Spider-Man 2, Forza Motorsport, Assassin's Creed Mirage spelar vi i helgen – och du?

Robot
Spider-Man 2, Forza Motorsport, Assassin's Creed Mirage spelar vi i helgen – och du?

Redaktionen tjuvstartar oktoberfesten. Det är inte särskilt synd om oss.

#spelhelg


Medlem

Fortsätter mitt äventyr med att sparka dock-arslen i Lies of P!

Ambassadör
Xbox

Återigen mer Starfield! Dags att ge sig i kast med Crimson Fleet tror jag bestämt...


signatur

Jump in.

Medlem

Ska försöka spela klart Legion i WoW (efter läst Jana Proudmore: Tides of War blev jag sugen..).

Kanske lite Football Manager och Baldurs Gate 3 på det.

Medlem

Starfield.
Igen.

Medlem

Jag tror jag börjar närma mig slutet i Sea of Stars så det blir kanske att slutföra det.

Medlem

Har kärat ner mig i Cyberpunk efter patch 2.0. Äntligen är det dags att äventyra i Night City!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ska träna, höströja i källaren och blir det lite tid över sen så ska det spelas Fifa 24! (Jag bojkottar det nya namnet)..

Medlem

Spelar färdigt Spider-Man: Miles Morales, sedan blir det lite mer av... något. Inte riktigt bestämt mig än.

Medlem

Studsar mellan starfield och bg3. Båda spelen är galet coolt. Sen måste jag ta tag i cyberpunk igen. Och så kommer new world nya expansion på tisdag. Underbar tid vi gamers lever i.

Medlem

I helgen blir det EA Sports FC 24! Kanske lite Spider-Man med sonen också. Laddar inför 2an!

Medlem

Red Dead Redemption Remake!

Medlem

Spelar nog lite lies of p. Riktigt najs spel som jag hoppas fler får uppleva.

Medlem

denna helg blir det liite till Starfield, sen är det dags att ta upp Cyberpunk igen. nämnvärt är dock att jag har 125 timmar i Starfield, och 266 timmar i Cyberpunk. Så antar att Cyberpunk var roligare i längden. inte lika mkt loading screens, även om dom bara var par sek långa.


signatur

//monster

Medlem

Jag ska försöka fixa kläder till Gale (Baldurs Gate 3).
Respeccade honom i början av Act 3 och nu blir hans stats sämre om han har på sig någon av de rustningar som gänget har till förfogande.

Hans läderhandskar och läderstövlar funkar fint med statsen så de har han på sig tillsammans med hans lila kalsonger.

Vårt gäng gick runt i en timme igår och letade efter en affär där man kunde köpa kläder utan resultat. Men fastande i lite sidospår och började prata med djävulen istället som ville ha någon krona eller nått. Känns inte riktigt som djävulen tog vårt gäng på allvar när kalsong-Gale hängde i bakgrunden. Sen hamnade vi på någon typ av kröningscermoni där Gale inte följde dress code heller.

Nej nytt försök ikväll igen. Har googlat lite var det finns klädbutiker i Baldurs Gate staden.

Medlem

Yakuza 4
WoW Wrath of the Lich King Classic
Tekken 7

Medlem

Det blir Sea of Stars och kanske lite Death Stranding

Medlem

Fastnat framför No Man Sky igen, roar mig med att samla in alla resurser i spelet. Nu har jag gjort det, oklart vad jag ska göra med dem!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Några timmar med nya DLC'et till RE4.
Fullkomligt briljant spel. Mer av den fantastiska combaten!

1
Skriv svar