Diskutera – Vad spelar du i sommar?

Medlem
Medlem

Zelda är det enda som duger just nu

Medlem

Såsom det varit de senaste tre åren så spelar jag Fallout 76 varvat med Elden Ring Ska skaffa Starfield när det kommer. Sen så hoppas jag verkligen att Baldur's Gate 3 kan vara kul eftersom 2:an (och i viss mån 1:an) är bland det bästa jag vet, men är lite orolig då det är ett så skilt spel från BG2 både när det kommer till regler och mekanik. Larian verkar vara riktigt duktiga men det avhjälpte inte att jag slutade spela D:OS 2 efter halva spelet fastän jag trivdes fram till dess – det kändes bara ihåligt efter ett tag.

Medlem

Planen är Sonic Color Ultimate, Sonic Frontiers, TWW 3 och Forza Horisont 5 på PC. Men även Donkey Kong Tropical Freeze på Wii U. Sen brukar det bli nåt random spel också, kanske en gammal klassiker som spelas om.

Kingdom Come: Deliverance till att börja med, sen får vi se.

KoP
Medlem
Skrivet av Distordera:

Får man fråga hur du lirar Ports of Call? Android? Skulle vara super att lira men hittar det inte i appstore. Har kill-letat så jag har säkert missat det..

För att svara på frågan så är det backlogg som gäller och Snowrunner. Gött med dis, is, lera och snö

Finns på Android (Google Play) under namnet Ports of Call Classic.

Man tycker ju att det även borde finnas på Apples app store, men så verkar det inte vara. 🙁

Medlem
Skrivet av KoP:

Finns på Android (Google Play) under namnet Ports of Call Classic.

Man tycker ju att det även borde finnas på Apples app store, men så verkar det inte vara. 🙁

Rackarns. Är det lika svårt att ratta in båten i hamn som förr?


signatur

486 sx25 cirrus logic 1024kb. GB. Amiga 500 +. C64 (trasig rf-modulator)

KoP
Medlem
Skrivet av Distordera:

Rackarns. Är det lika svårt att ratta in båten i hamn som förr?

Japp. 🙂 Men det går dock att välja att spela i "ekonomi läget" där man enbart fokuserar på business aspekterna.

Då slipper man ratta fartyg in och ut ur hamnar, väja för andra fartyg på kollisionskurs eller slingra sig emellan isberg med mera.

123
Skriv svar