Spelhelgen tuffar igång – åker du med?

Robot
Spelhelgen tuffar igång – åker du med?

Tåg mot spelhelgen avgår från perrong 11. Har du köpt biljett?

#spelhelg


Medlem

Jag funderar på att starta antingen 13 Sentinels eller Midnight Fight Express (båda ingår i PS Plus Extra).

Möjligen kan det även bli lite utforskande i det nya området som nyss lades till i Genshin Impact.

Medlem

Mirage .. känns sådär bra.. 3/5

Medlem

Forza Motorsport!

Medlem

Kör Teardown för första gången och det är riktigt bra. Gillar inte rena pusselspel men när det är flera vägar man kan ta till mål så blir det riktigt kul á Hardspace, Satisfactory etc.

Medlem

Return to Monkey Island

Medlem

Hogwarts legacy och möjligen Kiss psycho circus om jag får tag i det.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Slöspelar nog bara Pokemon GO fram tills Lords of the fallen kommer senare i månaden...

Medlem

Jag ska spela brädspel istället för tv-spel. Har köpt mage knight och tänkte ge mig på det då jag är ensam hemma i helgen. Kanske blir lite Starfield också om jag behöver lite skärm också.

Medlem

Forza för hela slanten

Medlem

Ska dungeon crawla i Silent Hope!

Medlem

Blev just klar med metroid prime remaster och har inte bestämt riktigt vad jag ska sätta igång med nu, men något till Switch blir det 😊

It's not a lake, it's an ocean

Har åkt på en förkylning så får se hur mycket jag orkar spela i helgen. Men Starfield är det som ligger närmast. Håller på lite med Cocoon också, en trevlig bekantskap.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Får jag tillgång till tvn blir det Divinity original sin 2 till ps4an annars får det bli starfield på pc.

Medlem

För första helgen på ett tag så blir det annat än Starfield, närmare bestämt Forza Motorsport!

Ambassadör
Xbox

Det blir, surprise surprise, ännu en helg med Starfield!


signatur

Jump in.

Medlem

Mirage. Precis vad jag behövde.

Medlem

Cocoon och Trine 5. Spelar även om Ghost Trick.

Medlem

Här hemma så ska jag och sambon spela Resident Evil 4 Remake. Vi har kört igenom de senaste remake spelen och även sjuan och åttan tillsammans. Vi har tyckt om samtliga spel även om trean var lite väl kort.

Medlem

Kommer bli mera Starfield för mig, bara 200 timmar hittills, kanske ger mig på att starta Station to Station också.

Medlem

Nya expansionen i New World tuggar jag mig igenom i helgen.

Medlem

D3, Two Point Campus, No Man's Sky och LEGO Star Wars - The Skywalker Saga med dottern.

Härlig mix

Bäst spelhelg på er!

Medlem

Jag tänkte spela Taiko no tatsujin: Rhythmic Adventure men så såg jag Rise of the Triad: Ludicrous Edition släpptes till Switch igår så det blev lite ändrade planer. Och det är precis lika kul som jag minns det. Om inte bättre tack vare att Nightdive som vanligt gjort ett mästerligt jobb med mängder av olika grafik- och kontrollinställningar. Man kan t.om. ställa in hur snabbt man kan gå och springa! Och dom har även inkluderat alla fuskkoder 😄❤️

Medlem

Har precis kommit tillbaka från somarens spel-paus och hoppar direkt på Diablo IV. De första timmarna har varit bra än så länge även om jag kan tycka att röstskådespeleriet ibland kan vara lite krystat.

Medlem

Cyberpunk för min del. Men det är ju race week i Formel 1 också, så jag brukar alltid hoppa in och köra några lopp på helgens bana för att få lite feeling inför söndagen.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Utforskar universums gåtor i Starfield

Medlem

30 timmar in i Baldurs Gate 3, tror jag befinner mig mot slutet av andra akten. Kan inte få nog, lutar åt att det blir mer än en genomspelning.

Medlem

Rider vidare i Red dead redemption 2.


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Nu när hösten är här så är det som vanligt skräckspel som gäller. Därför ägnas spelhelgen åt Callisto Protocol och The Quarry

Medlem

Spelar Evil West för fullt

12
Skriv svar