FZ Game Jam 2022 - Här söker du medlemmar till ditt lag!

Medlem
FZ Game Jam 2022 - Här söker du medlemmar till ditt lag!

FZ:s Game Jam är igång, och lagen börjar ta form. Söker du någon att samarbeta med? Då är det här tråden för dig!

Nedan hittar du en enkel mall där du beskriver vad du söker och vad du erbjuder gruppen. Observera att du såklart kan skapa spelet helt på egen hand, om du vill.

Söker:

Erbjuder:

Tidigare erfarenhet av spelutveckling:

Exempel:
Söker: Programmerare, Grafiker
Erbjuder: Ljuddesign, Speldesign
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Ja / Nej

Tänk också på att du kan vara med och bidra även om du inte har tid eller lust att gå i ett lag fullt ut. Är du en hejare på att knåpa ihop sprites eller komponera musik och gärna vill se dina alster i ett av spelen så dela med dig av dem här eller i den stora Gam Jam-tråden (LÄNK) så kanske de kommer med!

Medlem

Söker: Programmerare, Grafiker, Speldesigner, Övrigt
Erbjuder: Level design, speldesign, lite programmering/scripting och säkert massa annat!
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Ja
Verktyg: Unity, Unreal Engine 4/5

Hej! Längesen jag deltog i game jam och har nu funnit ett sug att delta. Jag har tidigare arbetat i Unity och Unreal Engine och vill gärna fokusera på level design då detta är ett område jag vill lära och utvecklas inom inför en kommande ansökning till en yrkeshögskola. Men hjälper gärna till där det behövs och där jag känner mig bekväm!

Skriv en kommentar eller ett DM om du är intresserad

Medlem
Skrivet av Zominator:

Söker: Programmerare, Grafiker, Speldesigner, Övrigt
Erbjuder: Level design, speldesign, lite programmering/scripting och säkert massa annat!
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Ja
Verktyg: Unity, Unreal Engine 4/5

Hej! Längesen jag deltog i game jam och har nu funnit ett sug att delta. Jag har tidigare arbetat i Unity och Unreal Engine och vill gärna fokusera på level design då detta är ett område jag vill lära och utvecklas inom inför en kommande ansökning till en yrkeshögskola. Men hjälper gärna till där det behövs och där jag känner mig bekväm!

Skriv en kommentar eller ett DM om du är intresserad

Aa är faktiskt intresserad av att köra i grupp i år! Så ifall du vill starta grupp är jag på
Jag kan hålla på med allt från programmering till 3D till projekthantering.

Erbjuder:Programmering, Speldesign, 3D ( och dålig 2D ifall de behövs ), Projekthantering, Byggserver
Tidigare erfarenhet: Ja
Verktyg: Unity, Unreal Engine, C++, Java, Python, Byggserver, Blender, Krita, Monster (måste ju hålla sig vaken i 30 dagar tydligen )

Bor för övrigt i Göteborg ifall någon vill även träffas fysiskt

1
Skriv svar