CDPR listar förändringarna i både Cyberpunk 2077 och Phantom Liberty

Medlem

När släpps 2.0? Jag har inte lirat mitt spel än sen release.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Refundade Starfield, tar pengarna till detta istället och hoppas det blir bättre.

Medlem

Finns det någon information om hur ändringarna kommer påverka karaktärer som är max level eller liknande? Tänker ju att ens Perks återfås och kan spenderas på nytt på de nya Perksen, men det kommer ju också ändringa på Cyberware som det låter och där har jag ju en hel del på min karaktär som har gjort allt, så att säga. Återstår väl att se, jag är rätt taggad på detta så oavsett så löser det nog sig bara man fått orientera sig lite i sin nya build när det släpps.

Medlem
Skrivet av Maguz:

https://i.imgur.com/kI0VlUt.png

Är de här människorna på riktigt? Det kan de fetglömma.

239 kr för spelet fysiskt på Xbox.
309 kr för expansionen.
548 kr totalt.

819 kr om man köper det digitalt på Xboxen, ändå 271 kr att spara att "snåla" och köpa det fysiskt.

Medlem

DLSS 3.5 hör nog till en av de större förändringarna. Ser ut att ge ray tracing ett rejält lyft.

Ganska sjukt hur långt vi ändå kommit senare åren och nu börja få patch tracing att faktiskt fungera i AAA-spel.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Du jämförde på fullaste allvar precis Cyberpunk med Gollum.

Varför inte jämföra patiens med Cyberpunk när du ändå är på gång?

Gollum lyckades åtminstone hålla sig uppe till försäljning på alla plattformar vid release. Vad skulle det vara för skillnad menar du? Prima exempel att jämföra stora skämt vid release till AAA-pris med varandra. Med den lilla skillnaden att Gollum verkar ha skam i kroppen.

983 riksdaler... för ett spel som tagit åratal att patcha värdigt en release.

"Köp gollum istället då"

Herregud, ticket folk.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Känns som ett ypperligt tillfälle för mig att äntligen spela Cyberpunk för första gången då med denna uppdatering. Ska bli kul, man läser väldigt blandade åsikter om spelet.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Maguz:

Gollum lyckades åtminstone hålla sig uppe till försäljning på alla plattformar vid release. Vad skulle det vara för skillnad menar du? Prima exempel att jämföra stora skämt vid release till AAA-pris med varandra. Med den lilla skillnaden att Gollum verkar ha skam i kroppen.

983 riksdaler... för ett spel som tagit åratal att patcha värdigt en release.

https://www.youtube.com/shorts/eOw7hBZAskM

"Köp gollum istället då"

Herregud, ticket folk.

Skam i kroppen sa du?

De tar betalt för LORE. Du vet, sådant man normalt låser upp i spel.
Samt Sindarin voice over för alver, extra betalt.

Skam i kroppen var det ja...


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Maguz:

Gollum lyckades åtminstone hålla sig uppe till försäljning på alla plattformar vid release. Vad skulle det vara för skillnad menar du? Prima exempel att jämföra stora skämt vid release till AAA-pris med varandra. Med den lilla skillnaden att Gollum verkar ha skam i kroppen.

983 riksdaler... för ett spel som tagit åratal att patcha värdigt en release.

https://www.youtube.com/shorts/eOw7hBZAskM

"Köp gollum istället då"

Herregud, ticket folk.

604,40:- via GoG för grundspelet och expansionen.

Min förståelse är att du har inte upplevt spelet, så vad grinar du om åratal att patcha upp CB 2077 till en "värdig release"? Jag har varvat spelet två gånger och det är en upplevelse på 90h per karaktär. Omkring 50h per karaktär kan utstakas som ren underhållning.

Ja, titeln lever inte upp till förväntningarna eller kvaliteten som CD Projekt Red påvisat med Witcher 3, men det var ändå en fröjd att lira spelet, efter släppet mitten på december 2020.

12
Skriv svar