Ghostwire: Tokyo startade som The Evil Within 3

Robot
Ghostwire: Tokyo startade som The Evil Within 3

Allt blir inte alltid som man har tänkt.

#Ghostwire-Tokyo, #Tango-Gameworks


Medlem
Skrivet av Nyhet:

Ghostwire gick från ondska till spöken.

Från skräck till action more like

Skribent
Skrivet av B-itta:

Från skräck till action more like :/

Jo egentligen, tror jag får fila på ingressen...


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Synd. Som evil within hade det varit ett third person skräckspel som utspelar sig i Tokyo vilket hade varit sjukt coolt

Medlem

Tycker ändå att detta spelet ser väldigt intressant ut. Bra mycket mer taggad på att köpa detta än Evil Within 3, förstår frustrationen för de som älskar den serien dock.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Hade hellre tagit ett The Evil Within 3. Hoppas bara de gör ett i framtiden.

Medlem

Blir direkt köp.. Ser sjukt kul ut

Medlem

Blev väldigt intresserad av detta plötsligt. Eller, jag kommer absolut hålla koll på det men innan var jag helt ointresserad så


signatur

Ultrazine

Medlem

Grämer mig att Tango GameWorks inte fortsatte på The Evil Within 3 vägen... då dessa spel var riktigt vassa med Old School survival-horror. GhostWire Tokyo ser rejält crappigt ut för att tilltala den bredare massan. Such a tragic decisson in the making. GhostWire ser tråkigt ut med enormt mycket saknad av psychadelic horror. Vlken enorm besvikelse när Bethesda utannonserade detta crap istället för att bygga vidare på The Evil Within 3 som för varje spel som kom, förbättrade alla ingredienser och spelmekaniker.

Vi får väl se hur GhostWire Tokyo tas emot av pressen o alla hungriga gamers men personligen tror jag att de fjorde ett gravt misstag...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Chocken, det kunde man aldrig gissa drygt två sekunder in i första trailern.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Chocken, det kunde man aldrig gissa drygt två sekunder in i första trailern.

Du satt där och tänkte "Lovar att detta egentligen är The Evil Within" eller något i den stilen? Troligt. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Du satt där och tänkte "Lovar att detta egentligen är The Evil Within" eller något i den stilen? Troligt. xD

Inte särskilt långsökt slutsats när studion endast sysslat med The Evil Within och trailern såg ut som en fortsatt utveckling av The Evil Within 2. Finns ju en anledning till varför man fick gå ut och säga ”Nej, nej, det blir inte survival horror denna gången!”.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Inte särskilt långsökt slutsats när studion endast sysslat med The Evil Within och trailern såg ut som en fortsatt utveckling av The Evil Within 2. Finns ju en anledning till varför man fick gå ut och säga ”Nej, nej, det blir inte survival horror denna gången!”.

Jo, det är en väldigt långsökt slutsats baserat på första vi fick se av spelet.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Moderator

Jag tycker det ser coolt ut, verkar vara en mysig miljö att springa runt i!

1
Skriv svar