Gran Turismo 7-köparna får ursäkt och 1 miljon ingame-pengar

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Så jävla märkligt argument. Om du ändrar förutsättningarna för spelets ekonomi så påverkar det väl dig i varje race? Vad det skulle att ha att göra spel kördglädjen i spelet förstår jag inte heller. Svårt att skilja på äpplen och päron, det är inte spelet som är dåligt - det är Sonys/Polyphonys beslut att införa nya artificiella begränsningar som är problemet. Spelet släpps med en ekonomi, sen väljer man att göra om denna, men man säljer lösningen på problemet i form av mtx för de som inte har tid att grinda.

Kan du inte förklara då istället hur du tycker att underhållningsvärdet ökade med deras ändringar? Hur mycket bättre blev din körglädje?

Kan hända att de personer som älskar långsam "progression" inte tyckte förändringarna var så farliga, ungefär som du själv skrev för ett par veckor sedan:

Skrivet av trickeh2k:

Jag gillar också långsam progression. Känslan och glädjen när man kan köpa en klart starkare bil och avancera upp en klass är härlig!

Dessa personer fick därmed ännu långsammare sådan, d.v.s. än mer glädje


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

CTI
Medlem

Ett bra spel blir bättre

En extra miljonen, hmm nu ska det byggas en ny Ring-Tool, kanske en 300zx twin turbo.

Ses på The Green Hell wrooom.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Gnällkuk
Skrivet av matt76:

Kan hända att de personer som älskar långsam "progression" inte tyckte förändringarna var så farliga, ungefär som du själv skrev för ett par veckor sedan:
Dessa personer fick därmed ännu långsammare sådan, d.v.s. än mer glädje

Javisst, att nerfa spelets ekonomi i efterhand och sälja lösningen i from av mtx verkar ha varit uppskattat i bred majoritet. Utmaningen är rolig om det är en utmaning i form av att placera sig högt, inte att behöva grinda race för att man helt plötsligt får sämre belöningar.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det här är fasiken bra hanterat.

Ja!

Skrivet av Ronzem:

De som gnäller verkar vara haters som inte gör något annat än att sitta och klaga på forum. Majoriteten har säkert inte ens spelat spelet.
Detta är bra skött. Det kan vilken logisk eller intelligent person som helst förstå. Och helt ärligt var det inte ens ett stort problem från början. (lite drygt men endast problem för de som vill ha alla 425 bilar)

Haters? Haha, jag har lirat GT sedan ettan. Älskat majoriteten av spelen och är galen i GT7 generellt sett. Men, grindingen i 7:an är helt störd i jämförelse med Alla.Andra.Gran.Turismo.Titlar. Det är inte vi som är haters, det är snarare du som visar visst beteende som kan liknas med "fanboy".

Helt suveränt att dom lyssnat och tagit till sig av kritiken, uppenbart att dom insåg att spelet i nuvarande skick inte är bra balanserat och siktar på att justera det. Det är "fasiken" bra hanterat!

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Fanboys när kritiken om detta kom: Överdrivet! Folk letar bara efter ursäkter att hata! Köp inte spelet!

Samma fanboys nu: Helt rätt! Bra hanterat! De lyssnar på kritiken!

Hej fanboys. Ni är era värsta fienden. Hade utvecklare/utgivare bara lyssnar på er hade allt enbart blivit sämre hela tiden. Sluta bind erat jag till ett själlöst multimiljard företag.

Även om man tycker det är överdrivet så är det väl ändå bra att de lyssnar och ändrar för de som hade problem med det?
Eller?
Förstår inte vad du gnäller om.

Skrivet av trickeh2k:

Så jävla märkligt argument. Om du ändrar förutsättningarna för spelets ekonomi så påverkar det väl dig i varje race? Vad det skulle att ha att göra spel kördglädjen i spelet förstår jag inte heller. Svårt att skilja på äpplen och päron, det är inte spelet som är dåligt - det är Sonys/Polyphonys beslut att införa nya artificiella begränsningar som är problemet. Spelet släpps med en ekonomi, sen väljer man att göra om denna, men man säljer lösningen på problemet i form av mtx för de som inte har tid att grinda.

Kan du inte förklara då istället hur du tycker att underhållningsvärdet ökade med deras ändringar? Hur mycket bättre blev din körglädje?

Det påverkar hur mycket pengar man får efter racets slut ja. Inte under racet. Men pengar var aldrig ett problem till att spela vidare?
Men du svarade inte på min fråga. Så jag antar att du inte spelar och inte riktigt vet hur mtx påverkar i detta spel.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Ja!

Haters? Haha, jag har lirat GT sedan ettan. Älskat majoriteten av spelen och är galen i GT7 generellt sett. Men, grindingen i 7:an är helt störd i jämförelse med Alla.Andra.Gran.Turismo.Titlar. Det är inte vi som är haters, det är snarare du som visar visst beteende som kan liknas med "fanboy".

Helt suveränt att dom lyssnat och tagit till sig av kritiken, uppenbart att dom insåg att spelet i nuvarande skick inte är bra balanserat och siktar på att justera det. Det är "fasiken" bra hanterat!

Grinding till vad? Att köpa ALLA bilar? För jag ser bara inte hur ekonomin är ett problem annars.
Jag har också spelat alla GT spel som släppts. Men att kanske inte få äga ALLA bilar var aldrig något jag funderat över ens.
Är det så viktigt att få ALLA bilar? Vad ska du med ALLA bilar till?
Vad är en rimlig tidshorizont för dig att få tag i ALLA bilar på?

Medlem

Bra hanterat av shit stormen som blev.
Såklart dåligt att dom försökte med en fuling.
Men det finns som tidigare nämnt företag som hade påstått att spelarna har fel och fortsatt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Flakmonkey

Det ena utesluter väl inte det andra? Jag menar någon kan väl "hyllas" för att man löser en issue på ett bra sätt samtidigt som man tycker att det är horribelt att det ens blev en issue? Lite som att en mittback i fotboll kan hyllas för en suverän glidtackling även om glidtacklingen aldrig hade behövts om hen inte missat i markeringen.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Även om man tycker det är överdrivet så är det väl ändå bra att de lyssnar och ändrar för de som hade problem med det?
Eller?
Förstår inte vad du gnäller om.

Fast om man tolkar många fanboys är det ju som att det gjordes inget fel, men nu ska rättningen av ickeproblemet ändå hyllas. Liksom wtf? Bestäm er.

Det var liknande när de ville ta betalt för Horizon uppgraderingen från PS4 till PS5, där massa fanboys försvara deras giriga beslut. Sedan ändrade sig Sony, men det hade ju aldrig hade skett om dessa fanboys fått sin vilja igenom.

Att försvara antikonsument skit kan aldrig göra erat favoritmärke bättre, tvärtom enbart sämre.

Medlem

Jag förstår inte snacket om att "hylla". Har inte sett en enda kommentar som på något sätt hyllar företagen. Bara sett folk påstå att feedbacken hanterats på ett bra sätt, vilket jag förövrigt håller med om. Tror att om man börjar identifiera problem i att spelföretagen lyssnar och tar till sig från sin community, då bör man eventuellt rannsaka sig själv - eller byta hobby.

Har förövrigt inte spelat spelet så jag vet egentligen ingenting 😁 spelade GT på PS2, men va för kass med bromsen (spelade som ett NFS-spel).

Glad fredag på er allesamman.

Dex
Medlem
Skrivet av Sapiens:

Fast om man tolkar många fanboys är det ju som att det gjordes inget fel, men nu ska rättningen av ickeproblemet ändå hyllas. Liksom wtf? Bestäm er.

Det var liknande när de ville ta betalt för Horizon uppgraderingen från PS4 till PS5, där massa fanboys försvara deras giriga beslut. Sedan ändrade sig Sony, men det hade ju aldrig hade skett om dessa fanboys fått sin vilja igenom.

Att försvara antikonsument skit kan aldrig göra erat favoritmärke bättre, tvärtom enbart sämre.

Där är väl ingen person i denna tråden som har hyllat vad dom gjorde först? Men är väl inget konstigt att dom tycker dom har skött det bra i efterhand? Det är väl så här man skulle göra när alla klagade? Eller varför blev det sånt uppror? Man klagar väl för att man vill att något ska förändras / förbättras och när det väl görs det så får man alltså inte vara positiv för det?

Det är väl bara positivt att dom gör dessa förändringar, men om man ska tro vissa i denna tråden så får man alltså vara glad för det eller hur tänker ni?

Medlem
Skrivet av Dex:

Där är väl ingen person i denna tråden som har hyllat vad dom gjorde först? Men är väl inget konstigt att dom tycker dom har skött det bra i efterhand? Det är väl så här man skulle göra när alla klagade? Eller varför blev det sånt uppror? Man klagar väl för att man vill att något ska förändras / förbättras och när det väl görs det så får man alltså inte vara positiv för det?

Det är väl bara positivt att dom gör dessa förändringar, men om man ska tro vissa i denna tråden så får man alltså vara glad för det eller hur tänker ni?

Jag är mest överraskad av den graden positivitet som visades. Bra att folk är glada, men vanligtvis när företag pissar i folks cornflakes och sedan kryper till korset är normalt sett reaktionen ”ja, det skulle bara fattas…” istället för den nu på gränsen tacksamhet som uttrycks och att folk verkar imponerade över att de gör det minst möjliga för att rädda sitt rykte

Lämnar en lite dålig smak i munnen hos många av oss.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Grinding till vad? Att köpa ALLA bilar? För jag ser bara inte hur ekonomin är ett problem annars.
Jag har också spelat alla GT spel som släppts. Men att kanske inte få äga ALLA bilar var aldrig något jag funderat över ens.
Är det så viktigt att få ALLA bilar? Vad ska du med ALLA bilar till?
Vad är en rimlig tidshorizont för dig att få tag i ALLA bilar på?

Ja, jag förstår att vi spelar GT på annorlunda sätt men det verkar bara vara jag sätter mig in i din synvinkel.
Jag samlar, ALLA bilar. I alla Gran Turismo-titlar. Jag spenderar inte ALLA mina minuter in-game till att endast köra samma lopp om och om igen för att ha råd med GT7's FOMO system. Jag vill inte ha mer, eller mindre credits per timme än tidigare GT-Titlar. Om vi tar femman som exempel, jag hade samlingen klar efter lite drygt två år av mestadels normalt spelande och seasonal events.
Sexan, kortare tid, runt ett år men spelade det mer. Tidigare titlar minns jag inte men det var långa projekt.
Det är, i min åsikt, helt okej. Sure grindade en del när jag var nästan färdig i båda spelen och saknade quirky bilar som jag aldrig skulle ha något intresse i men i det stora hela så var det sunt/normalt spelande i samma takt som alla andra GT-titlar förutom GT7.

Tiden att få credits är (OM GT7 skulle behållt sitt nuvarande "maxtak" gällande credits per timme vilket (tacka fan) dom uppenbarligen inte har några planer på) mindre än EN TREDJEDEL av vad man får i GT5 under normalt (~10-15 timmar/vecka) spelande med seasonal events och bonusar. Och då är det enda spel som har haft sämre credits per timme än GT7 (UTAN seasonal events/login bonusar) GT5.

Okej, om det inte räcker, lite mer konkreta siffror här då.
Total kostnad av alla bilar i GT6 är enligt kudosprime 536.459.292. Credits per timme i GT6 (no-life) är ~3,5M/Timme. Om du endast skulle farma credits och inget annat så skulle det ta dig ~153 timmar att köpa alla bilar.
GT7, temporärt uppskattad prislista sätter kostnaden för alla bilar ~450M och du drar in 0,8M/Timme ger det dig under samma förhållanden en tid på ~560.

Okej, men om man väljer att INTE farma samma sak om och om utan spelar på som en casual 40-taggare med lite tid över.
Igår drog jag in totalt 85K under ett par timmars blandat spelande. Det skulle innebära att jag skulle köpt min sista bil efter lite drygt FJORTON ÅR! Dagen innan tjänade jag 130K så hade jag hållt mig till den nivån hade det bara tagit nio och ett halvt år.

Förstår du inte att vi (Och det är rätt jäkla många av oss!) inte vill ha "ALLT efter två veckor!" men att systemet som finns NU i spelet är totalt rubbat?!

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Ja, jag förstår att vi spelar GT på annorlunda sätt men det verkar bara vara jag sätter mig in i din synvinkel.
Jag samlar, ALLA bilar. I alla Gran Turismo-titlar. Jag spenderar inte ALLA mina minuter in-game till att endast köra samma lopp om och om igen för att ha råd med GT7's FOMO system. Jag vill inte ha mer, eller mindre credits per timme än tidigare GT-Titlar. Om vi tar femman som exempel, jag hade samlingen klar efter lite drygt två år av mestadels normalt spelande och seasonal events.
Sexan, kortare tid, runt ett år men spelade det mer. Tidigare titlar minns jag inte men det var långa projekt.
Det är, i min åsikt, helt okej. Sure grindade en del när jag var nästan färdig i båda spelen och saknade quirky bilar som jag aldrig skulle ha något intresse i men i det stora hela så var det sunt/normalt spelande i samma takt som alla andra GT-titlar förutom GT7.

Tiden att få credits är (OM GT7 skulle behållt sitt nuvarande "maxtak" gällande credits per timme vilket (tacka fan) dom uppenbarligen inte har några planer på) mindre än EN TREDJEDEL av vad man får i GT5 under normalt (~10-15 timmar/vecka) spelande med seasonal events och bonusar. Och då är det enda spel som har haft sämre credits per timme än GT7 (UTAN seasonal events/login bonusar) GT5.

Okej, om det inte räcker, lite mer konkreta siffror här då.
Total kostnad av alla bilar i GT6 är enligt kudosprime 536.459.292. Credits per timme i GT6 (no-life) är ~3,5M/Timme. Om du endast skulle farma credits och inget annat så skulle det ta dig ~153 timmar att köpa alla bilar.
GT7, temporärt uppskattad prislista sätter kostnaden för alla bilar ~450M och du drar in 0,8M/Timme ger det dig under samma förhållanden en tid på ~560.

Okej, men om man väljer att INTE farma samma sak om och om utan spelar på som en casual 40-taggare med lite tid över.
Igår drog jag in totalt 85K under ett par timmars blandat spelande. Det skulle innebära att jag skulle köpt min sista bil efter lite drygt FJORTON ÅR! Dagen innan tjänade jag 130K så hade jag hållt mig till den nivån hade det bara tagit nio och ett halvt år.

Förstår du inte att vi (Och det är rätt jäkla många av oss!) inte vill ha "ALLT efter två veckor!" men att systemet som finns NU i spelet är totalt rubbat?!

Ja. Och som jag skrev tidigare så är det endast ett problem om man väljer att samla ALLA bilar.

Jag tror en väldigt liten del av alla spelare faktiskt samlar alla bilar. Så för majoriteten är det inte ett problem.
Men visst kan jag ha fel om det.

Så åter igen. Jag har sagt att det är ett problem. OM man måste samla alla bilar.
Annars är det inget som bör påverka en.

Medlem

”Vi-råkade-bli-upptäckta-ursäkten” som börjar bli en klassiker nuförtiden. Men bra för GT7 spelarna att få nån kompensation, tumme upp.

Medlem
Skrivet av Dex:

Där är väl ingen person i denna tråden som har hyllat vad dom gjorde först?

Öhm, när skrev jag det?

Medlem

Kan känna att jag just nu mest känner besvikelse över hur man hanterar sin produkt och oss som konsumenter! Spelet är för min del avinstallerat i hopp om rättelse, på en högre nivå än det som presenteras.
Gör mig inget om det blir liggandes ett tag för att om ett halvår kanske plocka upp det igen, när spelet börjar nå sin potential, förhoppningsvis

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Positiv kritik, absolut men att berömma dem är ju bara absurt.

Absolut, visst är det bra att de både lyssnar och agerar snabbt men att de valde att genomföra detta från början är problemet.

Märkligt beteende att försvara ett rövigt beteende på en kanske något lytt jämförande. Vet inte vad för analogi ni behöver för att inte hylla dem. Om någon beter sig illa, blir sedan utskälld rejält och först då bestämmer sig för att be om ursäkt - då kan man välja att godta ursäkten och vara nöjd med det. Att istället börja hylla personen som aldrig hade gjort något åt saken om de inte blivit utskällda, trots att personen med största sannolikhet visste att det var rejält fult från början är bara ett barrockt beteende i min bok. Givetvis har vi alla olika åsikter, jag försöker bara förstå hur man tycker att det är är något "bra".

Acceptera ursäkt och gå vidare, absolut - Helt förlåta och hylla, helvete heller.

Jag tycker du överdriver lite. Jag frågade bara vad det är dom har snott? Jag hyllar inget annat än att erkänna att man gjort fel, lyssna på sitt community och patcha spelet därefter.

Medlem

Meeen spelet är fortfarande "always online" trots att det är single player.

Medlem
Skrivet av fzusr:

Meeen spelet är fortfarande "always online" trots att det är single player.

Ja det är trist. Grymt spel för övrigt.

Medlem

--- Det var lite snuskigt det de gjorde, att göra det mer grindy efter recensionerna (Host Marvel Avengers) och man borde förstått att det tillsammans med möjlighet att köpa valuta skulle tas emot EXTREMT illa. Annars har man levt under en sten i 12 år. Det var kort och gott amatörmässigt och förklaringen man initialt gav var tokigt dålig.

+++ Nu får man ändå ge dem... kanske inte respekt, men lite credit för att de backar ett par steg. Miljonen ser jag mer som kompensation för hardcore players för att servern var nere (varför det inte går att spela single player delen under tiden kan man ha åsikter om), men det är ju bra att de justerar upp (hur mycket återstår att se) belöningarna. GT-spelen har alltid haft en stämpel av hardcore realism, så att man inte belönas på samma sätt som i Drive Club eller Forza får man väl kanske stå ut med. Bra också att det kommer lite mer innehåll.

Huruvida det är en ren subjektiv upplevelse från min side, om det är bra eller dåligt vet jag inte, men... Är inte spelet avsevärt mycket lättare jämfört med tidigare varianter på [not god damn hard core mode]? Mitt minne är att spelet var i stort sett ospelbart med joypad och jag upplever inte att PS5:ans är "revolutionerande" på det sätt som många snackar om den. Tillika utan RT känns det inte som en jätteuppgradering, mer som bilvärldens FIFA ärligt talat, som om det inte är något direkt "nytt". Wall of text man ska klicka sig förbi 2022, ingen inspelad monolog? Lotteribiljetterna där chansen till annat än minsta belöning verkar vara extremt låg (har väl fått totalt två näst-sämsta rewards, i övrigt bara sämsta). Med tanke på att vissa delar bara går att få därifrån är det lite gränsland lootbox-kräk i munnen och hela PP-systemet verkar fortfarande vara i stort behov av balansering (prova att lägga till/ta bort vikt ett kg i taget och häpna över resultaten, för att inte tala om en viss elhybrid).

Jag är själv definitivt en casual-spelare även om det blev många timmar första tiden, har inte ens kopplat in ratten än utan enbart kört joypad, men 200 timmars grindande av "best payout" för att köpa en enda av de dyraste bilarna (och det finns många av dem) får Elite Dangerous att kännas generöst ärligt talat. Ska erkänna att jag själv inte räknat på det eller genomfört ett realistiskt test av det. Att ha en maxgräns på 20 mille när bilarna kostar 18.5 mille var verkligen också... konstigt.

Jag tror nog många tänker lite som jag: De klantade sig, bra de förstod signalerna(?). Gillar spelet, men hade nog väntat mig mer. Känns fortfarande rätt girigt sedan nedstängningen av GT5-servrarna för att tvinga på folk nya FIFA, host, GT6 menade jag. Bekymrad för om framtida GT8(?) kommer att kännas helt gammalt och förlegat vilket vore synd. Så... Försiktig applåd, fortsätter spela (till skillnad från Avengers, inte ens Spider-man fick tillbaka mig ens för en timme) men.... We'll be watching you carefully Mister...

Medlem

Jag tror att det var inte riktigt så illa som det blev. Om dom planerade att ta in försäljning av bilar kan jag förstå att man tar ner prispengar. Var det bara jag som reagerade i storyn när dom pratade om car library. ”Alla bilar som du ägt finns med” men det gick inte att sälja bilar. Men hela hanteringen har ju varit katastrof! Skönt att dom kryper till korset då jag gillar spelet.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Ja. Och som jag skrev tidigare så är det endast ett problem om man väljer att samla ALLA bilar.

Jag tror en väldigt liten del av alla spelare faktiskt samlar alla bilar. Så för majoriteten är det inte ett problem.

Okej, så om vi inte säger alla bilar, utan säger att jag "bara" vill ha McLaren F1 och en Porsche 917K. 36,5M, skulle bara ta mig 194* timmar, strax under åtta dagars non-stop (24/7) spelande. Det är helt okej? Sure, det är dom dyraste bilarna som setts än så länge men snälla försök inte säga att en majoritet av GT-spelare tycker att utbetalningarna är oproblematiska. Det stämmer inte någonstans. Till och med GTPlanet's mest inbitna GT-Entusiaster har sagt att det här är den största PD-Tabben någonsin.
Edit* Matte.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Om vi skiter i hela grejen med att mtx är dåligt eller ej.
Kan du förklara hur din spelupplevelse/underhållningsvärde av GT7 blev förstörd av detta? Exakt hur påverkade det dig dagligen när du spelade?
Blev bilkörningen tråkig? Annat?

Ja det var väldigt mycket tråkigare när man insåg hur många gånger man blev tvungen att nöta om alla racen för att kunna ha råd med dom bilarna jag ville ha och köra för dom mesta bilarna man fick var inte dom jag tycker om att köra.

Medlem

Det här ska fortfarande bojkottas.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Okej, så om vi inte säger alla bilar, utan säger att jag "bara" vill ha McLaren F1 och en Porsche 917K. 36,5M, skulle bara ta mig 194* timmar, strax under åtta dagars non-stop (24/7) spelande. Det är helt okej? Sure, det är dom dyraste bilarna som setts än så länge men snälla försök inte säga att en majoritet av GT-spelare tycker att utbetalningarna är oproblematiska. Det stämmer inte någonstans. Till och med GTPlanet's mest inbitna GT-Entusiaster har sagt att det här är den största PD-Tabben någonsin.
Edit* Matte.

Vad kostar de två bilarna att köpa om du köper in-game valuta för riktiga pengar?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vad kostar de två bilarna att köpa om du köper in-game valuta för riktiga pengar?

3600:- tror jag

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Vad kostar de två bilarna att köpa om du köper in-game valuta för riktiga pengar?

Skrivet av Ronzem:

3600:- tror jag

Litar på Ronzem!

Bra att dom ändrat sej när dom märkte spelarna blev lite sura över det.
Och är inte direkt chockad över microtransactioner finns ju på hur många spel som helst tyvärr..
Blev dock chockad över att det står att dom höjde övre taket på din plånbok från 20m till 100m??? Kunde man alltså inte ha mer än 20m och då inte heller kanske köpa alla bilar där?? Den kändes isåfall extra rutten att ha från början tycker jag.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

Äntligen får man se Endurance tävlingar, tyckte själv att karriär läget var lite meh och saknade hur karriär läget var i GT3 och GT4. Och äntligen igen att man kan sälja sina bilar, har en del bilar som jag skulle vilja sälja då jag kommer aldrig köra dom något mer. Men annars av den lilla stund jag har kört GT7 så har det varit kul.

Hoppas såfall dom lägger till "auto drive" i 24h tävlingarna

123
Skriv svar