Officiell tråd: Park Beyond – Ny nöjesparkssimulator!

Medlem

Spelet ser riktigt kul ut! Lite opolerat kanske, men det är ju en beta Men gott med potential!

#jagvillspelabeta

Moderator

Jag har haft riktigt kul med detta spel ikväll! För er som är nyfikna ligger kvällens stream kvar här:

Stort grattis till @henkka som för andra gången vunnit spel under våra streams!

Medlem

Kul med en ny parkbyggare! Kollade delar av streamen, ska kolla resten imorgon. Är gärna med och tävlar om en nyckel om det fortfarande går 😁

#jagvillspelabeta

Medlem

Trevlig och underhållande stream! Provar gärna på parkbyggandet. Längesen man körde RollerCoaster Tycoon.

#jagvillspelabeta

Medlem

#jagvillspelabeta

Spelet ser ju riktigt mysigt ut måste jag säga ☺️

Medlem

Tack för nyckeln! Längtar redan hem efter jobbet... Bara 8,5 timmar kvar

Medlem
Medlem

#jagvillspelabeta

Tittade på streamen igår och det såg kul ut. Klart man ska testa.

Medlem

Superkul att så många av er är sugna på att prova på Park Beyond! Eftersom Johannes är AFK idag så hoppar jag in och hjälper till med nyckelutdelandet, så bli inte avskräckta om ni ser mig i era PMs

/Hanna på Bandai Namco

Såna här spel är ju så himla kuliga (JA kuliga är ett ord)

#jagvillspelabeta


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Vad kul! Framförallt för frugan kanske

#jagvillspelabeta

Medlem

#jagvillspelabeta

Om det finns fler nycklar kvar, så vill jag gärna ha en till min son med
Som såg mig sitta och spela, så han vill med testa

Bådar gott, om det finns fler nycklar

Medlem
Nostalgi!

#jagvillspelabeta
Gammal som gatan nu, men minnen från TP!

Medlem

Spelat theme park och roller coaster sen har jag inte klrt nån "nöjespark simulator" nå mer. Kansle det hör kan ändra på det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

Ser otroligt mysigt ut! Planet Coaster var ganska bra tills man fick för många besökare i parken, då datorkraften tog slut och allt började hacka (verkade vara likadant på monsterdatorer). Hoppas detta är bättre på den punkten
Fick Rollercoaster Tycoon-vibbar när jag såg screenshotsen och det är givetvis väldigt positivt. Lade mååånga timmar på det för 20+ år sedan. Detta lär liras!

Medlem

RCT 2!
Minns när man lärde sig stapla väggar och dylikt ovanpå varandra, så man kunde göra Coola entréer och plattformsbyggnader!

#jagvillspelabeta

Medlem

Sköna Theme Park-vibbar. Lade ner osunt mycket tid på det när det begav sig.

Medlem

Skulle vara sköj att testa. Kommer fortfarande ihåg när man spelade theme park o de slutade alltid med att man gick i konkurs

#jagvillspelabeta

Gen
Medlem

Om det inte är försent Köpte en ny gaming laptop som är hungrigt och behöver smaka ett spel.

#jagvillspelabeta

Medlem

Om det inte är för sent så #jagvillspelabeta !

Allt började med gamla goda Roller Coaster Tycoon

#jagvillspelabeta

Medlem

Enda riktigt starka minnet som fortfarande är kvar är "Merry go round" musiken från Rollercoaster Tycoon (Das Alpenhorn?). Fina minnen men man blir lite tokig när den börja spela i ens huvud igen

#jagvillspelabeta

Medlem

Intressant! Jag testar gärna

#jagvillspelabeta

Medlem

Jag vill spela den fulla versionen

Medlem
Medlem

Ny vecka, nya betanycklar utskickade till alla spelsugna! Påminner om att vi kör betan ända fram till nu på fredag, så finns lite chans till om ni vill prova. Skriv i tråden då i så fall!

Medlem

Saknar verkligen Rollercoaster 2 känslan

#jagvillspelabeta


signatur

Computer is my home, my girlfriend is my life and my job is my lover!
Some questions just write a PM

Medlem

Mycket intressant!

#jagvillspelabeta


signatur

Mikael Karlsson

Skriv svar