Red Dead 2-mod ger Arthur Morgan vanliga, tråkiga jobb

Robot
Red Dead 2-mod ger Arthur Morgan vanliga, tråkiga jobb

Kul? Oklart, men risken för blyförgiftning minskar något.

#red-dead-redemption-2


Skribent

Låter underbart för undertecknad som kunde starta uppe RDR2 bara för att hugga lite ved och koka kaffe 😅

Medlem

Detta behöver jag till semestern helt klart 🤩

Medlem

synd det inte går att modda till boxen.

Medlem

Perfekt, det var ju det bästa med hela spelet, när man fick ta riktigta kneg och inte bara skjuta.

Medlem

Sjukt nog är det just de där uppdragen jag minns bäst från både RDR och RDR2. Tyckte alla extrema shootouts förstörde spelens realism så jag uppskattade verkligen när man fick göra realistiska sysslor.

Medlem

Jag skaffade RDR2 förra veckan och är förvånansvärt överraskad av upplevelsen. Ångrar lite att jag inte slagit till tidigare, även om min förra dator nog hade haft svårigheter att driva titeln utan att kompromissa kraftigt med grafiken. Har inte varit superkåt på cowboy/western-grejer förr men gillar den 'avkopplande' viben som fan. Får dessutom mysiga flashbacks från första säsongerna av Westworld. Hittills har jag inte gjort särskilt många main missions, utan snarare fokuserat mer på side missions och sedan suttit i Valentines och blivit förhållandevis rik av att spela poker... I sammanlagt 6 timmar tror jag med en total speltid på 11 timmar. Lite ironiskt att man fastnar för mini games i den första byn.. Har förstått från att spoila mig lite att betydligt större städer väntar i framtida kapitel... Men jag tänker ändå ta god tid på mig innan jag når dit så småningom. Siktar på 200 speltimmar innan main storyn är över.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Jag skaffade RDR2 förra veckan och är förvånansvärt överraskad av upplevelsen.

Något jag tänkte på när jag spelade igenom det i vintras, är att man kan hamna lite off om man är för snabb på att spela. Alltså att när man är i Valentine för exempel, så ska man endast röra sig i det område, jaga alla djur i området osv. Innan man rör sig till nästa område, annars känns det som vissa side missions blir fel när man har kommit långt bort och blir tvungen att rida tillbaka osv för att skjuta djur i det området.

Medlem
Skrivet av Håkan:

Något jag tänkte på när jag spelade igenom det i vintras, är att man kan hamna lite off om man är för snabb på att spela. Alltså att när man är i Valentine för exempel, så ska man endast röra sig i det område, jaga alla djur i området osv. Innan man rör sig till nästa område, annars känns det som vissa side missions blir fel när man har kommit långt bort och blir tvungen att rida tillbaka osv för att skjuta djur i det området.

Aa nice, det ska jag ha i åtanke!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Får man betalt i riktiga pengar?

It's not a lake, it's an ocean

Den extrema realismen var kanske det jag uppskattade minst med RDR2 (även om jag samtidigt fascinerades och imponerades av det).


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Som om RDR2 inte redan var långtråkigt nog som det var redan

Medlem

Smaken är som baken. Jag spenderade otroligt mycket tid i Kingdom Come: Deliverance med att bara rida runt, jaga och insupa atmosfären. Hade önskat att man fördjupat vardagssysslorna mer. Men kanske finns moddar för det
När jag tänker efter blir det nog så i de flesta spel jag spelar där det finns en välskapt värld att insupa.

Medlem
Medlem

Nån som har testat o fått det att fungera? Jag kom så långt till att jag accepterade ett uppdrag, men när jag närmade mig platsen för uppdraget så låste sig spelet. Tyckte jag installerade det som det stod i instruktionerna men nåt strulade till det för mig.

1
Skriv svar