Skull and Bones blir av med en tredje creative director
Enligt planerna eller ytterligare problem för spelet?
Nu tycker jag att vi sitter ner i båten/sjörövarskeppet.
Båten/sjörövarskeppet:
De kanske försöker bli en ubåt
Betan verkade ganska rolig så hoppas spelet kan överraska när det väl släpps.
Betan var inte det minsta rolig!
1# FZ Troll
Betan var inte det minsta rolig!
O-roligt!
En Bamseponny av folket
Jag har varit peppad på ett nytt pirat spel sedan Pirates, men den här bilden som är i artikeln gjorde mig lite osugen, har handlingen flyttats till en fantasy värld nu med svävande öar.
-fortfarande ett coolt spel men inte alls det jag sett fram emot.
Jag tror då det bästa för dig är att prova sea of thieves som redan finns tillgängligt och dessutom fått/får massvis med uppdateringar.
Vilken soppa alltså… men väldigt roande på sitt sätt.
Jag har varit peppad på ett nytt pirat spel sedan Pirates, men den här bilden som är i artikeln gjorde mig lite osugen, har handlingen flyttats till en fantasy värld nu med svävande öar.
-fortfarande ett coolt spel men inte alls det jag sett fram emot.
Assassin’s Creed Black Flag är faktiskt ett riktigt bra pirat spel. Själva Assassin’s Creed biten är mest en parantes i storyn.
Så har du varit sugen på mer pirater sen Pirates så test Black Flag.
Vad har hänt med Ubi?
De verkar köra spel efter spel ner till limbo.
1: Studio släpper bra spel som får massor av fans vilket betyder att utvecklaren växer, anställer fler och kan få in kapital vilket leder till
2: Studio får massor av aktieägare som kräver oändlig tillväxt och avkastning, studioägarna lovar guld och gröna skogar.
3: Studion slutar därför innovera & ta risker, och satsar på säkra kort/etablerade spelserier.
4: Allt går på rutin och luften pyser sakta ur hela skutan, men de i toppen blir rika.
5: Casha ut, gå i konkurs, sälj alla tillgångar.
Todd Howard is a Cunt
Verkar mera som en AC4: Black Flag mod. Sen försöker man stjäla / återskapa från Sid Meister's Pirate!
Men glömmer helt av varför folk gillade de spelen. Det handlade om resurshantering och rutplanering mer än en piratapa och lite sidovinklar att se skeppet när det glider runt i en AI-generad terräng.