36 miljoner prenumererar på Switch Online, en ökning med 4 miljoner

Robot
36 miljoner prenumererar på Switch Online, en ökning med 4 miljoner

Nintendo lovar att förbättra premium-delen.

#nintendo-switch, #nintendo-switch-online


Medlem

Ganska meningslös tjänst i min mening... Visst den kostar knappt något men vad får man egentligen?

Medlem

Icke att förglömma att utöver New Horizon-expansionen får en också tillgång till samtliga DLC-paket till MK8DX så fort de släpps. Mycket bra tjänst!

Medlem
Skrivet av robbis:

Ganska meningslös tjänst i min mening... Visst den kostar knappt något men vad får man egentligen?

Online, spel till nes, Snes, n64, mega drive, alla 48 nya Mario kart banor och animal crossing DLC. Vi kör bl.a Splatoon 3, Mario Kart mm online och då behöver man ju tjänsten.

Medlem

Nice, är ganska nöjd med tjänsten överlag. Saknar bara lite GBA och möjligen gamecubespel

Skrivet av robbis:

Ganska meningslös tjänst i min mening... Visst den kostar knappt något men vad får man egentligen?

Retrospel och gratis expansioner.

Inaktiv

Expansion Pack har nyss typ blivit ”värt” sitt pris i och med alla nya Nintendo 64 spel som är på gång men det är bara på gränsen till att vara värt det.

Jag är glad att jag till slut fick tag på en Nintendo 64 handkontroll. Det tråkiga är bara att det inte går att få tag på den på ett normalt sätt utan istället fick jag betala mycket mer från någon annan.

Medlem
Skrivet av Majoren:

Nice, är ganska nöjd med tjänsten överlag. Saknar bara lite GBA och möjligen gamecubespel

Ja, det vore sjukt najs om de la till GB/GBC/GBA och Gamecube till retrosektionen!

Inaktiv
Skrivet av Gertzy:

Ja, det vore sjukt najs om de la till GB/GBC/GBA och Gamecube till retrosektionen!

Jag är ganska säker på att GB/GBC kommer snart.

Anledningen är att det för ett tag sedan kom fram ett rykte om att Nintendo har testat möjligheten att koppla digitala Gameboy spel till digitala Nintendo 64 spel via en transfer pack emulering.
Nu när Pokémon Stadium 1 och 2 kommer nästa år så känner jag mig väldigt säker på att det ryktet stämmer och att vi får spel som Pokémon Red, Blue, Yellow, Gold, Silver och Crystal framöver. Plus en massa andra trevliga Gameboy spel förstås.

1
Skriv svar