Snabbkollen – Ditt betyg på Diablo IV-betan?

Medlem

3/5 Spelet var ok.

Störde mig mycket på UI och jag spelade på PS5. Allt var för stort, hela skärmen kändes nedklotrat med saker. Man borde få välja storlek så som man exempelvis kan göra med subtitles ibland.
Kameran var också för inzoomad. Hade en bossfajt där bossens överdel var utanför skärmen nästan hela fajten för att han höll sig längst upp i skärmen.

Spelade necro först, lvl 22, och det kändes på tok för lätt. Testade sedan druid, lvl 20, som jag tyckte var lite roligare för att man fick kämpa lite mer.
Sedan testade jag resterande klasser lite snabbt till lvl 6-8. Mage var OP. Kändes till och med lättare än necro.

Tycker även att man levlar upp för fort. Inte helt övertygad av spelet. Blir kanske köp vid release ändå.

Medlem
Skrivet av lonian:

Har inte testat. Gav 1 i betyg.

Har inte testat. Gav 5 i betyg.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Varför skulle jag bli sur?

Inte testat spelet alls, men blev bara full i skratt när du ska spela cool att du minsann har satt ett i betyg fast du inte testat det. Barnslig kommentar helt enkelt.

Sen finns det en knapp som du kan se röstningen utan att ha röstat.

Som du ser här ovanför är inte bara jag som röstat utan att ha spelat. Så cool är jag inte, men du får tycka det om du vill.

Jag anser fortfarande att det vore rimligt med ett röstningsalternativ för dem som ej spelat.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Helt okej. Blev dc ett par gånger men gillade i övrigt. Inzoomningen bort och bättre ljudeffekter, tack. 4/5

Erick

Medlem
Skrivet av lonian:

Som du ser här ovanför är inte bara jag som röstat utan att ha spelat. Så cool är jag inte, men du får tycka det om du vill.

Jag anser fortfarande att det vore rimligt med ett röstningsalternativ för dem som ej spelat.

Men ge dig. Det är väl korkat att ge något ett betyg om du inte har testat det, eller tycker du det är fullkomligt logiskt?

När det gäller svarsalternativen så är själva pollen för de som har spelat betan, inte för tant Agda som inte satt sin fot på ett online spel och bara råkat komma in på FZ via en extern länk.

Medlem
Skrivet av Surahero:

Sätter folk betyg på betatestet eller på spelet i sig?

Jag betygsatte min lunch!
4/5

Medlem
Skrivet av Babakunde:

Men ge dig. Det är väl korkat att ge något ett betyg om du inte har testat det, eller tycker du det är fullkomligt logiskt?

När det gäller svarsalternativen så är själva pollen för de som har spelat betan, inte för tant Agda som inte satt sin fot på ett online spel och bara råkat komma in på FZ via en extern länk.

Det är just det som är min poäng.
Skapar man bara alternativ till dem som har spelat så kommer resultatet inte bli korrekt då det alltid finns dem som klickar i utan att ha spelat.

Har man däremot ett alternativ, jag har ej prövat så förhindrar man fejk röster. Vad är det ologiska med det?

Jag statuerade bara som ett exempel på hur fel det blir och jag tror min poäng har kommit fram.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Gen
Medlem

4/5

Allt var bra förutom UI som känns lite väl simpelt och likt D3 plus att ljud/undertexter inte alltid var synkade. Slutligen är jag inget fan av priset, borde inte kosta mer än 60€.

Medlem

5 av 5 utan att tveka

12
Skriv svar