Chrysler Building kommer att saknas i Spider-Man 2:s New York

Robot
Chrysler Building kommer att saknas i Spider-Man 2:s New York
Medlem

Det är väl bara ägaren till byggnaden som förlorar på det.
Kan inte annat än att föreställa mig att Insomniac slängt in en liknande byggnad.

Medlem

Det var droppen, där rök min preorder!

Nä, jag skojar bara. Förhandsboka aldrig ett spel.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Det är väl bara ägaren till byggnaden som förlorar på det.
Kan inte annat än att föreställa mig att Insomniac slängt in en liknande byggnad.

Spelare som vill ha ett autentiskt new York förlorar väl på det med? Ikonisk byggnad.

Medlem

Jahapp, då skippar jag Spindelmannen den här gången.

Skämt åsido, vem bryr sig om en spelstad inte är korrekt till 100%
Jesus Christ

Medlem

Spider-man 2002 drabbades också av att de var tvugna att ta bort byggnader.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Spelare som vill ha ett autentiskt new York förlorar väl på det med? Ikonisk byggnad.

Kommer folk verkligen se skillnad på den byggnaden och en som är väldigt snarlik är väl frågan.

Medlem
Skrivet av jeppe109:

Kommer folk verkligen se skillnad på den byggnaden och en som är väldigt snarlik är väl frågan.

Bara om man har ett intresse av new York kanske. Själv har jag den inramad hemma så mig ligger den varmt om hjärtat.

Medlem

Twin Towers saknas visst med.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gud vad löjligt.

Medlem

signatur
Medlem

Är väl bara att ändra yttepyttedetaljer så är det inte samma byggnad..?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Twin Towers saknas visst med.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Fail! Woke! Ospelbart. Betyg -10

Medlem

Man kan ju göra sig rolig över betydelsen av en byggnad men spelversionerna av städer som New York är sällan särskilt trogna verkligheten, istället bygger man på igenkänning av landmärken precis som Chrysler Building och Empire State. Kan göra ganska mycket för helhetsintrycket att ett sådant försvinner.

Medlem

Hade jag inte läst det här så hade jag nog aldrig tänkt på det. Tror att jag tillhör majoriteten av spelare i detta fallet.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

HVADFALLS?!

Jag var svinpeppad på det här spelet, men nu är peppen som fullständigt bortblåst!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Missade att den var borta i Miles morales. Ändå spelade jag igenom det direkt efter föregångaren

Medlem

Man kan ju fundera över hur en byggnadsägare kan tro sig ha rätt att bestämma en sådan sak och utöva makt för att upprätthålla den villfarelsen.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

Kanske skulle ta betalt av Google för att de har fotat mitt hus.

1
Skriv svar