Saber Interactive avtäcker Warhammer 40,000: Space Marine 2

Robot
Saber Interactive avtäcker Warhammer 40,000: Space Marine 2

Sjuuukt taggad! Space Marine var så jävla gött, suverän tävlingsinriktad multiplayer med grym matchmaking och tight gunplay i tredje person som påminde lite om Gears of War.

Taggad!

Medlem

Yes!!!!!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Geeks Gaming

YESS!!! Som man har väntat!

Och ja. Jag är glad att det inte är Relic som gör det med tanke på hur dom sabba DoW3

Medlem

FOR THE EMPEROR!

Medlem

Önskar ett flerspelarläge där man får leka rymdskalbagge själv typ som alien vs predator. Spacemarine var riktigt skoj, så vågar hoppas på att det här kan bli bra det med.

Medlem

Detta kan bli riktigt bra! Men sjukt less på Primaris.

Skribent
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Sjuuukt taggad! Space Marine var så jävla gött, suverän tävlingsinriktad multiplayer med grym matchmaking och tight gunplay i tredje person som påminde lite om Gears of War.

Taggad!

Håller med, det var lite som cirkeln blev sluten. GoW tog inspiration av Warhammer och Space Marines och sedan svarade Space Marine med att ta inspiration av GoW.

Har väntat länge på en uppföljare!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OH MY MOTHER FUCKING GOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!! SPACE MARINE 2!!!!!! SÅ SJUKT JÄVLA PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPP!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

I drank what?

Medlem

Synd att det inte kommer vara Mark Strong som rösten igen, men vad kan man göra?
Vi har space marine II!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Lite tam trailer ändå. Hade önskat tyngre vapen, lite mörkare och mer slakt

Dex
Medlem

Detta kommer även till PS5, inte bara PC och Xbox ska tilläggas

Medlem
Skrivet av Querth:

Lite tam trailer ändå. Hade önskat tyngre vapen, lite mörkare och mer slakt

Tyckte dom visade bra mängd vapen
Standard för de typer av trupper som visades
Auto bolter, vanlig bolter, bolt pistol, chainsword

Var ju rätt blodigt när hormagaunten vart delad på mitten
*och när warriorn fick sitt huvud avdraget...*


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Riktigt trevligt, oväntade nyheter när det är som bäst!

Skrivet av MacNille:

Synd att det inte kommer vara Mark Strong som rösten igen, men vad kan man göra?
Vi har space marine II!

Hur vet du detta? Synd om det stämmer, han passade som handen i handsken med sin låga framtoning.
Kanske lite känslolös i jämförelse med Gabriel Angelos i DoW.

EDIT: Verkar stämma, spelas numer av Clive Standen från Vikings.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Helt suveränt!!!

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Riktigt trevligt, oväntade nyheter när det är som bäst!

Hur vet du detta? Synd om det stämmer, han passade som handen i handsken med sin låga framtoning.
Kanske lite känslolös i jämförelse med Gabriel Angelos i DoW.

EDIT: Verkar stämma, spelas numer av Clive Standen från Vikings.

Surt, Mark Strongs röst var så gjuten för Titus. Men ja, efter alla dessa år så ska vi äntligen få reda på vad som hände när Inquisition plockade upp honom.


signatur

I drank what?

Medlem

Väldigt taggad, är bara så jävla trött på Ultramarines... Hade varit coolt att få lira som Flesh Tearers eller typ The Fallen.
Tror det hade fått mycket mer hype, iaf I WH40K communityn.

Jag är dock sjukt taggad på detta. Tycker första spelet var lite enformigt men älskar WH40K och ett action packat next-gen Warhammer ska bli jäkligt coolt. Hoppas det är lite mer variation med fiender så man inte bara springer runt och döda Tyranids. Förhoppningsvis kommer vi stöta på Genestealers men skulle vara häftigt som fan om man ovetandes är på en Tomb World och sen kommer Necrons fram. Fan vad jag hoppas på Necrons i detta spel

Medlem

Trött på alla cinematic trailers. Vill se gameplay. Sen det faktum att det utvecklas av en studio som mestadels verkar ha gjort ports gör inte saken bättre. Kul att serien kommer tillbaka och medans jag inte är taggad på att det är Ultramarines igen så är jag glad över att vi får spela som Titus igen.

Skribent
Skrivet av Jinxswe:

YESS!!! Som man har väntat!

Och ja. Jag är glad att det inte är Relic som gör det med tanke på hur dom sabba DoW3

https://www.memesmonkey.com/images/memesmonkey/af/afceeb9fb79...

Å andra sidan är de ju tillbaka i form igen med AoE 4 om vi ska prata RTS.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Leffe-Bengan:

Detta kan bli riktigt bra! Men sjukt less på Primaris.

Hur kan du vara less på Primaris?, de har ju inte haft något spel vad jag vet om. Dessutom är de ju mycket snyggare än de äldre Space Marines.

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Hur kan du vara less på Primaris?, de har ju inte haft något spel vad jag vet om. Dessutom är de ju mycket snyggare än de äldre Space Marines.

Tycker att det kommer bli intressant med hur de förklara hur Titus blev en Primaris.
Notera också att han har fyra studs i pannen istället för bara två som i första spelet.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Geeks Gaming
Skrivet av Johan Lorentzon:

Å andra sidan är de ju tillbaka i form igen med AoE 4 om vi ska prata RTS.

RTS har dom alltid kunnat. Coh3 verkar bli sjukt bra.
Men dow3 va verkligen cashgrab "we want to be eSports" skräp. Hade nästan inget med Warhammer att göra

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Hur kan du vara less på Primaris?, de har ju inte haft något spel vad jag vet om. Dessutom är de ju mycket snyggare än de äldre Space Marines.

Nej det har dom nog inte, men jag gillar inte designen, varken modellerna eller artwork.

Hade GW velat haft "större" figurer för tabletop hade iallafall jag gått med på att dom bara gjorde de äldre modellerna större än att krysta ur sig dessa primaris.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Tycker att det kommer bli intressant med hur de förklara hur Titus blev en Primaris.
Notera också att han har fyra studs i pannen istället för bara två som i första spelet.

Aa, det kan bli mycket intressant att se hur de förklarar det hela. Får hoppas de inte bara "and this happen" utan förklarning.

Skrivet av Leffe-Bengan:

Nej det har dom nog inte, men jag gillar inte designen, varken modellerna eller artwork.

Hade GW velat haft "större" figurer för tabletop hade iallafall jag gått med på att dom bara gjorde de äldre modellerna större än att krysta ur sig dessa primaris.

Smaken är som baken, alltid tyckt de gamla space marins varit fula, därav kört enbart xeno arméer eller mechanicus. Uppskattar när de ändrar saker än att det bara är samma varje år. förändring är bra än att stagnera.

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Aa, det kan bli mycket intressant att se hur de förklarar det hela. Får hoppas de inte bara "and this happen" utan förklarning.

Smaken är som baken, alltid tyckt de gamla space marins varit fula, därav kört enbart xeno arméer eller mechanicus. Uppskattar när de ändrar saker än att det bara är samma varje år. förändring är bra än att stagnera.

Man är för kär i de gamla miniatyrerna helt enkelt, fast i träsket sen mitten 90 😅

Medlem

hoppas det finns multiplayer som första

Medlem

Space Marine var grymt bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Leffe-Bengan:

Man är för kär i de gamla miniatyrerna helt enkelt, fast i träsket sen mitten 90 😅

En godkänd ursäkt.

Man gillar det man gillar. I grunden får man hoppas att det blir ett bra spel och inte något som står som gammalt mat i skåpet.

Medlem

Hoppas det blir en matig singleplayerupplevelse också, jag vill slakta kättare, orker och annat otrevligt. I den odödlige gudakejsarens namn.

@Mirage - din avatar gör sig bra i den här tråden.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Hoppas det blir en matig singleplayerupplevelse också, jag vill slakta kättare, orker och annat otrevligt. I den odödlige gudakejsarens namn.

@Mirage - din avatar gör sig bra i den här tråden.

Ultramarines är bäst! När första Space Marine kom blev jag jävligt glad över att det var just Ultramarines som det handlade om. Fram tills dess var Blood Angels sönderkörda som chapter, alltid.

Så ser fram emot mer Ultramarines action, i den odödlige Gudakejsarens namn.


signatur

I drank what?

12
Skriv svar