Medlem

Ikväll blir det After the fall för hela slanten.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Overwatch (hoppar in o kör quickplay) och Football Manager 2022 för tillfället.

Jag lirar mest Conan exiles, men eftersom moddar måste uppdateras, etc.

Så blir det Rimworld.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Är det bra?

Jodå det är halo, kontrollen/styrningen sitter där den ska, perfekt. Inte kommit så långt än så för tidigt o säga hur helheten är.

Medlem

Satisfactory, när transportbanden går från malm genom 10 produktionsfaser i 1:1 ratio njuter man. Sen kommer man på att detta måste ju minst dubbleras för att komma vidare 🤣

Sjukt beroendeframkallande, och kul när man får användning för matten, även om man kan fuska på internet som säger hur du ska bygga men det är tråkigt 🙂

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Mysig tradition!

Ja det har blivit lite av en grej nu, och det är alltid myskänsla på max när man drar igång människokampanjen.
Det är nog det spel jag anser vara min nr 1 alla kategorier. Det står mellan det och RDR2, men det är så otroligt olika spel så det går inte riktigt att jämföra.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Har börjat spela Disco Elysium: Final Cut. Är några timmar in och jag är helt fast. Otroligt bra spel än så länge.

Inaktiv

Håller på med Metroid dread. Närmar mig slutet. Bra Metroid spel, har ganska coola bossar. EMMI robotarna känns mest störande däremot.

Medlem

Football Manager 22 såhär roligt har jag inte haft i ett FM spel på flera år


signatur

“What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It's not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. “It's the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up the stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him, and without being able to do a thing about it, falling in love.” - Sir Bobby Robson

Medlem

Det blir att spela klart Far cry 6. Sedan lite halo multiplayer. KANSKE lite hearts of iron 4


signatur

Allätare

Medlem

D2R, fixade min första enigma igår.

Medlem

Börjat blåsa igenom Fallout New Vegas nu när fps boost patchen kom till Series X, känns som natt och dag nu när de är så responsivt.

Medlem

Sim Settlements 2.


signatur

No hill is too steep No hole is too deep

Medlem

Oj jag har kört igenom en del spel dom senaste dagarna. Nu har jag fastnat för Lost Judgment i väntan på Elden Ring och Horizon

Medlem

Aldrig spelat Halo och "hatar" (ja jag suger med kontroll) FPS med handkontroll. Men jävlar va tight kontrollen är i spelet? Spelat alla möjliga fps på konsol men direkt känner jag något speciellt med halo med handkontroll?! Skitmysig känsla, kan tom göra HS MED flit

Edit : just ja, lirar halo

Medlem

Monster Hunter World Iceborne, startat en ny karaktär efter 800+ timmar på den första. Skiftar mellan det och Vermintide 2 och Grime.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Inne på min tredje genomspelning av Pathfinder: Wrath of the Righteous [Steam], [GOG], gillar när valen i spel (RPG i synnerhet) faktiskt innebär riktiga skillnader i spelvärlden, så det inte blir Mass Effect 3 av alltihop.

Ett stort och rätt brutalt (bygger på Pathfinder-regler, en avknoppning av D&D 3.5 - rätt oförlåtande och komplext ruleset) CRPG, men värt att hoppa in i om man känner att man gillar sånt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Medlem

Kör Hollow Knight just nu. Fantastiskt spel, gillar i princip allt med det. Dock lite frusterande ibland på vissa bossar när man dör för 10:e gången i rad...

Inaktiv

Halo Infinite. Klarat första uppdraget och gillar det väldigt mycket hittills. Fick dock kolla en recap på storyn ( som ändå var lite halvkrånglig att hänga med på, vad hände egentligen i halo 5 haha ). Ska fortsätta ikväll när ungarna lagt sig.

12
Skriv svar