Skull and Bones blir av med en tredje creative director

Robot
Skull and Bones blir av med en tredje creative director

Enligt planerna eller ytterligare problem för spelet?

#Skull-and-bones, #Ubisoft


Redaktör
Ponny

Nu tycker jag att vi sitter ner i båten/sjörövarskeppet.

Båten/sjörövarskeppet:


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det finns ledigt folk att hyra in från de som gjorde Saints Row.

Inaktiv
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Nu tycker jag att vi sitter ner i båten/sjörövarskeppet.

Båten/sjörövarskeppet:

https://media4.giphy.com/media/OJw4CDbtu0jde/giphy.gif

De kanske försöker bli en ubåt

Medlem

Betan verkade ganska rolig så hoppas spelet kan överraska när det väl släpps.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Betan verkade ganska rolig så hoppas spelet kan överraska när det väl släpps.

Betan var inte det minsta rolig!

Redaktör
Ponny
Skrivet av robbis:

Betan var inte det minsta rolig!

O-roligt!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag har varit peppad på ett nytt pirat spel sedan Pirates, men den här bilden som är i artikeln gjorde mig lite osugen, har handlingen flyttats till en fantasy värld nu med svävande öar.
-fortfarande ett coolt spel men inte alls det jag sett fram emot.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Jag har varit peppad på ett nytt pirat spel sedan Pirates, men den här bilden som är i artikeln gjorde mig lite osugen, har handlingen flyttats till en fantasy värld nu med svävande öar.
-fortfarande ett coolt spel men inte alls det jag sett fram emot.

Jag tror då det bästa för dig är att prova sea of thieves som redan finns tillgängligt och dessutom fått/får massvis med uppdateringar.

Medlem

Vilken soppa alltså… men väldigt roande på sitt sätt.

Skrivet av Ducci:

Jag har varit peppad på ett nytt pirat spel sedan Pirates, men den här bilden som är i artikeln gjorde mig lite osugen, har handlingen flyttats till en fantasy värld nu med svävande öar.
-fortfarande ett coolt spel men inte alls det jag sett fram emot.

Assassin’s Creed Black Flag är faktiskt ett riktigt bra pirat spel. Själva Assassin’s Creed biten är mest en parantes i storyn.
Så har du varit sugen på mer pirater sen Pirates så test Black Flag.

Medlem

Jag har gett upp på det här spelet! Starfield, Baldurs Gate 3 och snart NHL24 kommer ändå att ta upp all min speltid...de kan skrota Skull & Bones för min del!

Medlem

Vad har hänt med Ubi?
De verkar köra spel efter spel ner till limbo.

Avstängd
Skrivet av schmuttah:

Vad har hänt med Ubi?
De verkar köra spel efter spel ner till limbo.

1: Studio släpper bra spel som får massor av fans vilket betyder att utvecklaren växer, anställer fler och kan få in kapital vilket leder till
2: Studio får massor av aktieägare som kräver oändlig tillväxt och avkastning, studioägarna lovar guld och gröna skogar.
3: Studion slutar därför innovera & ta risker, och satsar på säkra kort/etablerade spelserier.
4: Allt går på rutin och luften pyser sakta ur hela skutan, men de i toppen blir rika.
5: Casha ut, gå i konkurs, sälj alla tillgångar.


signatur

Todd Howard is a Cunt

Medlem

Verkar mera som en AC4: Black Flag mod. Sen försöker man stjäla / återskapa från Sid Meister's Pirate!
Men glömmer helt av varför folk gillade de spelen. Det handlade om resurshantering och rutplanering mer än en piratapa och lite sidovinklar att se skeppet när det glider runt i en AI-generad terräng.

1
Skriv svar