No Man's Sky-skaparnas debutspel Joe Danger är nu gratis

Robot
No Man's Sky-skaparnas debutspel Joe Danger är nu gratis

Lättsam stunt-körning i din browser.

#joe-danger, #no-mans-sky


Medlem

Skulle inte säga att det är korrekt att säga att debutspelet Joe Danger är tillgängligt gratis i browser.

Det är touch-kontroller i detta (där musklick simulerar 1-finger input), och har en hel del andra skillnader i övrigt.

Joe Danger-remaken som var byggt för mobile är tillgängligt gratis i browsern, men jag kommenderar det ändå inte


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Input lag här känns som ungefär två veckor

Medlem

Kommer ihåg att Joe Danger var det man fick nöja sig med när Trials-spelen inte kom till PS3. Fast det var faktiskt väldigt roligt, körde även tvåan en del.

Medlem
Skrivet av svartlock:

Input lag här känns som ungefär två veckor

Kanske något konstigt med din webläsare. För det är väldigt responsivt på min PC via Chrome.

Medlem
Skrivet av Dr904:

Kanske något konstigt med din webläsare. För det är väldigt responsivt på min PC via Chrome.

Testade det i Chrome i mobilen och hade inga problem heller. Och då är min mobil snart 6 år gammal, så inte märkvärdig på något sätt.

Medlem

Synd att IOS varianten inte var gratis. Hade varit trevligt med ett nytt lunchrast spel.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Synd att IOS varianten inte var gratis. Hade varit trevligt med ett nytt lunchrast spel.

Den kostar ynka 30 spänn! Och med det får du får hela spelet utan reklam.

Men men. Kanske ditt användarnamn tyder på någon nivå av självinsikt…?

Medlem
Skrivet av Dr904:

Den kostar ynka 30 spänn! Och med det får du får hela spelet utan reklam.

Men men. Kanske ditt användarnamn tyder på någon nivå av självinsikt…?

Kanske det
Nämen lirar bara på mobilen en kort stund per dag oftast så lägger helst inte ut något där om
det inte är något jag vet att jag kommer gillar. Kontrollerna är oftast så bökiga på mobilspel så man blir frustrerad.

Testade Mario Cart och det vart jobbigt med att styra på skärmen efter ett tag. Krävs nog BT kontroll om det ska kännas bra. Misstänker samma med detta spel.

Vampire Survivors håller dock bra och är gratis!

1
Skriv svar