Vi spelar (nästan) bara Baldur's Gate 3 i helgen, vad spelar du?

Medlem

Kommer gå all in på bg3 hela helgen!

Medlem

Fortsätter med min save på Satisfactory, har lust att klara ut sista delarna på rymdhissen. På tok för kul och beroendeframkallande!


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Jag hinner dessvärre spela väldigt lite baldurs gate helgen. Spenderar helgen i min sommarstuga och då är det Nintendo Switch som gäller. Högst troligt blir något random spel som kanske pikmin.

Medlem

Tänkte ge Dave The Diver en chans.

Medlem

remnant 2 enbart, närmar mig slutet nu älskar det


signatur

//monster

Medlem

Jag spelar på och tar det lugnt. BG3 får ta din tid, allt ska utforskas, varenda låda ska öppnas. Skiter i om jag håller på till 2025 med första genomspelningen.

Medlem

En hög Psvr2 spel och Apex och Disco Elysium. Men hoppas också på att fortsätta och klara Ni no Kuni 1 så snabbt jag kan.

Skribent
Skrivet av waeress:

Har det någonsin tidigare hänt att redaktionen är så (nästan) enhetliga i sina svar?

Jag ber om ursäkt för att jag sabbade det. ,)


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Fortsätter med Zelda

Medlem

Har inte tid att kommentera, spelar Baldurs gate 3

Medlem

Baaaalduuuur's Gaaaate


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag har faktiskt blivit helsåld på F1 23. Helt fantastisk körkänsla, och bottarna är inte kamikazepiloter som ifjol.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kollat klart båda säsongerna av Vinland Saga, fick feeling så nu kör man mest Total War:Attilla som en av vikingnationerna 😁, BG3 får hamna i backloggen vid nästa rea sen får man se när man får tid för det…

ELF
Medlem

Quake som vanligt.
Klockade nyligen in på över 400 banor. Nu testar jag partial conversions.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

BG. 100/5! Det var längesedan jag blev så här kär i ett spel.

Medlem

Dragon Age 2 - okomplicerat och roligt.
Har just nu inte tid och lust för ett så omfattande spel som BG3.

Medlem

Tänkte köra färdigt Black Mesa remaken

Medlem

Inget.
Nä, ja ä int bitter...

GSX
Medlem

Wipe i Escape From Tarkov så kör nog det ett tag. Väntar på att polaren ska komma tillbaka från semestern, sen så ska vi ta tag i BG3 tillsammans.


signatur

GameMachine: AMD Ryzen 9 58003DX - Gigabyte X570 Aorus Master - 32GB G.SKill Trident Z Neo RGB 3600MHz CL16 - Corsair iCUE H150i RGB PRO XT - ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC - Acer Predator X34P - Corsair Force MP600 M.2 NVMe 1TB, Intel 660p M.2 NVMe 1TB, Corsair MP600 Core XT M.2 NvME 4TB - Seasonic SS-1000XP 1000W - Fractal Design Meshify S2 Blackout

Medlem

Försöker hålla mig från att köpa BG3 med att spela Divinity Original Sin 2, men har aldrig fastnat för det spelet och verkar inte riktigt göra det nu heller…

Skribent
Skrivet av Managor:

Dink Smallwood!

Pratade ganska nyligen om det spelet, lustigt nog. Det jag minns mest av det är att man kan slå skallen av gäss.

Medlem

Varvar mellan Runescape och Quake II.

Ambassadör
Xbox

Fortsätter min resa i antikens Grekland med Assassin's Creed: Odyssey. Makalöst stort spel!

Riktigt bra är det också.


signatur

Jump in.

Medlem

Spelar Mercenaries Wings: The False Phoenix, ett strategi rpg som påminner om Final Fantasy Tactics.
Kanske även ska prova demot till Sea of Stars denna helg.

Medlem
Medlem

Diablo4 såklart... kötta demoner vinnar allt. håller borta från löjligt björn romance.

Medlem

BG3, BG3 och sen lite mer BG3…

12
Skriv svar