Quiz – Vad kan du om God of War?

Medlem
Medlem

Enbart spelat 2018 års utgåva, så ändå nöjd.


signatur

I drank what?

Medlem

Har bara provat de äldre spelen, men 2018 tog jag platinum på, riktigt kul.

Gnällkuk

Mellerstgård


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

Så dåligt minne man har...

Medlem
Medlem
Medlem

Well, är väl som att svära i kyrkan men har inte spelat ett enda spel i serien. Varför vet jag inte riktigt, är sugen så kanske dags att ta tag i det.

Medlem
Medlem

Aldrig spelat något God of War men kollade lite youtube om storyn för ett tag sen.

Medlem

"Du klarade quizet på 1 minut 43 sekunder."
Klarade är ett väldigt starkt ord ...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Härligt!

Medlem

Ändå personbästa i låga siffror

Medlem

Helt okej ändå.

Medlem

8/10, sträck-spelade de 3 första spelen i somras för första gången så nån koll hade man väl. Röstskådis och spinoff-spelen hade jag dock bevisligen inte koll på.

Medlem
Medlem

Inte så illa var lite osäker på senaste god of war

Medlem

signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

signatur

Den som vet vet.

Medlem

DO THE QUIZ.... boy.

Medlem

Ganska nöjd, har trots allt bara spelat God of War 3 och God of War (2018). Har sett mycket på Youtube dock om de tidigare spelen.
Tycker att God of War 3 står sig riktigt bra fortfarande.

Inaktiv
Medlem

Aldrig spelat.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

12
Skriv svar