The Elder Scrolls VI kommer inte släppas före 2028

Medlem

Tragiskt älskar skyrim så mycket ska dock bli intressant hur stor försäljnings succe det blir när dom med största sannolikhet skippar playstation (6 antar jag)

Skribent
Skrivet av gorbatjov:

Hade ju räckt med att de bekräftade att de jobbade på ett nytt spel i serien kan man ju tycka. Inte få upp hypen 10 år innan det släpps. Lika illa om det var samma visa med FF7-remaken.

Ja jag försvarar det inte, men det finns alltid orsaker. Sen utannonserades det väl mobilspelet (minns inte namnet?) där i samma veva och de kanske inte ville hamna i samma skit som Blizzard? Alla förväntade sig D4 och fick mobilspelet Immortal, snacket efter gick ju att "De skulle i alla fall ha visat upp en teaser för D4 eller bara berättat att de jobbar på det".

Men i sak håller jag med om att det blir löjligt när det utannonsera saker 10 år i förväg. Speciellt om vi inte får någon uppdatering på projektet under tiden. Jag själv glömmer helt bort projekten och tappar oftast hajpen. Då är ju jag dessutom en person som delvis jobbar med att kolla spelnyheter...

Det här kanske går in i om en stor "mässa" som E3 egentligen behövs? Jag tror utvecklarna har känt sig tvingade att visa upp något stort varje gång och har de inget i närtid så kanske det blir så här? Då är det ju bättre de håller events när de själv är redo att visa upp saker.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Guld:

Ja för speed runners ja som använder sig av glitchar för att gå igenom väggar och hoppa över 12 timmar av main storyn.

Haha nej


signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja jag försvarar det inte, men det finns alltid orsaker. Sen utannonserades det väl mobilspelet (minns inte namnet?) där i samma veva och de kanske inte ville hamna i samma skit som Blizzard? Alla förväntade sig D4 och fick mobilspelet Immortal, snacket efter gick ju att "De skulle i alla fall ha visat upp en teaser för D4 eller bara berättat att de jobbar på det".

Men i sak håller jag med om att det blir löjligt när det utannonsera saker 10 år i förväg. Speciellt om vi inte får någon uppdatering på projektet under tiden. Jag själv glömmer helt bort projekten och tappar oftast hajpen. Då är ju jag dessutom en person som delvis jobbar med att kolla spelnyheter...

Det här kanske går in i om en stor "mässa" som E3 egentligen behövs? Jag tror utvecklarna har känt sig tvingade att visa upp något stort varje gång och har de inget i närtid så kanske det blir så här? Då är det ju bättre de håller events när de själv är redo att visa upp saker.

Instämmer!

fp
Medlem

Jag antar att TES VI blir stora dragplåstret för Microsofts VR. Todd Har hela tiden sagt att tekniken för för TES VI inte finns eller inte är redo, och med tanke på hur mycket Bethesda tidigare har labbat med VR (Skyrim, Doom, Fallout 4) så är VR-spåret troligt.

Vi få se om 4år (eller 8-10år med alla förseningar)

eld
Medlem
Skrivet av fp:

Jag antar att TES VI blir stora dragplåstret för Microsofts VR. Todd Har hela tiden sagt att tekniken för för TES VI inte finns eller inte är redo, och med tanke på hur mycket Bethesda tidigare har labbat med VR (Skyrim, Doom, Fallout 4) så är VR-spåret troligt.

Vi få se om 4år (eller 8-10år med alla förseningar)

Handlar inte om VR men handlar mer om procedurellt content, som de alltid lekt med men börjat använda på allvar i starfield.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Ja, det går fort, det är poängen. Jag är 63, det är år som räknas nu på ett annat vis än när jag 48 t.ex.

63 ok 👍 Den åldern är ju rena ungdomen fortfarande tycker jag.
Jag själv är 55 år.

Bara man är frisk och pigg vid våran ålder och tränar och äter hälsosamt, ja då kan man leva länge till 😀

Medlem
Skrivet av Guld:

63 ok 👍 Den åldern är ju rena ungdomen fortfarande tycker jag.
Jag själv är 55 år.

Bara man är frisk och pigg vid våran ålder och tränar och äter hälsosamt, ja då kan man leva länge till 😀

Jajamän!😊👍

Medlem
Skrivet av baxtex:

Varför i hela friden utannonserades det 2018?

Om jag minns korrekt så var det för deras fans "skrek" efter sleder scrolls och då bestämde dom sig för att visa att de håller på med det och att det kommer i framtiden.

Medlem
Skrivet av Guld:

Vadå? Är du 92 år gammal eller nått? 5 år är ju ingenting. 5 år går fort.

40 ja fort går det, utför iaf ;D


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Hade ju räckt med att de bekräftade att de jobbade på ett nytt spel i serien kan man ju tycka. Inte få upp hypen 10 år innan det släpps. Lika illa om det var samma visa med FF7-remaken.

Det var väl typ precis det de gjorde? En snabb teaser med loggan och så sa de ju i intervjuerna att de bara var i uppstartsfasen och inte hade påbörjat utvecklingen.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Hade ju räckt med att de bekräftade att de jobbade på ett nytt spel i serien kan man ju tycka. Inte få upp hypen 10 år innan det släpps. Lika illa om det var samma visa med FF7-remaken.

Det skapade lugn och ro att alla vet att det kommer hade de inte lagt ut den då hade alla fortfarande ställt frågor när kommer Elder Scrolls VI och liksom varit oroliga nu finns det ett lugn att spelet kommer sen att vissa blir uppspelta det är en annan femma men det har också skapat ett lugn tror jag som är väldigt bra.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja jag försvarar det inte, men det finns alltid orsaker. Sen utannonserades det väl mobilspelet (minns inte namnet?) där i samma veva och de kanske inte ville hamna i samma skit som Blizzard? Alla förväntade sig D4 och fick mobilspelet Immortal, snacket efter gick ju att "De skulle i alla fall ha visat upp en teaser för D4 eller bara berättat att de jobbar på det".

Men i sak håller jag med om att det blir löjligt när det utannonsera saker 10 år i förväg. Speciellt om vi inte får någon uppdatering på projektet under tiden. Jag själv glömmer helt bort projekten och tappar oftast hajpen. Då är ju jag dessutom en person som delvis jobbar med att kolla spelnyheter...

Det här kanske går in i om en stor "mässa" som E3 egentligen behövs? Jag tror utvecklarna har känt sig tvingade att visa upp något stort varje gång och har de inget i närtid så kanske det blir så här? Då är det ju bättre de håller events när de själv är redo att visa upp saker.

Precis.

Medlem

Oj oj det va längre bort än jag befarade....

123
Skriv svar