Mortal Online släpps i mars

Medlem

Men va, blev riktigt förvånad när jag läste detta.

Som andra säger så är det alldeles för tidigt och jag är rädd att det kommer tappa mycket p.g.a detta.

När jag lira förra veckan kändes det låååångt ifrån färdigt

Medlem
Skrivet av LeoparD:

Antagligen så börjar deras budget tryta. Det är därför de släpper spelet så tidigt, så de kan tjäna in tillräckligt mycket pengar att färdiggöra det. Det är även därför jag tänker köpa det när det släpps.

Med tanke på att dom redan sålt en hel hög kopior redan nu (på deras webbsida) så kan detta tyckas vara lite märkligt. Hade det varit möjligt skulle jag lämna tillbaks min kopia, helt fel att släppa det redan nu.

Medlem

Skitballt verkar bli en höjdare där

NIB
Medlem

Från kommentarer man läser verkar det som att köpa det nu innebär att stödja utvecklingen mot färdig produkt. Hade jag inte en familj skulle jag hoppa på tåget och se om jag är tillräckligt hardcore för att uppskatta MO.

Inaktiv

Vad tror dom? Att 10 personer ska kunna tillverka ett FPS MMO på nått år? Jag har själv sett spelet med mina egna ögon och spelet borde inte vara i beta stadiet än. Ge det 3-4 år sedan kan dom släppa en laggfri och bra beta.

Jag gillar och tror på idén men det är en väg kvar.

Medlem

Hmm, konstigt att ni inte uppdaterat nyheterna kring release...

Release är skjutit på pga desync buggarna som finns. Tydligen så ligger de största problemen i UnrealEngine och därför ska Starvault och Epic gemensamt rätta till felen som finns så att den nya builden av UE ska fungera optimalt i Mortal Online.

Henrik Nyströms Announcement på MO-forumet:
http://www.mortalonline.com/forums/39574-release-update-morta...
(Notera att ny build av UnrealEngine inte är lika med en ny motor det är bara en uppdatering på UnrealEngine 3)

12
Skriv svar