Payday 3 fixat nu, enligt Payday 3-utvecklaren – snart patch-dags

Robot
Payday 3 fixat nu, enligt Payday 3-utvecklaren – snart patch-dags

Har haft tre miljoner unika spelare.

#payday-3


Medlem

Always online single player 😍

Medlem
Skrivet av Najkan:

Always online single player 😍

Okej, hästen är redan död.

Medlem
Skrivet av Najkan:

Always online single player 😍

"SiNgLe PlAyEr"

Att kalla Payday med bottar för single player är lite som att kalla Baklava en form av Wienerbröd.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

"SiNgLe PlAyEr"

Att kalla Payday med bottar för single player är lite som att kalla Baklava en form av Wienerbröd.

1100 timmar i Payday 2. Gissar att ca 700 timmar är solo stealth. Så visst går det att spela Payday som single player men knappast det spelet är byggt för. Vissa heists är dessutom nästintill omöjliga solo eller kräver väldig tur.

Jag tror inte problemen är lösta utan det kommer nya. Så har det varit i Payday 1 och i Payday 2 och inget tyder på att Payday 3 skulle vara bättre. Jag inväntar mer innehåll och ca 341 patchar innan jag provar på nytt. Då kanske det går att spela och betyget kan höjas från 1/5 till 3/5. Just nu är det årets största besvikelse.

Medlem
Skrivet av Joewson:

Jag tror inte problemen är lösta utan det kommer nya.

Ja, det är lite så livet funkar, oavsett område. Man löser vissa problem, nya dyker upp. Efter tid löser man dessa problem, men andra dyker upp. Inget spel är problemfritt. Klagomål över att ett spel fundamentalt designat för coop inte har offline singleplayer känns mer som "old man yells at clouds" snarare än ett faktiskt problem.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Avstängd

Undrar om de "fixade" servrarna eller helt enkelt väntade ut folk. Klart servrarna funkar om de tappat 90% av sina spelare...

Inväntar patchen med spänning, kommer de göra om hela progression systemet? Det är nog det enda som kan locka tillbaka mig, i annat fall tar jag kanske en titt igen om ett par år.

Lycka till, StarBreeze. Hoppas ni överlever tills dess.


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem

Hoppas på att en de nya funktionerna är att de inför är stealth värden för vapen/väst/skills igen. Just nu spelar det ju ingen roll vilken utrustning man tar.

Medlem

Riktigt kul spel. Men jag är förvånad att INGEN bland utvecklarna funderade på "Hur vet spelare om det finns andra som står i kö till samma karta och svårighetsnivå?"
Och vad är poängen med ett smygarspel om man inte kan kommunicera med andra random spelare?
Gissar att de inte gjort tillräckligt med speltester, eller inte lyssnat på vad de har haft att säga.
Men hur som helst, det positiva i spelet uppväger det negativa

1
Skriv svar