Tävling – Vinn Diablo IV och Limited Collector's Box!

Medlem

Om jag vinner blir jag så glad att jag säljer min själ till Lilith för framtida framgångsrikt levlande!

Medlem

Jag blir hur glad som helst...för FZ är bäst. Tack FZ, tack. Ni är för gölliga.

- Kan man skriva så?

- Yes.

Medlem

Hade blivit så in i helvete glad!

Medlem

Att jag blir fantastiskt glad är det ingen fråga om, viktigare är vad min hustru och barn tycker som inte får träffa mig på hela sommaren...

dyb
Medlem

Hade passat alldeles utmärkt till min Battle Chest ! Håller tummarna!

Medlem

En bild säger mer än tusen ord!

Medlem

Då jag inte har pengar till att köpa Spelet i normalt utförande just nu.... Men gillar spelet av det jag spelade i alla Beta tester både öppna och stängda så skulle detta göra min dag helt klart

Medlem

Jag blir inte glad jag blir förbannad! Förbannad att jag kommer missa hela sommaren med att sitta inne och spela.

Medlem

Vore helvetisk tur om jag vinner vilket blir djävulskt episkt då:)

Redaktör
Skrivet av Thomas:

Man skulle ju Li Lith och brett av glädje om man kammade hem den här vinsten. Höhö.

Diskad!

(Jag skrattar i smyg.)


signatur
Medlem

Det hade ju varit kalaskul att vinna detta, kanske till och med gråtit (blod?) en skvätt!
Önskar alla deltagande lycka till, någon kommer ju såklart bli väldigt glad i helgen 😄

Medlem

Skulle bli så glad att jag offrar nästa frukostmacka i Liliths namn!

Medlem

Har inte beställt det, och kompisarna mina är på mig, så var lite sugen att spela med dem. Till slut sa ekonomin nej, fanns tyvärr lite viktigare saker att lägga pengarna på! Men, om jag vinner så kommer jag absolut att spela med kompisarna och uppleva fortsättningen på Diablo storyn, var ju ett tag sedan man såg slutet på trean.

Lycka till alla!

Medlem

Tog tag i saken att bli medlem för att få ökad chans att vinna! Lycka till allihopa!😊

Medlem

Blir så glad att jag måste överväga att ingå en pakt med någon demon för att få tid över som småbarnsförälder att hinna spela något.
Ena katten låter redan som att den är besatt så jag tycker det kan räcka som handpenning måntro? 🙃


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jag skulle som en äkta norrlänning bli lite glad, inte för mycket.

Medlem

Vore perfekt för å få se till att spelhörnan man börjar får ihop verkligen känns som en spelhörna o inte bara en hörna med en stor skärm

Medlem
Tyrael brings the light!

Det är ju sjukt svårt att välja mellan Zelda TotK eller Diablo IV. Nu råkar jag ju redan ha Zelda, så ekonomin till att köpa D4 håller ju inte. Jag skulle därför bli helvetiskt glad att vinna D4! Alt+128520

Mos
Medlem

Som gammal i gemet kommer det bli ledigt fram till midsommar om man vinner!

Happy

Behöver ljus!

Medlem

Skulle bli extremt glad.
Har extremt mkt som pågår i mitt liv just nu och detta skulle kunna hjälpa enormt då jag kan spela med alla vänner. Har dessvärre inte råd att införskaffa spelet nu dock.
Ibland behöver en vuxen man någon att skingra tankarna med. Dessutom vore det en...

Helvetisk 40 års present.
I'll see myself out.

Medlem

är ett extremt diablofan! hade varit maxat med detta paketet! hallelujaaa

Medlem

Behöver en ursäkt till sambon för att köpa ny dator. Hjälp

Medlem

Jo nog skulle de va kul!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Skogen91:

Behöver en ursäkt till sambon för att köpa ny dator. Hjälp

Låt hon köpa nått för lika peng!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

"Är nog det enda sättet att eventuellt få mig att ändra min uppfattning om D4 efter betaperioderna."
- Grumpy old man

Lätt den hetaste "pepp-/jag vill vinna-meningen" i den här tråden... tackar tackar

Medlem

Oj vad glad man skulle bli om man skulle lyckas vinna detta!

Medlem

Hade jag vunnit detta skulle jag kort och gott bli superglad Som sjukskriven är man ju inte superrik så möjligheten att spela diablo 4 utan att köpa det hade varit nice

Medlem

Jag skulle bli glad som en lärkaängel

Medlem

Glad! För Jag skulle kunna visa för min mariotokiga sambo att co-op i helvetet är roligare än solo i svampriket!

Skriv svar