250 personer jobbar på nästa The Witcher, "Polaris"

Robot
250 personer jobbar på nästa The Witcher, "Polaris"

Och det kommer öka kraftigt när Cyberpunk 2077-expansionen släppts.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #phantom-liberty, #polaris, #the-witcher


Releasehästryttare

Hade varit kul med en poll som frågar om folk just nu är mest sugna på nästa witcher eller elderscrolls

Medlem

Hälften av dem jobbar på att lyckas släppa ett Unreal Engine spel utan shader stutters och dålig prestanda.

Medlem
Skrivet av Devan:

Hade varit kul med en poll som frågar om folk just nu är mest sugna på nästa witcher eller elderscrolls

Om man bara pratar skyrim vs witcher 3 så är det senare bara en bråkdel så stort?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Förtroendet efter Cyberpunk 2077 är förbrukat. Hoppas dock att de hittar tillbaka till Witcher 3-magin med Witcher Polaris.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Förtroendet efter Cyberpunk 2077 är förbrukat. Hoppas dock att de hittar tillbaka till Witcher 3-magin med Witcher Polaris.

Jag har försökt flertalet gånger att sätta mig in i cyberpunk 2077 men det bara går inte. Det är något som inte klickar för mig.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Witcher 3 har jag aldrig orkat mig igenom, cyberpunk njöt jag varje sekund av och ser verkligen fram emot expansionen. Om man jämför hypen mot TES6 så är nog den större men det är så otroligt långt fram så orkar inte tänka på det ens.


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Förtroendet efter Cyberpunk 2077 är förbrukat. Hoppas dock att de hittar tillbaka till Witcher 3-magin med Witcher Polaris.

Spelet släpptes i dåligt skick, men det är oerhört bra nu. Ursäktar inte alls den delen, men "förhoppningsvis" har CDPR lärt sig en läxa.

DLC't ser också väldigt bra ut, och dem ska släppa ännu en stor patch som ändrar UI, polis-systemet samt mycket annat.

Förhoppningarna är höga, och modd-stödet är galet.

Medlem
Skrivet av robbis:

Witcher 3 har jag aldrig orkat mig igenom, cyberpunk njöt jag varje sekund av och ser verkligen fram emot expansionen. Om man jämför hypen mot TES6 så är nog den större men det är så otroligt långt fram så orkar inte tänka på det ens.

Synd du inte orkade det, för Witcher 3 för mig är ett av världens främsta spel någonsin i RP-genren tillsammans med Mass-effect trilogin.

Medlem

Hoppas nästa del innebär att skapa sin egna Witcher och sen gå runt i en fet värld och göra det dom gör bäst!

Jag är dock redan bombis på att så är inte fallet, utan du kommer vara någon halvkänd Witcher, Ciri eller Geralt igen då dom redan snackar trilogi så vet man att det kommer vara bestämda scenarier och en övergripande story genom alla tre spel, och då lär det inte vara en random Witcher som härjar utan det är nästa rädda världen eller vara choosen one igen och det är så tråkigt, förlegat och uttjatat concept, i min åsikt

Iof kan man säkert argumentera Geralt kanske direkt var/är en choosen one men samtidigt kan man också argumentera att han är det det pga Ödet som utsåg honom till att bli Ciris förmyndare , så att säga.

Man kan hoppas dock!

Medlem
Skrivet av TheRob:

Synd du inte orkade det, för Witcher 3 för mig är ett av världens främsta spel någonsin i RP-genren tillsammans med Mass-effect trilogin.

Just dom spelen tycker jag kompletterar vardagar väldigt bra, ME har en riktigt bra och välskriven huvudstory men rätt tråkiga och repetitiva sidouppdrag, medan Witcher 3 har fantastiska sidouppdrag och en rätt ointressant och seg huvudstory. Men väldigt bra titlar på det dom gör bra

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Just dom spelen tycker jag kompletterar vardagar väldigt bra, ME har en riktigt bra och välskriven huvudstory men rätt tråkiga och repetitiva sidouppdrag, medan Witcher 3 har fantastiska sidouppdrag och en rätt ointressant och seg huvudstory. Men väldigt bra titlar på det dom gör bra

Själv har jag spelat igenom alla tre spelen ett antal gånger. CP2077 och ME trilogin är de jag föredrar. The witcher är inte något jag skulle spela igen.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av TheRob:

Synd du inte orkade det, för Witcher 3 för mig är ett av världens främsta spel någonsin i RP-genren tillsammans med Mass-effect trilogin.

Jag älskar Witcher... det är bara för stort! Nån gång ska jag ta mig igenom det! Spelar det på Steam Deck nu... Mass Effect ger jag inte mycket för... första delen var bra precis som med Dragon Age.. sedan var dom andra riktigt dåliga!


signatur

1# FZ Troll

1
Skriv svar