Vi spelar (nästan) bara Baldur's Gate 3 i helgen, vad spelar du?

Robot
Vi spelar (nästan) bara Baldur's Gate 3 i helgen, vad spelar du?

Den här spelhelgen handlar om ett spel. Du vet vilket.

#spelhelg


Medlem

Dink Smallwood!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Köpte Age of Wonders 4 på releasedagen, tänkte det var dax att sätta sig in i det tills mina vänner vill starta igång en kampanj i BG3 då det sög i singelplayer.

Medlem

Pressar vidare med BG3, är bara i akt 2 drygt 50 timmar men sitter redan och planerar hur nästa karaktär ska se ut och vilka val som ska göras. Kommer hålla länge detta spelet.

Medlem

BG3!
Kommer ta ett bra tag att klara i min takt..

Medlem

Det blir Diablo 4 och Skyrim.. och troligen lite Quake 2 också 😎

Medlem

Blir att köra vidare på Baldurs Gate III, är långt ifrån klar med detta fantastiska spel.

Medlem

Ska ge mig på Shadow of the Tomb Raider tänkte jag!

EDIT:

Ren lögn från min sida! Fastnade sjukt nog på AC: Odyssey igen men lär tröttna snart och då jäklar blir det äventyr med Fröken Croft!

Medlem

Inget antagligen. Behöver klippa gräset, häcken, måla panel samt ta hand om sjukt barn.

Medlem

Har det någonsin tidigare hänt att redaktionen är så (nästan) enhetliga i sina svar?

Medlem

Helgen kommer varvas mellan Trails into Reverie (PS5) samt Baldurs Gate 3 (PC)

Medlem

För mig blir det diablo 3 på switch

Medlem

Efter barnen lagt sig blir det en whiskey och fortsätta min resa i Baldur's Gate 3. Så bra! Trodde verkligen inte att det var mitt typ av spel.

Medlem

Blir lilla indie-pärlan Haven Park för min del.


signatur

ASUS ROG Strix G15DK | Corsair Blackbeard 980 | Nintendo Switch | Xbox Series X/360 | C-64 |

Medlem

Har dåligt spelsug för tillfället men blir det nått så mest troligt Crusader Kings 3


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Baldurs Gate 3....ALL THE WAY!!! (Tills Starfield kommer i september...)

Fortsätter med Legend of Grimrock 2.


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Vid möjlighet, vilket är fett otroligt, så Q2 64.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fortsätter på Remnant 2. Jag och 2 andra ska ge oss på svårighetsgraden Apocalypse nu

Medlem

Kom precis till act3 i bg3, jävlar vilken resa detta är.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Managor:

Dink Smallwood!

Jäklar, det väcker minnen!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

SF6 och OW2 med brorsan!

Medlem

Porten till Baldur! Har precis duschat, gjort föda för helgen och förberett en massa annan nonsens. Ett par dagar av total degeneration? Japp, och glad som fan för det!

Medlem

Jedi Survivor

Medlem

Det får bli Ghost recon breakpoint i helgen

Medlem

Darktide, Chaos Gate och Warhammer III. Som vanligt. (I framtiden)


signatur

I drank what?

Medlem

Jag hoppar mellan Kingdom come Deliverance och lättsmälta Palia betan när man vill andas.

Medlem

Det jobbas i helgen plus att det är premiär i PL så det där med tid för lirande kan bli lite svårt, hittar jag någon timme här eller där så står dock fortsatt "Trails From Zero" på menyn.

Medlem

Mtg-turnering på söndag, annars är helgen dedikerad till BG3! 12 timmar in och det är fantastiskt hittills

Medlem

sitter fast på näst sista bossen i remnant 2 och misstänker att grannarna är trötta på att höra mig svära högt om kvällarna, så funderar på att sätta igång med BG3 istället.

12
Skriv svar