Skull and Bones får INTE releasedatum – men stängd beta i augusti

Robot
Skull and Bones får INTE releasedatum – men stängd beta i augusti

Dessutom en frejdig sjörövarlåt.

#skull-and-bones


Medlem

Låten var fantastisk!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Cappachino:

Låten var fantastisk!

Verkligen! Oavsett hur Skull and Bones-historien slutar kommer vi alltid ha Skull and Bones-låten.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Trailern medförde ju verkligen ingenting! Men med tanke på hur tråkigt spelet ser ut på gamplay förstår jag varför de valde en sparsam trailer att visa nu. Fansen ropar efter ett Black Flag 2 eller ett redigt pirat spel men i stället får vi det här. Jag har tyvärr extremt låga förväntningar.

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Trailern medförde ju verkligen ingenting! Men med tanke på hur tråkigt spelet ser ut på gamplay förstår jag varför de valde en sparsam trailer att visa nu. Fansen ropar efter ett Black Flag 2 eller ett redigt pirat spel men i stället får vi det här. Jag har tyvärr extremt låga förväntningar.

Betan (kanske var alpha?) var så sjukt tråkig. Bl.a. cutscenes innan du behöver göra allting. Du kan inte spela som samma crew som dina vänner. UI var totalt värdelös.

Medlem
Skrivet av aakerlind:

Betan (kanske var alpha?) var så sjukt tråkig. Bl.a. cutscenes innan du behöver göra allting. Du kan inte spela som samma crew som dina vänner. UI var totalt värdelös.

Ubisoft gör väl allt för att väcka liv och HYPE för detta spelet... häftig låt som påminde om Hobbit's Misty Mountain fast i Piratstuk.
Får hålla ögonen på Gameplay för att se vart detta spelet leder.

1
Skriv svar