Demokavalkaden är tillbaka – Steam Next Fest har dragit igång

Robot
Demokavalkaden är tillbaka – Steam Next Fest har dragit igång
Medlem

såg direkt inget på första hand som jag vart sugen på testa demo av, Men folk kanske kan skriva sina rekommendationer här =D

Medlem

Blir till att testa både Enshrouded och DRG:Survivor. Tack för tipsen!

Releasehästryttare

Demos jag testat som jag rekommenderar:

Magicraft
Deep rock galactic Survivor
The talos principle 2
Spellrogue
Europa
Quartet
The Mobius Machine

Medlem

Tog och testade American Arcadia demot, och fasen vad man ser fram emot fullversionen nu!

Medlem

Demeo Battles

Releasehästryttare

Dag 2:

Testat 8 demos men enbart OVERRIDER får min rekommendation idag!

Medlem

Jag läser alltid "demon" fel

Medlem

The Last Faith är ganska nice

Releasehästryttare

Dag 3:

Vexlands
Little Goody Two Shoes

Medlem

Håller just nu på att ladda ner Snufkin-demot och efter det blir det nog Below the Stone och om tid finnes även Deep rock galactic Survivor


signatur

◍◯◍ AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz ◍◯◍ Gigabyte RTX3080 10GB V2 ◍◯◍ Gigabyte X570 UD
◍◯◍
Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3600MHz CL18 ◍◯◍ Corsair HX750i 750W
◍◯◍ Logitech G915 TKL Tactile ◍◯◍ 2x Samsung 870 QVO 8TB ◍◯◍ be quiet! Silent Base 601
◍◯◍
Sony 65" KD65XH9005 ◍◯◍ Audio Pro A36 ◍◯◍ Windows 11

Medlem

Körde två:

Deep Rock Galactic: Survivor och The Thaumaturge.

Båda ganska trevliga spel,

Deep Rock känns som ett chillspel som kan bli smått beroendeframkallande. Men, vet inte riktigt hur länge jag skulle tycka det var kul.

The Thaumaturge hade en härlig atmosfär. Striderna kändes inte speciellt utmanande eller djupa, men är tidigt in i spelet så kan ju ändras. Vet inte om mitt demo buggade eller om gjorde jag något galet men kunde inte komma vidare under ett quest så fick bli att sluta istället. Kanske spanar in det, skulle vara ett perfekt Game Pass-spel. större chans att jag kollar in det då.

Även Deep Rock Survivor känns som om det skulle vara ett bra tillskott till Game Pass.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare

Testade två nya demos idag och de va inget vidare så gick och spelade Spellrogue igen.

Helt otroligt att jag har lagg 4-5 timmar på detta vare dag sen i tisdags och jag hittar fortfarande nya spel som jag inte sett innan!

1
Skriv svar