Diskutera – Vad spelar du i sommar?

Robot
Diskutera – Vad spelar du i sommar?

Rensar du backloggen eller gör du som Fredrik och kör Zelda i +150 timmar?

#diskutera, #semester, #sommar, #spelsommar


Medlem

IRL-simulator. Grafiken är fantastisk men gameplay är rätt tradigt och mediokert. :'(

Avstängd

GTA V i Xcloud på min Samsung TV. Riktigt bra då det är första gången som jag spelar det. 👍🏻❤️

Medlem

Köpte Zelda i torsdags. Så det lär vara det som jag, tillsammans med frugan, kör.
Kanske kör något annat på datorn, men vet inte vad isf

Medlem

Rift Apart i slutet av Juli och Baldur's Gate 3 i början på Augusti är väl vad som står på menyn, stark spelsommar.

Medlem

Får hem en ny dator snart så då blir det att dra igång Hogwarts Legacy.

It's not a lake, it's an ocean

Jag ska försöka ta mig igenom några backloggtitlar. Håller på med Panzer Dragoon Orta just nu och har även hoppat in i Resident Evil 5, som känns som ett gigantiskt steg bakåt då jag har remaken av Resident Evil 4 i färskt minne. Och så lite Zelda och Sonic Frontiers på det. En himla röra just nu.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Just nu Horizon: Zero Dawn på PS5 och efter det hade jag tänkt Crysis Remasters 1,2 och 3 till PC.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Final Fantasy XVI just nu och sen blir det Pikmin 4 den 21 juli.

Medlem

Har nyligen köpt PS5 och ska beta av lite exclusives under sommaren, innan Xbox förhoppningsvis börjar lägga lite krut på Gamepass igen till hösten.

Just nu Horizon Forbidden West, och Ratchet & Clancy Rift apart.

Medlem

Final fantasy 16, jedi survivior, Pikmin3, monster hunter ultimate generation, monster hunter rise, horizon, hogwarts legacy, game Pass, backlogg

Medlem

Breath of the wild. Klarade aldrig ut det. Köpte det igen och kör på switch den här gången istället för emulator som jag bytte till nästan direkt förra gången jag försökte. Älskar det inte men jag tror att jag kommer avsluta det den här gången.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

En hel del Switch lär det bli för min samling med spel jag borde spela är väldigt lång! Väldigt mycket vampyrspel av någon anledning…

Annars försöker jag att åter ta itu med kampanjen i Halo Infinite efter att min sparfil föll offer för en bugg samt Gears 5 som var skitbra!

Medlem

FFXVI just nu! Därefter..
- Metroid Prime remaster
- Jedi Survivor
- Hogwarts Legacy (?)

Ambassadör
Xbox

Spelar just nu Star Wars Jedi: Survivor som lär ta ett litet tag till då jag gett mig tusan på att ta alla achievements. Därefter blir det ett par mindre spel för att rensa paletten innan jag biter tag i nästa mastodontspel med Assassin's Creed: Odyssey. Även där är planen att jaga achievements...


signatur

Jump in.

Medlem

Jag har införskaffat mig en Asus ROG Ally och den har verkligen givit mig spelglädjen tillbaka! Spelar för närvarande Forza Horizon 5, Dirt Rally 2 och Planet of Lana. Men det jag kommer tillbringa mest tid med tror jag är Red Dead Redemption 2. Köpte det på Steam rean och har bara spelat ca 2 timmar. Känner redan nu att det är ett spel jag kommer att kunna lägga 100+ timmar på 😊

Medlem

Street fighter 6!!

Medlem

Lär grinda Street Fighter 6 resten av året.

Medlem

DMZ.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Det blir nog mycket Zelda men ska försöka spela lite annat också som Yakuza Kiwami 2 och Lego Skywalker Saga.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Försöker väl hitta något i biblioteket som kan fylla ut tiden tills Starfield, men allt känns trist i jämförelse.
Kanske Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning? Har inte tagit mig någon vart i det trots flera försök tidigare.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Håller på att storstäda en hel del nu här hemma så jag har inte så mycket tid till spelande. Men brukar spela Pokémon Crystal (antingen på GBA eller på Pokémon Stadium 2) och sen försöker jag spela lite Metal Gear Solid 3 på min 2DS då och då eftersom jag längtar efter Metal Gear Solid Master Collection till min Switch.

När jag har mer tid och ork så ska jag försöka mig på Tears of the Kingdom igen.

Medlem

Dirt 5, insurgency sandstorm, tears of the kingdom medans man väntar på starfield 😁

Medlem

System Shock 2023
Tex Murphy: Under a Killing Moon
Vampire the Masquerade: Shadows of New York
...och sen blir det BG3 i augusti!

Medlem

kör Apex Legends och Diablo 4. längtar efter armored core

Medlem

M&b 2 Bannerlord. Vet inte men det är något somrigt över att sätta svärdet i någon från full gallop!

Medlem

Tales of Arise och Zelda totk är planen, får se om hinner med yttligare spel

Medlem

Köpte mig God of War - Ragnarök på releasedagen men har inte riktigt haft tid att ta tag i det ännu. Känns som att det börjar bli dags....


signatur

PSN: Swede_78

En blandning av: Diablo 4, It Takes two (Switch), Sea of Thieves och Deponia

Medlem

Lirar mest Zelda Totk, både själv och med barnen på olika profiler, sen kör vi även lite super mario world bowsers fury. Så mycket Nintendo just nu. Men allt spelande överskuggas ju av Tour de France under juli månad Helskotta vilken tour det verkar bli i år

123
Skriv svar