Payday 3-patch försenad i sista stund

Robot
Payday 3-patch försenad i sista stund

Släpps om ungefär en vecka, är planen.

#payday-3, #starbreeze


Medlem

Någon som ens spelar längre? Tröttnade totalt då spelet vara strulade, tror inte jag är ensam.


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Avstängd
Skrivet av DKvarn:

Någon som ens spelar längre? Tröttnade totalt då spelet vara strulade, tror inte jag är ensam.

Nä. Tror jag har en 25 timmar i spelet, sen träffar man typ progression-väggen och det är rakt omöjligt att levla. Så till slut spelade man bara sista banan, sköt ihjäl en vakt och satte sig i badrummet, varpå man satt o sköt snutar i 30 min för att få kills, sen gick man ut och tog helt sonika en kula i huvudet för att man tröttnat. Byta vapen och så rinse and repeat.

Pengar har man samtidigt mer än man kan göra av med, eftersom man redan köpt allt man låst upp för en i sammanhanget spottstyver, 10.000 för en mod och 200.000 för ett klädesplagg när man får en mille varje gång man klarar road block vilket tar 10 min 😂

Att utvecklarna inte ens förstår hur de här grundläggande sakerna är A och O i ett spel är bortom mitt förstånd: För mycket pengar och inget att köpa, samt ett xp system som tvingar dig att farma kills istället för att faktiskt spela spelet som det är tänkt...

Årets Fiasko 2023 alla gånger.


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem

Jag har precis kommit hem från resa, så ska börja spela först ikväll. Laddar ner just nu. Ska bli skoj!

1
Skriv svar