Spana in trailern för säsong 3 av The Witcher-serien

Robot
Spana in trailern för säsong 3 av The Witcher-serien

Henry Cavills sista säsong som Geralt.

#Netflix, #The-witcher


Medlem

Jag ska försöka njuta av att se den utan att tänkta på hur fan de lyckats sjabbla bort allting. Sånt kan man ju bli bitter av.

Skrivet av Ender:

Jag ska försöka njuta av att se den utan att tänkta på hur fan de lyckats sjabbla bort allting. Sånt kan man ju bli bitter av.

Om man ska bli bitter på något, är det just det. Men, Henry kommer gå vidare och göra roligare saker, och förhoppningsvis med människor som förstår värdet av grundstoffet de hanterar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ingen mening med att titta på den, det är slut efter det ändå så varför plåga sig?

Medlem

Jag tyckte inte The Witcher serien var något bra, Henry Cavill var dock perfect some Geralt! Men idioter bakom rodret så var det doomed to fail!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Gillat serien hela vägen. Tveksam till byte av skådespelare dock. Så får se hur säsong 4a blir.

Medlem

Tveksam till om jag ska se den här säsongen. Tycker att Netflix förvaltat serien fruktansvärt dåligt. Känns inte som om det finns någon röd tråd, alls. Allt bara spretar åt olika håll. Som om man gjort Xena Warrior Princess med en jättebudget.

Med det sagt har jag tyckt om Cavill som Geralt. Han gör rollen bra. Inte mycket han kan göra åt manus, dock.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Säsong 1 var bra, men lite rörig att följa.
Säsong 2 var bättre.
Säsong 3... bäst?

Ska definitivt kolla iaf.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar