Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

Jag skulle bli djävulusiskt glad då jag tror att det här spelet är himmelskt!

Medlem
Diablo IV

Spelat Diablo med brorsan sen Diablo 2 när jag var liten, fick in mig på spåret med Gaming, så hade varit trevligt att hålla traditionen vid liv med ett litet speciellt Diabo 4 då vi planerat in en session en vecka efter launch när vi båda är redo, kort och gott, djävligt trevligt

Medlem

Jag skulle inte bli glad alls. Jag är inkapabel att känna glädje. Allt jag kan känna är vrede. Infuriating rage! Så om jag vinner kommer jag bli angry as hell! Vilket kanske är passande med tanke på att mycket av spelet handlar om things from hell!

Medlem

Jag skulle bli så glad att jag tvingade på två av barnen varsitt ex. trots att de är för unga

Nightmare deluxe.


signatur

i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|

Medlem

Hin Håle så glad jag hade blivit! 👹

Medlem

Skulle bli så glad att jag glömmer att CS2 kommer i sommar (tro mig, jag lovar).

Medlem

Jag skulle bli så glad att jag skulle erbjuda att döpa mitt nästa barn efter valfri skäggig person ur FZ-crewet!

Obs: erbjudandet gäller bara om jag får priset och om min fru blir gravid igen. Inga försöka att skaffa fler barn utlovas. Min fru förbehåller sig rätten att vägra ställa upp på mina galna löften, hon erhåller ensam vetorätt mot dåliga namnförslag.

Medlem

Kommer inte kunna köpa det själv just nu, så skulle bli väldigt glad!

Medlem

Jag hoppas jag vinner detta då småbarns åren tär på ens plånbok och pshyke så vill kunna zooma ut för en stund och njuta av detta spel. Men då inflationen är som den är och man har 4 barn så räcker tyvärr inte plånbok till för inköp av spelet men längtat efter detta spel i så många år. Så hoppas verkligen jag vinner så man kan sätta sig ner och kötta i helvetet tillsammans med alla kompisar. Håller nu alla mina tummar och tår.( har rätt många då man känner sig som djävulen själv ibland ) .😊 ingen hade blivit göadare än jag 🥰 kanske min sambo då hon kan bli galen på mig ibland

Medlem

Oavsett om jag vinner eller ej har jag bestämt mig för att bryta mitt spelmönster där jag ofta rusar mot endgame.
Denna gång ska det njutas i lugn och ro där allt extra i collectors box hade varit perfekt för det där lilla extra.

Medlem

Vore djävulskt najs att vinna detta till ps5:an. Perfekt spel när man har få och korta fönster då man kan spela. Bara in och slakta lite för att sedan logga ut och ta han om de riktiga små djävlarna

Medlem

Satan i gatan - rista in ett pentagram i handflatan så glad jag skulle bli!

Medlem

Khandar Estrada khandos thrus indactu nosfrandus khandar dematos khandar. Typ, så glad.


signatur

Constants and variables

Medlem

Skulle bli sjukt jäkla glad av att vinna. Köpte också Collectors av D3 när det begav sig!

Medlem

Så jävla gött det skulle bli att vinna så kan man få med sambon att döda demoner och så får jag själv lite extra godis att dekorera hemmet med!

Medlem

Att vinna vore såklart riktigt najs! Att sätta nästa alster av serien jämte treans samlarutgåvor skulle vara ack så trevligt. Runda ut samlingen. Endast de gamla boxarna från ettan och tvåan som saknas för en komplett samling i så fall.

Medlem

Fan helvetets jävel så glad jag hade blivit om jag vann.

Medlem
Medlem

Jävlar i min lilla låda, vilken stor låda!

Vinner jag blir jag nog såpass glad att jag kan överväga att bada i poseidon 🥹

Medlem

Vinner jag så hyr jag en stuga mitt i urskogen, tar med mig skärm med tillhörande pc/ps5 samt föda för en hel pluton och hoppas på ett rejält regnoväder för stämningens skull!

shi
Medlem

Vinner jag så kommer jag att skänka motsvarande summa av värdet på vinsten till carbotanimations så att denne kan fortsätta med sin verksamhet och förhoppningsvis göra en serie om Diablo iv

https://youtube.com/@CarbotAnimations

Medlem

Om jag vinner skulle jag få en diaboliskt bra ursäkt att skylla på när jag får tillbaka mina tentor som jag kommer misslyckas med!

Medlem

Super duper glad!!!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Farornas Konung

Om jag vinner är det bara tur, chansade på frågorna..

Medlem

Hur glad jag skulle bli, skulle bli jäkligt glad.
Dock vet jag med mig att en skillsmässa innan är nog en bra idé, annars lär jag åka ut per auto

Medlem

Som fattig student hade man blivit ruggigt glad!

Medlem

Har gamervänner som inte fixar prislappen - så hade varit sjukt kul att överaska dom med ett collectors edition lagom till release!

Medlem

hype! GL till alla

Medlem

Lycka till alla!

Skriv svar