Ny Uncharted-film på gång? Finns en vilja

Robot
Ny Uncharted-film på gång? Finns en vilja

Den förra blev en biosuccé.

#uncharted


Medlem

Inte en sekund av filmen kändes som Uncharted öht.

Det var en generisk ADHD blockbuster med lika mycket substans som en fjärt i vakuum.

Om dom så betvingat måste göra en ny så gör en reboot utan stela skådisar, manusförfattare som inte vet vad dom gör och en regissör som har något mellan pannbenen.

Medlem

Upplevde precis samma känslor och kvalitet som Tomb Raider-rebooten med Alicia Wikander. Ett pott-purri där man slagit ihop flera olika spels narrativ för att få ut så mycket häpnadsväckande action som möjligt.

Redaktör
Ponny

Första halvan tyckte jag var "meh", men jag närmast hatade slutet. Blev provocerad.

Klarar mig utan en filmtvåa och hoppas istället på ett Uncharted 5. Det är nåt speciellt med skattjakter.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Viljan finns att göra en till Dreddfilm, men DET är verkligen inte på gång.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Spelar hellre Unchartedspelen. Filmen var som en ok söndagsmatiné men inte mycket mer.

Medlem

Uncharted-filmen är, enligt mig, den bästa TV-spelsfilmen någonsin. Så jag välkomnar en uppföljare.

Medlem

Filmer som Uncharted har sin plats i världen, t.ex. en regnig söndagseftermiddag när en är lite sliten och gärna slötittar på något och slumrar till lite då och då.


signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem

Tyckte det var en hyfsat underhållande popcornfilm att se med familjen under semestern. Jag ser gärna en tvåa också - om den dyker på nån streamingtjänst jag har eller billig DVD på Ica. Jag har inte spelat några av spelen så jag bryr mig inte om de ändrar något.

Medlem

Usch då.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Jag tycker att filmen var dåligt castad (Mark Wahlberg som Sam?!?) men annars var den ganska underhållande. Jag ser gärna en uppföljare, men ett Uncharted 5 kan jag offra en njure för!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Den var riktigt kass.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

https://youtu.be/v5CZQpqF_74

Förstår fortfarande inte hur denna versionen aldrig blev av som långfilm

Medlem

Inte så bra som jag hoppats, men en ok 3a. Skulle se uppföljaren, om dom vågar satsa på den.

Medlem

Absolut en underhållande film för stunden som jag gärna ser mer av. Vilket inte går att säga om Super Mario filmen som får Uwe Boll att verka som en bra krig bra manusförfattare…

Medlem

Jag rösta fisk då det är det godaste som finns, speciellt grav lax, mumms karedmuma

Medlem
Skrivet av submariner:

Jag rösta fisk då det är det godaste som finns, speciellt grav lax, mumms karedmuma

Okej


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar