Läcka tycks avslöja Fallout 3-remaster, Dishonored 3 och annat från Bethesda

Robot
Läcka tycks avslöja Fallout 3-remaster, Dishonored 3 och annat från Bethesda

Inklusive ett nytt Doom, en Ghostwire: Tokyo-uppföljare och Oblivion-remastern.

#Bethesda, #Dishonored, #Doom-year-zero, #Fallout-3, #nyhetstips


Medlem

En Oblivion remaster, ja tack! Utan tvekan min favorit bland Bethesda-utgivna titlar.

Medlem

Tar gärna en FO3 remaster här tack. Gärna med samma minimala input lag som i starfield. fallout3 var skitnajs, men input lag var ju groteskt.

Medlem

Gäsp, tar bra mycket hellre en New Vegas-remaster.

Medlem

Gärna ett nytt Dishonored.

Företagen överlag har verkligen snöat inte på remasters...men det är väl lätta pengar istället för att skapa något nytt.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av Danster:

Gäsp, tar bra mycket hellre en New Vegas-remaster.

Fast det lär väl inte Bethesda hjälpa dig med?

Medlem

Spelade igenom Oblivion ännu en gång senast förra året. Skulle gärna ta en remaster och göra det igen. Älskar det spelet!

Medlem
Skrivet av Frisell:

Fast det lär väl inte Bethesda hjälpa dig med?

Lite det som är problemet, bästa Bethesda spelet är inte utvecklat av Bethesda

Medlem

Lite tröttsamt med alla remakes hela tiden men när det dyker upp klassiker som man helt missat (som FO3) blir man glad ändå.

Medlem

Vill inte ha ett nytt Dishonored, eller nya spel från Arkane överhuvudtaget. Det kommer bara bli en påminnelse att folket bakom deras bästa spel inte har jobbat där på länge.

Medlem

Oblivion skulle vara mumma med en remaster/remake på. Fast undrar hur moddandet kommer bli, om det kommer bli lika levande som...Nuvarande Oblivion, Cur-blivion, oldblivion?
Oavsett hur bra grundspelet är så är det ju moddarna som verkligen lyfter deras spel.

Geeks Gaming

Fallout 3! Enligt mig bästa Fallout spelet!

Medlem
Skrivet av Frisell:

Fast det lär väl inte Bethesda hjälpa dig med?

Det finns det väl inget som hindrar dem från att göra i o m att de äger IP:t?

Medlem

Dishonored 3!!! Fy vad glad jag blir!

Medlem

FO3 är bäst i serien. FNV , helt ok. Dishonored 3 ser jag fram emot, men får svårt att matcha 1an & 2an. Högst upp på listan är remakes av Morrowind .

1
Skriv svar