Earth Defense Force 6 kommer till väst nästa år och ser givetvis helgalet ut

Robot
Earth Defense Force 6 kommer till väst nästa år och ser givetvis helgalet ut

Lökig live action-trailer – check.

#Earth-defense-force-6, #Sandlot


Medlem

EDF! EDF! EDF! Yess, det var på tiden... jag e redo för lite mera Janky Cheese. Spinofferna Iron Rain och EDF: world brothers var ju inge vidare direkt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Skribent

I en spelbransch där allt är seriöst och stundtals lite för pretto är det ändå skönt med ett spel som EDF. Det är riktigt galen underhållning.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Gnällkuk

Jag har lite svårt att bli taggad med ett spel som ser ut som det hade kunnat vara till PS2 men håller med om att trailern var underbar!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Jag har lite svårt att bli taggad med ett spel som ser ut som det hade kunnat vara till PS2 men håller med om att trailern var underbar!

Dessa spel är inte vackra. Men förbannat roliga. Tro't eller ej.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Alltså, det ser ut att vara noll skillnad mellan EDF 4 och EDF 6. Absolut noll.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Gnällkuk
Skrivet av Mike Stranéus:

Dessa spel är inte vackra. Men förbannat roliga. Tro't eller ej.

Jag tror jag gav mig på fyran eller femman men tyckte bara det kändes rörigt och fult. Kanske ska ge detta en chans när det blir rea på det framöver.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag och mina vänner har spelat hundratals timmar av den är serien, äntligen lite vettiga spelnyheter xD

Medlem

Edf2017 spelade jag väldigt mycket på min 360.
Fanns några episka nivåer.
En jag minns mest var när man skyddade en strand o det dök upp massiva robotar i horisonten hehe.
Detta ser ju nästan likadant ut.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag tror jag gav mig på fyran eller femman men tyckte bara det kändes rörigt och fult. Kanske ska ge detta en chans när det blir rea på det framöver.

Det är avsevärt mycket mer underhållande i sällskap med andra som uppskattar kaos ^^

1
Skriv svar