Generation Zero och 3 skitspel SKÄNKES

Medlem
Generation Zero och 3 skitspel SKÄNKES

Generation Zero - C7AQF-CG4LF-A2WAQ

Kingdom: Two Crowns - 4HK5T-I809P-CI09X

Kingdom: New Lands - DEKTW-2T7AJ-247WX

Lemnis Gate - A3TN7-IYIBE-4QQ6E

Skriv om ni tar något så slipper andra eventuella intressenter slösa tid på redan använda koder.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Lemnis Gate taget! Tack så mycket Aesoprock!

Medlem
Skrivet av Mikklo:

Lemnis Gate taget! Tack så mycket Aesoprock!

No problemo!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Alltid varit nyfiken på Generation Zero, nu finns det på Game Pass såg jag... men nja, det verkar dessvärre inget vidare.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

'r det tills steam eller xbox eller ps5_
tar garna generation zero

edit. nagon som tagit den .

Farornas Konung

Generation Zero är helt ok i co-op i kanske 4-5h.
Lite ball med den svenska settingen i spelet.

Medlem

Jag och grabben har kört generation zero ett par timmar hittills i co-op genom Gamepass på xbox, och det är helt ok faktiskt.

Känner inte igen mig i kritiken än så länge, kan ni fördjupa er något?

Medlem

Rekommenderar Kingdom-spelen (har dom redan, så inte norpat någon kod), bra tidsfördriv. Lätt och underhållande ☺️

Medlem
Skrivet av saigon:

Jag och grabben har kört generation zero ett par timmar hittills i co-op genom Gamepass på xbox, och det är helt ok faktiskt.

Känner inte igen mig i kritiken än så länge, kan ni fördjupa er något?

Körde det i co-op med en polare. 39 timmar enligt steam, då blev vi klara med main quest. Tycker inte att spelet är dåligt, vi hade roligt. Men jag upplevde mycket buggar, robotar som teleporteras in i hus osv. Och efter ett tag blir det väldigt enformigt.


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Ett rätt snyggt spel med mycket igenkänning för någon som växte upp på 80-/90-talet, men faktisk gameplay? Nja, den är verkligen inte mycket att hänga i granen, antingen är det hur lätt som helst på lättaste svårighetsgraden, eller så är fienderna rent absurda bullet sponges på alla andra svårighetsgrader. Fick för bövelen nästan kramp i pekfingret av att skjuta efter en stund i spelet på annat än den lättaste inställningen. Trots att fällor, sprängmedel, pansarbrytande ammunition och annat användes, och elden fokuserades på de "svaga" delarna av maskinerna. Otroligt sega strider när man springer runt och tar skydd och skjuter som en galning i 20-30 min på ett par harvesters eller så.

Däremot är det värt att pröva en gång för att få känna igen sig i lite gemytliga miljöer från sisådär 30 år sedan, kul att du gav någon möjligheten.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Backloggens befriare

I am the egg-man.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Jag skulle gärna ta både Kingdom New lands och Two crowns om du har dom kvar dvs, och om jag måste välja mellan dom så väljer jag Two crowns.

Medlem
Skrivet av Zhamadi:

Jag skulle gärna ta både Kingdom New lands och Two crowns om du har dom kvar dvs, och om jag måste välja mellan dom så väljer jag Two crowns.

Ta båda om dom är kvar! Finns väl en viss risk att någon tagit dom utan att säga till, trots att jag bad om det för andras skull


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Skribent
Skrivet av saigon:

Jag och grabben har kört generation zero ett par timmar hittills i co-op genom Gamepass på xbox, och det är helt ok faktiskt.

Känner inte igen mig i kritiken än så länge, kan ni fördjupa er något?

Generation Zero i co-op är en helt annan upplevelse än ensam. Ensam känns spelet väldigt avskalat och tråkigt, men utforska tillsammans med kompisar är kul och givande.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar