Oktober blev just ännu trängre – Total War: Pharaoh-datumet spikat

Robot
Oktober blev just ännu trängre – Total War: Pharaoh-datumet spikat

Releasedatumet och systemkraven släppta.

#total-war-pharaoh


Medlem

Blir nog att hoppa över mitt första Total war någonsin. Känns mera som en Saga och för ett pris som är 714.7 Svensk krona känns lite överpris!

Medlem
Skrivet av Glöttis:

Blir nog att hoppa över mitt första Total war någonsin. Känns mera som en Saga och för ett pris som är 714.7 Svensk krona känns lite överpris!

700spänn är väl nästan standard idag. Sen får man väl sätta i proportion till glädjen o speltiden man kan tänkas få.
Jag skulle till exempel inte ha något problem med att ge 1500kr för GTA 6, är väl det spel jag ser mest fram till av alla spel:P

Medlem
Skrivet av Gaara:

700spänn är väl nästan standard idag. Sen får man väl sätta i proportion till glädjen o speltiden man kan tänkas få.
Jag skulle till exempel inte ha något problem med att ge 1500kr för GTA 6, är väl det spel jag ser mest fram till av alla spel:P

Löste nåt rykte om att gta skulle kosta 1700, höll på att tappa hakan. Jag själv skulle aldrig få för mig köpa de för det priset och mina vänner instämmer. Tyvärr så hjälper det ju inte direkt när det finns folk som gör det. Dom kanske inte säljer lika många men pga överpriser så tjänar dom ju pengar än då.

Blir väl att man hissar pirat flagan helt enkelt för min del :/

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Löste nåt rykte om att gta skulle kosta 1700, höll på att tappa hakan. Jag själv skulle aldrig få för mig köpa de för det priset och mina vänner instämmer. Tyvärr så hjälper det ju inte direkt när det finns folk som gör det. Dom kanske inte säljer lika många men pga överpriser så tjänar dom ju pengar än då.

Blir väl att man hissar pirat flagan helt enkelt för min del :/

Tvivlar starkt på det, skulle va om det va någon "special utgåva av spelet" isf.

Men ja herre jäklar vilket fantastiskt spelår vi har fått och vi är inte klara än.

Avstängd

Ser mycket fram emot det här, kommer bli fett!

Inaktiv

Känns som jag aldrig kommer behöva nåt annat Total War än Warhammer trilogin.

Redaktör
Ponny

Det här spelåret, alltså. Min backlogg håller på att svämma över.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Va fan, det finns ju redan ett Total War Pharaoh.

Ge oss Total War: The Great War istället!

Medlem

2023 och CA har fortfarande problem att ladda upp en trailer i 4K? Sitter de på internet från Wish kanske?

1
Skriv svar