Tro't eller ej, men Skull and Bones släpps senare än vad Ubisoft antytt

Robot
Tro't eller ej, men Skull and Bones släpps senare än vad Ubisoft antytt

Släpps under årets andra halva – tidigast.

#skull-and-bones, #ubisoft


Medlem

Vilket års andra kvartal?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Om inte spelet är bra efter allt detta så kommer Ubisoft få så mycket skit.

Är det däremot ett kanon spel så kommer iaf många hurra över att dom vågat försena för att släppa det bra.

Vissa kommer dock fortsätta gnälla oavsett och dom vet vi är inte gamers ändå.

Medlem

Svårt o putsa nått som skulle behöva gå tillbaka till designstadiet. Det är iaf min erfarenhet av att ha spelat betorna.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Om inte spelet är bra efter allt detta så kommer Ubisoft få så mycket skit.

Är det däremot ett kanon spel så kommer iaf många hurra över att dom vågat försena för att släppa det bra.

Vissa kommer dock fortsätta gnälla oavsett och dom vet vi är inte gamers ändå.

Hade för mig att en gamer skulle vara gnällig. x)
I vilket fall så känns ju utvecklingen av Skull&Bones kantad av problem som inte verkar förekomma i många andra fall, med tanke på alla förseningar som har tillkommit. Känns inte som om att de har någon större vision för spelet, utan lägger till och tar bort bitar här och var som förr eller senare, gör att något annat i sin tur krackelerar. Men vi får se, kan bli bra, kan också bli nästa Duke Nukem Forever.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Vilket års andra kvartal?

Räkenskapsårets andra kvartal får vi väl tolka det som men ja det borde förtydligas

Redaktör
Skrivet av laban005:

Räkenskapsårets andra kvartal får vi väl tolka det som men ja det borde förtydligas

Japp, jag skrev fel, skulle stått "andra halvåret" inte andra kvartalet". Är nu uppstyrt.


signatur
Medlem
Skrivet av Neverwild:

Om inte spelet är bra efter allt detta så kommer Ubisoft få så mycket skit.

Är det däremot ett kanon spel så kommer iaf många hurra över att dom vågat försena för att släppa det bra.

Vissa kommer dock fortsätta gnälla oavsett och dom vet vi är inte gamers ändå.

Skrivet av Zymac:

Svårt o putsa nått som skulle behöva gå tillbaka till designstadiet. Det är iaf min erfarenhet av att ha spelat betorna.

Det är absolut inte ett kanonspel. Antagligen därför dom skjuter och skjuter på releasen. Som Zymac skriver så var det otroligt dåligt i betorna. Körde själv ganska många timmar och hela spelet kändes helt onödigt. Du har roligare av att spela Black Flag än detta katastrofalt misslyckade piratspel.

Medlem

Jag har gett upp hoppet till detta spel... Hoppas på att Starfield kommer leverera i höst!

Medlem

Hoppas de lägger till så man kan borda skepp och gå i land på öar

Medlem

Ubisoft använder sig av så kallade editorial team. En av dessa hetter fawzi messmar och var game designer över spelet battlefield 2042. Vi vet ju hur bra det gick och man förändrade hela battlefield seriens dna i jakt på nya spelare.

Denna fawzi och många fler har mycket högt bestämande hur spelen ska formas. Detta är alltså människor som säger vad du och jag vill ha till de som utvecklar spelet. Därtill ska de överse så att spelen lever upp till mångfald och annat woke bös.

Känns ju inte speciellt spännande att se fram emot något spel från ubisoft.

Vet man inte ska döma person efter utseende men såg en bild på hela gruppen av dessa ubisoft och de flesta såg ut som min syster. Bohemiskt klädd som gillar böcker,intrument,sjunga och kultur. Inget fel i detta men jag skulle aldrig vilja ha någon som min syster som inte har en aning om vad spel är ens en gång.

Bf 2042 visade fawzi hur oerhört aninglös han är vad som är bra.

Det nya assasins creed mirage är han delaktig i och han förstörde enligt mig det senaste mario rabbids. Hans ide att göra spelet mer barnvänligt i svårighetsgrad för att locka fler spelare. Det blev tvärtom. Många äldre spelar strategi och vill ha svårighetsgrad därefter.

Mirage kanske blir bra ändå fast det kommer inte vara hans förtjänst. Det beror helt på hur mycket producer och övriga utvecklare går med på och om de kan hålla stången mot hans ideer.

Jag ser inte fram emot ett enda ubisoft spel iallfall och defenetivt inte skull and bones.

Medlem

Tror spelet kommer floppa hårt. Det är uppenbart att de inte alls förstår tjusningen med gamla segelskepp och sjöslag.

Medlem

Hade troligen blivit ett fantastiskt singleplayerspel om man bara tog piratdelen ur Black Flag och byggde en story kring det. Istället verkar man ha tappat bollen helt i försöket att tvinga fram Live Service-skräp av det hela.

Inaktiv

Låt det bara få sjunka.

Medlem

Ja, vad finns det att tillägga som inte redan har sagts många gånger om?

Medlem

Gissningsvis har de förstört hela koncepted med en massa microtransactions och regnbågsfärgade kanoner. Vad är det ens på bilden, taggar på skeppet? Mad-max pirater?

Medlem
Skrivet av Korken:

Gissningsvis har de förstört hela koncepted med en massa microtransactions och regnbågsfärgade kanoner. Vad är det ens på bilden, taggar på skeppet? Mad-max pirater?

Japp, pallisader längs relingen och pansar plåtar med taggar på sidorna. Och en eldkastare med tankar monterad där framme. Och en alldeles vidrig segeluppsättning. Ett sattyg som "aldrig" hade eller har existerat i verkligheten.

Ser ju helt jävla fånigt ut. Dom har verkligen bara slängt på master och segel och diverse skräp, helt random. Det är sorgligt att man faktiskt kan kalla ett spel som Sea of Thieves "realistisk" i jämförelse med den här styggelsen.

Medlem

Chocken när det här spelet försenas. Sitter verkligen som en surprised Pikachu nu framför skärmen.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Japp, pallisader längs relingen och pansar plåtar med taggar på sidorna. Och en eldkastare med tankar monterad där framme. Och en alldeles vidrig segeluppsättning. Ett sattyg som "aldrig" hade eller har existerat i verkligheten.

Ser ju helt jävla fånigt ut. Dom har verkligen bara slängt på master och segel och diverse skräp, helt random. Det är sorgligt att man faktiskt kan kalla ett spel som Sea of Thieves "realistisk" i jämförelse med den här styggelsen.

Ja, det ser ut som en visualisering av hur en tioåring tror att ett coolt piratskepp skulle se ut.

Medlem

Berget i bakgrunden ser ut som klippt och klistrat från Sea of thieves.... är det samma team o motor?

Medlem
Skrivet av Johnhedlund:

Berget i bakgrunden ser ut som klippt och klistrat från Sea of thieves.... är det samma team o motor?

Nej, Nej och Nej.

1
Skriv svar