Se 14 minuter gameplay från Dead Island 2

Robot
Se 14 minuter gameplay från Dead Island 2

Första långa gampelay-filmen släppt.

#dead-island-2, #nyhetstips


Releasehästryttare

Det ser helt sjukt kul ut, synd att det är ps exlusivt

Medlem

Hade ganska skoj i ettan, men inte så skoj att jag kommer spela tvåan.

Medlem

Klickat mig igenom trailern lite snabbt. Ettan var nog bland det (om inte DET) tråkigaste jag någonsin spelat så denna lär jag skippa om det inte händer något magiskt.


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem
Skrivet av Devan:

Det ser helt sjukt kul ut, synd att det är ps exlusivt

Det är det väl inte? Tyckte jag såg annons för det på xboxen

Medlem
Skrivet av Devan:

Det ser helt sjukt kul ut, synd att det är ps exlusivt

"Dead Island 2 is back! A unique formula of horror, dark humor and over the top zombie-slaying. Coming 04.21.2023 to PlayStation, Xbox and Epic Games Store."

Ser ut att släppas till allt.

Det såg förövrigt lite småmysigt ut, men frågan är hur kul det kommer vara i längden. Dead Island 1 var väl helt OK, körde det co-op.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Releasehästryttare
Skrivet av DarkSvenn1002:

Det är det väl inte? Tyckte jag såg annons för det på xboxen

Skrivet av Fezk:

"Dead Island 2 is back! A unique formula of horror, dark humor and over the top zombie-slaying. Coming 04.21.2023 to PlayStation, Xbox and Epic Games Store."

Ser ut att släppas till allt.

Det såg förövrigt lite småmysigt ut, men frågan är hur kul det kommer vara i längden. Dead Island 1 var väl helt OK, körde det co-op.

Ok, Trailern säger ju bara att det släpps till PS i april.

Medlem

Kan nog bli kul om det håller humorn högt och inte slarvar bort tillfället.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Devan:

Ok, Trailern säger ju bara att det släpps till PS i april.

Brukar vara så ibland. När Xbox får rättigheter till någon trailer från någon third-party studio står det oftast enbart "Xbox / PC" också.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

ELF
Medlem

Japp, japp. Ser fram emot det.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Geeks Gaming

Liknar ju inte Dead Island överhuvudtaget. För detta såg faktiskt kul ut!
Hoppas inte att det är duke nukem över de hela med de olika devsen och långa utvecklingstiden.

Medlem

Blev lite bitter till att det blev Epic exklusivt, men efter att ha sett det här så känns det redan bättre.

Medlem

Surt med EPiC exklusiviteten. Spelet ser fränt ut. Ska fan avvakta till Steam releasen om 1 år dock.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Serious Sam med zombies typ med andra ord?
Dead Island 1 som senare blev Dying Light var ju mer av ett äventyrsspel med rpg-inslag.
Nej, det här ser riktigt jävla dåligt ut.

Medlem

Ser snyggt ut, ett spel man vill utforska

Medlem

Fick det som bonus när jag köpte mitt 6750 xt amd kort så är ganska säker på att det släpps till PC också..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Hoppas det går att rensa upp gränssnittet lite i inställningarna men annars såg det bra ut. Blir nog ett köp när det släpps på Steam om något år.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Liknar ju inte Dead Island överhuvudtaget. För detta såg faktiskt kul ut!
Hoppas inte att det är duke nukem över de hela med de olika devsen och långa utvecklingstiden.

Ser ju exakt ut som dead island minus skillkorten och kroppdels fysiken resten fanns ju i första spelen. Om det är kul får man väl se.

Medlem

Ser ut som ett bra spel för oss som gillar att gamea och lyssna på podd samtidigt.

Medlem

Inget man inte spelat förut direkt....

Avstängd

Ser inte bra ut alls. :/ för flamsigt. Jag vilk ha mina zombie-spel mörka och allvarliga.

Gnällkuk
Skrivet av ChrizHawk:

Ser inte bra ut alls. :/ för flamsigt. Jag vilk ha mina zombie-spel mörka och allvarliga.

Då är det inte Dead Island-serien du söker... Lite som att klaga på att Cod är för olikt Borderlands :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av trickeh2k:

Då är det inte Dead Island-serien du söker... Lite som att klaga på att Cod är för olikt Borderlands :>

Mycket möjligt, jag uttrycker bara en åsikt. Har du i egenskap av gnällkuk ett problem med det?

10 års utveckling för... det här?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem
Skrivet av ChrizHawk:

Mycket möjligt, jag uttrycker bara en åsikt. Har du i egenskap av gnällkuk ett problem med det?

Värdigt genmäle! När yttrandefriheten står på spel så gäller det att bita ifrån!

Gnällkuk
Skrivet av ChrizHawk:

Mycket möjligt, jag uttrycker bara en åsikt. Har du i egenskap av gnällkuk ett problem med det?

Självklart, annars vore jag inte värdig min titel!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd
Skrivet av trickeh2k:

Självklart, annars vore jag inte värdig min titel!

Hahahahaha.

Medlem

Ser 30 fps ryckigt ut.

1
Skriv svar