Snabbkollen - Hur många GTA V har du köpt?

Robot
Snabbkollen - Hur många GTA V har du köpt?

Det har släppts fyra gånger till sju plattformar.

#gta-v, #snabbkollen


Medlem

Två gånger Xbox och på PC. Skyrim är det värre med, Xbox, VR, Switch, PC.

Medlem

Xbox 360 och PC


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Varför finns inte "alla"?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Köpte till PS3 och PC. Har dock inte satt ett öre på shark cards, så det jämnar väl ut sig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Dajvan:

Två gånger Xbox och på PC. Skyrim är det värre med, Xbox, VR, Switch, PC.

Stabilt Skyrim shoppande 💪

Min värsta är väl att jag köpt Pixeljunk monsters 3 gånger (PSP, PS3, PC).

Medlem

fick det gratis på epic


signatur

Nes samlare deluxe 712/712
Har alla nes spel som kommit ut i europa och usa

Inaktiv

Skulle aldrig få för mig att köpa det. Ens om det var gratis skulle jag tacka nej.

Däremot så skulle jag vilja ha en uppföljare till Sleeping Dogs!

Medlem

Jag tror jag plockade det när det var gratis på Epic för några år sedan. Hade låga förväntningar, men det var en underhållande singelplayerupplevelse. MP delen har jag inget intresse av.

Redaktör
Ponny

Tre gånger! PS3, PS4, PS5 + hämtat gratis från Epic. Om jag spelat igenom det...? Näpp. Det är tydligen så jag jobbar. ^^


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Alldeles för många gånger nu när man tänker efter..

  • Xbox 360

  • 2x PC (Ena hämtades gratis från EGS)

  • PS4

  • PS5 ("Next-gen" versionen)

Medlem

Själva spelet har jag köpt en gång till PC, men jag har också köpt ett konto som var fuskat med rank och pengar. Känns som jag borde skämmas lite men det gör jag inte.


signatur

Jätteintressant information.

Medlem

Köpt 2 gånger. Ps3 (sjukt hur länge spelet funnits egentligen) och sedan på PC. Sen har man ju fått det gratis ett par gånger. Både på Epic och PS5 (och säkert ännu fler gånger som jag inte minns nu)

Medlem
Skrivet av Wezper:

fick det gratis på epic

Samma... men inte ens spelat... så ingen.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Xbox 360 och PC

Samma här.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

PS3 vid första släppet, PC vid PC-släppet.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

En gång. Köpte det på PS4. Lirade en bit singeplayer. Kompisar ville och vi spelade online ett tag. Sålde bort det. På XBOX Series X prövade jag gamepass och körde då genom hela spelet singeplayer.

Hollow Knight däremot har jag köpt på Nintendo Switch, PS4, kört via gamepass på xbox och köpt på PC/Steam.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

PS3 vid release och PC vid release.

Medlem

Noll GTA V här. Tog det gratis på Epic för att det fanns, aldrig installerat eller ens tittat på det sen dess. Aldrig varit sugen faktiskt, funnits annat som lockat betydligt mer än ett spel som överlevt 3 konsolgenerationer. Är säkert kul men GTA har aldrig varit min kopp te, eller kaffe.

Medlem

Xbox 360, PS4 gånger 2 och PC.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

lol what, 150 pers som har 3 eller fler kopior


signatur

//monster

Medlem

Köpt det två gånger, till PS3 och senare till PC.
Avskydde huvudspelet. Sålde det kanske 2 veckor efter inköp till PS3.
På PC var det iaf någolunda billigt och har haft många roliga timmar i Online med kompisarna (trots att online-delen är strikt utformat som ett jävla grinding-sim).
Annars hysteriskt överskattat spel. Allt är skit.
Avskyvärda karaktärer, trasig AI, trasig nedbantad fysikmotor, idiotiska menyer som driver en till vansinne i online och spelarna är lika dumma huvdet dom, som driver runt med instakill-maskiner som dom där förbannade flygande hästarna...

Skrivet av Metroid:

Själva spelet har jag köpt en gång till PC, men jag har också köpt ett konto som var fuskat med rank och pengar. Känns som jag borde skämmas lite men det gör jag inte.

Tror ingen klandrar dig för det. Jag och kompisarna drog ner ett hack och gav oss själva oändligt med rank och pengar ett tag efter inköp. Man vart ju vansinnig av att hålla på å gnida på samma punkt hela tiden, men det är också så spelet är utformat.

Gnällkuk

PS3, PS4 och PC. Iofs köpte jag två till PS3 eftersom jag köpte åt en kompis samtidigt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Köpte på 360 när det släpptes. Väntar in sexan.

Medlem

Köpt det på ps3
Fått det på epic


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Ps3 och gratis på epic

Medlem

Köpt 1, äger 3...
Vann 1 ex. av mitt dåvarande jobb till PS3 2013 när det lanserades.
Spelade inte särskilt mycket, mest pga låg FPS som jag inte klarar av längre.

Köpte 1 ex. till PC 2015 (Diskutgåvan... 9st skivor ) spelade ganska mycket, framförallt multiplayer.
Dock inte spelat sen 2017 när jag uppgraderade datorn och bytte till ett chassi utan skivläsare... haha!

Fick 1 ex. gratis till PC från Epic, aldrig installerat.

Medlem

Ingen aning, jag har tappat räkningen


signatur

Meep!

Medlem

Brorsan har köpt spelet tre gånger nu medans man själv fick det gratis på Epic Store.

Köpt det en gång till PS4 och fått det gratis på Epic.

12
Skriv svar