Starfield – se de första 20 minuterna!

Robot
Starfield – se de första 20 minuterna!

Följ FZ:s resa från start.

#starfield


Medlem

Hur gör man för att se videon? Det står "videon är privat".

Moderator | Testpilot
Skrivet av Stripe:

Hur gör man för att se videon? Det står "videon är privat".

Testa igen! Det ska fungera nu


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Trycka Play eller inte…
…det är frågan.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Redaktör
Skrivet av Stripe:

Hur gör man för att se videon? Det står "videon är privat".

Mitt fel! Glömde pubba den, men nu är den publik.


signatur
Redaktör
Skrivet av Hanzo:

Trycka Play eller inte…
…det är frågan.

Joooooin us....


signatur
Medlem
Skrivet av Hanzo:

Trycka Play eller inte…
…det är frågan.

Kolla lite snabbt, hoppa runt. Gillade det jag såg

Medlem

Efter ha sett spelet och pc performance så väntar jag ett par månader innan jag installerar skiten. Fattar inte om utvecklare har blivit sjukt lata och bara förlitar sig på upscaling (som ändå inte ger bra performance) eller bara blivit mer inkompetenta.

Medlem

Kollat några streams på Twitch, glad att jag inte förbokade

Medlem
Skrivet av ohGr:

Kollat några streams på Twitch, glad att jag inte förbokade

Du kan spela det gratis på Xbox game pass


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Du kan spela det gratis på Xbox game pass

Om man får game pass gratis så är Starfield gratis ja.

Medlem

Gick upp kl 4 imorse för att hinna börja lite innan jobbet. Gillar det, ser framför mig många timmar!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

För min del räckte det att kolla gameplay på twitch för att inse att nä det var inget för mig.
Spelbar demo eller gamepass hade jag inte orkat med.
Skönt, slapp jag uppgradera gamla PCn med 1060, kanske håller nått år till då

Medlem

Herregud vad man känner sig överväldigad i början, ska bli intressant att se vart det tar vägen - och hoppas vi får se lite mer Efstar när Wakkaah fått sova en stund. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Jag snålade på förbokning och väntar på Game pass-tillgång. Men det är mitt egna äventyr, jag kan vänta.

Moderator
Skrivet av PeTTs0n:

Herregud vad man känner sig överväldigad i början, ska bli intressant att se vart det tar vägen - och hoppas vi får se lite mer Efstar när Wakkaah fått sova en stund. ^^

Det blir definitivt mer Efstar eller eventuellt Wakk Mal Reynaahlds! Redan ikväll 20:00!

Moderator
Skrivet av LancelotSwe:

Gick upp kl 4 imorse för att hinna börja lite innan jobbet. Gillar det, ser framför mig många timmar!

Jag känner likadant!

Medlem

Det här kommer bli såååååååååååååååååååååååååååååååååå najs att köra lite (läs mycket) i helgen! Testade lite i morse på Ultra settings, och det flöt på bra...bara ett litet hopp när den ska ladda om något, men det stör (än så länge) inte så mycket.

KoP
Medlem

Tack men nej tack. Dumt att förta upplevelsen ifrån sig själv då man ännu inte hunnit spela det. 🙂

Medlem

Är nog jag som är lite puckad, men varför kan jag inte tanka Starfield på min Xbox (Series X)? Har game pass och även köpt Premium edition vilket är ett måste för att få tillgång till spelet idag, om jag förstår rätt?

Edit: Löst! Det var lite lurigt då man var tvungen att gå via Game Pass. Får skylla på en lång arbetsvecka...

Medlem

Avstår, vill inte förstöra första upplevelsen när de kommer på game pass. Ha så roligt men spoila inget i framtida rubriker bara.

Medlem
Skrivet av Wakkaah:

Det blir definitivt mer Efstar eller eventuellt Wakk Mal Reynaahlds! Redan ikväll 20:00!

Önskar jag hade kunnat svänga förbi, hoppas ni hade trevligt i streamen! <3


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Moderator
Skrivet av PeTTs0n:

Önskar jag hade kunnat svänga förbi, hoppas ni hade trevligt i streamen! <3

Det blev en toppenkväll och mer idag och imorgon!

1
Skriv svar