Star Wars Outlaws planeter är stora som "två eller tre" Assassin's Creed Odyssey-zoner

Robot
Star Wars Outlaws planeter är stora som "två eller tre" Assassin's Creed Odyssey-zoner
Medlem

Jag saknar Ps3/360-eran då sandlådorna var lagom stora.

Alla spel behöver inte vara gigantiska...!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag saknar Ps3/360-eran då sandlådorna var lagom stora.

Alla spel behöver inte vara gigantiska...!

Jag hade en rätt stor sandlåda när jag var barn...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Gick från ett "helt nytt spel" till en av min mest framemotsedda spel, inom några minuter, vid revealen.

Medlem

Herregud vad onödigt stort. Lägg pengar på annat.

Avstängd

En stor värld är en klen tröst i en fattig Ubisoftstudio.

Medlem

Hur ska dom fylla alla kartorna. Med tonvis av meningslösa collectables? Tears of the Kingdom var lagom stort och det plöjde jag ändå 310 timmar i innan jag besegrade slutbossen. Och jag har ändå några sidequests och ett par grottor kvar att finna (alla shrines är iaf fixade)

Medlem

Två eller tre Odyssey zoner låter som lagom storlek för varje värld. Inte för stort, inte för litet.

Inaktiv

Tog en stund innan jag insåg vad de menade med Zoner.
Det var ju inte så stort. Men kanske blir bra, brukar ju bli lite tomt om det är för stort.

Gen
Medlem

Inte för stort nu för fan, kom igen. AC spelens stora nackdel den senaste tiden är att kartorna är för stora och att man bara strött runt lite meningslöst dravel. Jag har inget emot att hitta allt på kartan, dock måste det vara greppbart. Känns synd att utvecklare lägger tid på saker som få ens orkar leta upp eller göra bara för att kartan är för stor.

Medlem

Säkert övervägande tomma, bättre med mindre områden som har bra innehåll.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser fram emot detta. Men som flera andra nämnt, inte FÖR stort, gärna lagom

Medlem

Tycker det låter ganska lagom ändå. Man vill ju inte landa på en planet som känns pluttig. Hoppas bara "handgjorda planeter" inte bara är tomt snack.
Jag är lite smått pepp. Hade släppdatumet varit 2023 hade jag vart betydligt mer hypad.

Medlem

When you can't go better, go bigger.

Handgjorda låter iaf bra. Känner jag Ubisoft rätt betyder det nog bara att dom låtit en AI-robot skapa innehållet för att kunna styrka sitt påstående.

Medlem

En hel planet är inte större än två eller tre av AC Odysseys pyttesmå levlade zoner?!

Vad fjuttigt. Hoppas Starfields planeter är mycket mycket större och friare.


signatur

Memento Mori

Medlem

Det gjorde bara att jag kommer skippa spelet. Orkar inte med fler spel med innehållstomma områden. Star Wars: Forspoken har ingen bett om

Medlem

Tittade på gameplay trailern igen. Det är ett hyfsat stort område runt basen hon infiltrerat och rymdhamnen. Man ser ett antal andra byggnader och annat runtom i terrängen. Men tiden att ta sig på ner till rymdhamnen från basen är bara en minut med speeder. Eftersom man kan ta sig runt så snabbt, känns det som områdena inte får vara för små heller. Hur många olika planeter man kan besöka bestämmer spelets totala storlek.

Jag är i alla fall försiktigt optimistisk. Är betydligt mer intresserad av Star Wars Outlaws än Avatar-spelet.

Ambassadör
Xbox

Tycker att det här verkar riktigt kul, ser fram emot det.


signatur

Jump in.

Medlem

verkar vara lite för mycket "woke" synd, jag gillar star wars ipét

Medlem
Skrivet av Zero303:

verkar vara lite för mycket "woke" synd, jag gillar star wars ipét

Inget jag läste in, nyfiken på vad du syftar på om du skulle vilja utveckla?

Medlem
Skrivet av kanye_häst:

Inget jag läste in, nyfiken på vad du syftar på om du skulle vilja utveckla?

Antar att det följer tankebanan Disney = bad, Disney = woke. Men jag är också intresserad av vad som skulle vara woke i det här spelet.

Medlem

Problemet med Odyssey var att det tog 100 år att ta sig någonstans till fots och även via häst. Om man här har någon form av farkost att sig runt med som är snabbare än hästen så blir det säkert bra! Men jag tycker inte riktigt det är ett problem heller om man som i många open world spel kan teleportera sig mellan checkpoints.

Medlem
Skrivet av Zero303:

verkar vara lite för mycket "woke" synd, jag gillar star wars ipét

Antar att spelet är "woke" pga av att huvudkaraktären är en kvinna?

Medlem
Skrivet av Gohan:

Antar att spelet är "woke" pga av att huvudkaraktären är en kvinna?

Att vara kvinna räcker inte längre. Hon såg rätt bra ut också, och inte tillräckligt mörkhyad. Säkert hetero också eftersom hon inte berättade om sin flickvän inom 30s. Big no-no i woke-världen.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

En hel planet är inte större än två eller tre av AC Odysseys pyttesmå levlade zoner?!

Vad fjuttigt. Hoppas Starfields planeter är mycket mycket större och friare.

Sen verkar det vara fem planeter det handlar om. Förhoppningsvis finns det mycket kul att göra och en bra story iallafall.

Inaktiv
Skrivet av Kaztrofy:

..eftersom hon inte berättade om sin flickvän inom 30s. Big no-no i woke-världen.

Hahaha hatar när serier och filmer gör detta.
Kvinnlig karaktär nämner i förbifarten något onödigt om hennes fru. 😆
Ser framför mig hur producenterna ritar en bock på sin Hollywood lista.

Ser dock inte heller hur spelet är woke.

1
Skriv svar