Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?

Vi lirar ett av de sämsta spelen någonsin, så förmodligen spelar du nåt bättre. Eller?


Releasehästryttare
Medlem

FInal Fantasy 16, tar sin tid då jag bara orkar köra 2-3timmar åt gången.

Medlem

singleplaya borderlands 2, det Ska klaras nu tillslut. och sen jämna ut det med battlebit remastered fortf, det är skoj men hektiskt


signatur

//monster

Medlem

Fortfarande Dave The Diver.

Medlem

Submerged 1+2 och lite FFVII Remake på sidan.

Medlem

Alan Wake Remastered som jag är i slutet på, efter det blir det att hugga in i DLC'n som jag aldrig kört tidigare. Grymt spel! Hinner jag bli färdig står Trek to Yomi näst i kö

Medlem

Blir jedi survivor här!

Medlem

Lutar mot antingen Forspoken eller Like a Dragon: Ishin.

Medlem

Blir att fortsätta grinda rankat i Street Fighter 6. En stjärna från platinum nu med Zangief. Är en riktig medelmåtta när det gäller fightingspel men känner ändå att det finns en god chans att fortsätta avancera. Spelet är verkligen skitkul.

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

Lutar mot antingen Forspoken eller Like a Dragon: Ishin.

Har du hittat det i realådan? spelet blev sågat vid fotknölarna. Tyckte själv det såg någorlunda skoj ut innan release

Walkabout mini golf VR. De kan vara det bästa semesterspelet.

Medlem

Önskar att Dave the diver hade kommit till Switchen samtidigt som steam. Kommer inte spela något speciellt i helgen utan mest sukta över Dave the diver (och lite Disco Elysium gameplay) genom att titta på youtube/ha relativt tråkig spelfri semester....

Medlem

Betar av backloggen med Cyberpunk 2077. Är ungefär 30 timmar in.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Har du hittat det i realådan? spelet blev sågat vid fotknölarna. Tyckte själv det såg någorlunda skoj ut innan release

Jajamän! Blev ett köp hos Netonnet nyligen för 199:-

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

Jajamän! Blev ett köp hos Netonnet nyligen för 199:-

Fan va najs, drog en koll på prisjakt nyss, nu kostar det tyvärr 449på Netonnet, billigaste va 297kr från spelbutiken, bättre än 699kr iaf

Medlem

Efter att jag i förra helgen rullat eftertexter på Final Fantasy 16 så har jag nu tagit steget och dykt ner i "Legend of Heroes" funderade länge på var jag skulle börja, Trails In The Sky lockade, men då det enbart finns på PC idag och det faktum att jag jobbar typ varje dag resten av Juli och Augusti så blev det till att börja med Trails from Zero på Switchen och herregud! Hand mötte så kallad handske direkt och nu är jag helt fast. Älskar stilen, karaktärerna och storyn såhär långt och gissar på att det kommande halvåret mer eller mindre uteslutande kommer handla om Legend of Heroes för undertecknad.

Medlem

Blir att fortsätta i basbyggandet.

Antingen Factorio, Oxygen Not Included eller Dyson Sphere Program.

Trevlig helg!

Medlem

Cod Black Ops: Cold War. "Gratis" och rätt kul.

Medlem

Jag Spelar Diablo IV. Förbereder mig för säsong 1 som börjar på onsdag 🙂👌

Medlem

Team Fortress 2.

Medlem

Intresset att lära spela gitarr har tagit över… men lite tid för Diablo 4 blir de.


signatur

🐖💨💩

Medlem

Ny genomspelning av Trails from Zero (PS5) för att maxa DP för save transfer bonus till Trails to Azure.
Klämmer in lite Dungeon Crawling vid sidan om i form av Labyrinth of Galleria (PS5) samt Mary Skelter: Nightmares (PC).

Medlem

Har äntligen tagit tag i Breath of the Wild. Betat av ett par shrines och det har börjat bra. Inte lirat Zelda sedan A Link to the past (det har hänt en del sedan dess). Såg fram emot att grotta ner mig i en maffig forumtråd om spelet under tiden, men hittar inte ens en liten en. Är jag sämst på att leta eller finns det ingen?

1
Skriv svar