Diablo IV-releasen: stabilt på pc, visst Playstation-strul med licenser

Medlem

Spelet kraschar vid login på en av mina datorer, verkar vara ett problem som är relaterat till nvme diskar, verkar va många som har samma problem, krasch varje gång på samma ställe.
Lustigt nog var det någon som kom på att om man kör något program för hårddisk-benchmark samtidigt som man loggar in så funkar det... Ja det är faktiskt så tätt, så nu får jag dra igång ett benchmatk test varje gång jag ska starta spelet 😅

Medlem

Fungerar inte alls på PS5, ångrar köpet starkt. Usch, aldrig mera Blizzard

Inaktiv
Skrivet av NoiizeR:

Fungerar inte alls på PS5, ångrar köpet starkt. Usch, aldrig mera Blizzard

Vad är det som strular? Har spelat sen 01.20 och kommit in varje gång.

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Vad är det som strular? Har spelat sen 01.20 och kommit in varje gång.

Unable to find a valid license to the game (error code 315306)

2h nu, har provat allt som folk skriver. Restore licences, reinstall the game, purchasing Platinum from the store.

Ingenting fungerar, skräp

Inaktiv
Skrivet av NoiizeR:

Unable to find a valid license to the game (error code 315306)

2h nu, har provat allt som folk skriver. Restoire licences, reinstall the game, purchasing Platinum from the store.

Ingenting fungerar, skräp

Aj då. Antog att det var fixat nu. :/

Medlem
Skrivet av anon_328997:

Aj då. Antog att det var fixat nu. :/

Nope, antar att det blir fixat till tisdag, med andra ord så fixas det inte alls. Ska man länka sitt blizzard konto till en annan profil och ångrar sig så kostar det 365 dagars väntan så det är inget alternativ

Medlem

Betala mer för att få spelet tidigare. Betala igen för att kunna spela det tidigare. Smart drag.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kul release, släpp spelet och embargo. Se till att alla får ut sina recensioner så att fler kan haka på och köpa det för tusen spänn istället för 700. Sälj coola items för riktiga pengar.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Level 48 på Xbox inga problem alls

12
Skriv svar