Säljer Starfield Standard Edition Xbox Series X|S / Xbox Store Nyckel

Inaktiv
Säljer Starfield Standard Edition Xbox Series X|S / Xbox Store Nyckel

Hejsan jag heter Kristoffer och alla här på forumet! jag har lyckats tabba mig och råkat köpt två versioner utav Starfield.
En till Steam (som jag skulle ha) även Starfield Standard Edition Xbox Series X|S / PC som vart fel.

Finns det något här som är intresserad utav att köpa nyckeln? priset var 749,00kr men jag kan gå ner till 649kr men kan även diskutera priset om det blir en snabb affär och jag får pengarna via swish. har kvittot och nykeln beredd att skicka på en gång!

hälsningar
Kristoffer

Medlem
Skrivet av anon_336723:

Hejsan jag heter Kristoffer och alla här på forumet! jag har lyckats tabba mig och råkat köpt två versioner utav Starfield.
En till Steam (som jag skulle ha) även Starfield Standard Edition Xbox Series X|S / PC som vart fel.

Finns det något här som är intresserad utav att köpa nyckeln? priset var 749,00kr men jag kan gå ner till 649kr men kan även diskutera priset om det blir en snabb affär och jag får pengarna via swish. har kvittot och nykeln beredd att skicka på en gång!

hälsningar
Kristoffer

https://support.xbox.com/sv-SE/help/subscriptions-billing/buy...

Inaktiv

Jag köpte nycklarna via en sida som heter www.startselect.com.

Har kvittot och koden är redo att skickas direkt

Dom sa väldigt tydligt att dom inte kan ge refund på den key.Tyvärr! Så nu försöker jag testa sälja här. Så hoppas det finns nån här på fz som vill flyga upp i rymden.

Hälsningar
Kristoffer

Inaktiv
Medlem

Går ju annars att sälja på tradera där både köpare och säljare kan känna sig trygga.

Är man nyregistrerad så är det minimal chans att någon vill köpa, så du vet.

Inaktiv
Skrivet av kalaspuffar:

Går ju annars att sälja på tradera där både köpare och säljare kan känna sig trygga.

Är man nyregistrerad så är det minimal chans att någon vill köpa, så du vet.

fått för mig att man inte får sälja digitala produkter tradera är rätt säker!

Inaktiv

Finns det nån annan sida, forum där man kan sälja nycklar? Finns det något sätt att visa,jag är pålitlig jag har facebook, kan adda mig på messenger den som vill köpa kan vi prata mer där

Inaktiv

Skulle verkligen behöva få den såld. Suger att betala 1400.. Kontakta mig gärna på Facebook Kristoffer sjögren och kan ge mitt telefon, kan prata samtidigt vi gör affären. Om nån här är intresserad

Medlem
Skrivet av anon_336723:

fått för mig att man inte får sälja digitala produkter tradera är rätt säker!

Det säljs där. Digitala som fysiska. Så det är inga problem. Rekommenderar det.

Medlem
Skrivet av anon_336723:

Jag köpte nycklarna via en sida som heter www.startselect.com.

Har kvittot och koden är redo att skickas direkt

Dom sa väldigt tydligt att dom inte kan ge refund på den key.Tyvärr! Så nu försöker jag testa sälja här. Så hoppas det finns nån här på fz som vill flyga upp i rymden.

Hälsningar
Kristoffer

En del (mig själv inkluderad) är inte så glad för nycklar från sådana sidor, då företagen ofta skaffar dessa nycklar från mindre lagliga källor, och då stödjer man ibland kriminella nätverk indirekt. Bara så du är medveten.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem
Skrivet av Force:

En del (mig själv inkluderad) är inte så glad för nycklar från sådana sidor, då företagen ofta skaffar dessa nycklar från mindre lagliga källor, och då stödjer man ibland kriminella nätverk indirekt. Bara så du är medveten.

Det har du rätt i. Så dom går inte att sälja på tradera heller, missade att det inte var en legit sida.

1
Skriv svar