19.00 – Ny Xbox-show med fördjupningar och ännu fler spel

Robot
19.00 – Ny Xbox-show med fördjupningar och ännu fler spel

Xbox Extended bjuder på bland annat Avowed, Hellblade II och Flight Simulator.

#spelsommar, #xbox, #xbox-games-showcase


Medlem

Lite mera "normalt" presentation till skillnad från den löjlig barnsliga senast....

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Lite mera "normalt" presentation till skillnad från den löjlig barnsliga senast....

Vad var löjligt med Xbox förra? De visade typ bara upp spelen. Inte mycket annat.

Inaktiv
Skrivet av Rh3nium:

Lite mera "normalt" presentation till skillnad från den löjlig barnsliga senast....

Herregud. Vissa personer har gjort det till sitt mål att bara sprida negativitet. Men okej.

Vad var det som var löjligt tycker du? Och hur hade du gjort istället?

Medlem
Skrivet av Maysay:

Vad var löjligt med Xbox förra? De visade typ bara upp spelen. Inte mycket annat.

Skrivet av anon_332944:

Herregud. Vissa personer har gjort det till sitt mål att bara sprida negativitet. Men okej.

Vad var det som var löjligt tycker du? Och hur hade du gjort istället?

Men att hacka på ett personligt inlägg är bättre? Men okej.

Det jag lite slarvigt skriven syftate på var Games Show, se inlägg har på FZ:

#4388492

Och då var jag inte ensam om det.

Om det hjälper för tydlighetens skull - vilken fin presentation det var idag. Punkt.

Medlem

Jao men man antog att du menade xbox showen som jag iafl tyckte var rätt bra. Tänkte också börja hacka lite på dig

Medlem

Ruskigt taggad på Avowed, dock väldigt synd att det endast är större sammankopplade zoner och inte full open world samt att det inte ska vara mycket större än Outer worlds...

Medlem

Open world är sådär ändå, half life liknande banor är bättre.

Medlem

Avowed kommer nog bli grymt.

Varit extremt taggad på att se mer av Avowed, något som tyvärr fick sig en rejäl törn vid senaste show caset. Hoppades på att de skulle ljusna något nu men tyvärr gick det om något snarare back ytterligare ett steg.

Att de jämför sig med Outer Worlds (som jag inte fastnade speciellt mycket för), får mig att tänka att detta blir för The elder scrolls vad The outer worlds blev för Fallout. För mig allt för begränsat och lågbudget på ett sätt som negativt påverkade upplevelsen. Hoppas jag har fel, det kan såklart fortfarande bli bra!... det kan fortfarande bli bra...

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Men att hacka på ett personligt inlägg är bättre? Men okej.

Det jag lite slarvigt skriven syftate på var Games Show, se inlägg har på FZ:

#4388492

Och då var jag inte ensam om det.

Om det hjälper för tydlighetens skull - vilken fin presentation det var idag. Punkt.

Om du tycker min raka fråga var att "hacka" på någon så var inte det avsikten. Tyckte bara att var lite underligt. T.ex kanske du tyckte spelen var barnsliga. Men nu fick jag svaret.

Inaktiv
Skrivet av Rh3nium:

Men att hacka på ett personligt inlägg är bättre? Men okej.

Det jag lite slarvigt skriven syftate på var Games Show, se inlägg har på FZ:

#4388492

Och då var jag inte ensam om det.

Om det hjälper för tydlighetens skull - vilken fin presentation det var idag. Punkt.

Tycker du det var att hacka? Om du postar en psikt i ett forum så får du förvänta dig ett svar?

Medlem
Skrivet av Rh3nium:

Lite mera "normalt" presentation till skillnad från den löjlig barnsliga senast....

Lägg ner bara. Trött på detta. Vad var löjligt?

1
Skriv svar