PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av TheConsul:

Hämtade ut mitt ps5 hos mediamarkt idag, beställdes 5/10. Väntar lite på min tur att få spela då grabben fick äran att inviga den med Astros playroom.

Hur beställde du? När jag kollar på MediaMarkts hemsida står det bara "fullbokad" och det går ej att boka.

Medlem
Skrivet av Kaleidou:

Hur beställde du? När jag kollar på MediaMarkts hemsida står det bara "fullbokad" och det går ej att boka.

Du kan boka på plats i butik, betala hela beloppet vid bokningen. De uppskattar 2-3 veckors tid att få in dem.

Medlem
Skrivet av wololo:

Du kan boka på plats i butik, betala hela beloppet vid bokningen. De uppskattar 2-3 veckors tid att få in dem.

Fick du den nya varianten av ps5? Jag hämtade ut min 3dje ps5a igår.
Fick min på första på releasedagen.

Medlem
Skrivet av wololo:

Du kan boka på plats i butik, betala hela beloppet vid bokningen. De uppskattar 2-3 veckors tid att få in dem.

Kan man fortfarande göra det? Någon som testat nyligen?

Medlem
Skrivet av dotmartin:

Kan man fortfarande göra det? Någon som testat nyligen?

min bror gjorde det drygt en vecka sen. dock ingen PS5 än.

Medlem
Skrivet av Chippen1983:

Fick du den nya varianten av ps5? Jag hämtade ut min 3dje ps5a igår.
Fick min på första på releasedagen.

Gillar du PS5 ovanligt mycket, eller har du haft problem?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Gillar du PS5 ovanligt mycket, eller har du haft problem?

Hej. Jag har inte haft några problem.
Från början var det tänkt att jag bara skulle ha en ps5a, men frugan ville ha en till sovrummet också samt att grabben ville ha, men han ångrade sig sen och ville hellre ha ett Xbox.
Jag hoppas verkligen det kommer ut en ps5 pro inom snar framtid.

Medlem
Skrivet av Chippen1983:

Fick du den nya varianten av ps5? Jag hämtade ut min 3dje ps5a igår.
Fick min på första på releasedagen.

Åtminstone en av dem borde ju vara min.

Medlem
Skrivet av dotmartin:

Åtminstone en av dem borde ju vara min.

😂😂😂
Rolig du

Men det borde väl släppa snart kan man tycka.

Medlem
Skrivet av Chippen1983:

Jag hoppas verkligen det kommer ut en ps5 pro inom snar framtid.

Osäker om du är ironisk eller inte Men nja, med tanke på att PS5 bara funnits i drygt ett år så tror jag att en pro-modell är en bra bit bort. Sen vet jag inte om det finns några spel, i skrivande stund, som skulle få så pass stora fördelar av det för att det skulle vara värt det.

Medlem

PS5 finns i webbhallen nu. Disk edition. 20st kvar

Jag hann beställa en och får det inom 1-2 dagar

Medlem
Skrivet av DaffyD:

PS5 finns i webbhallen nu. Disk edition. 20st kvar

Jag hann beställa en och får det inom 1-2 dagar

Grattis! Redan slut dock =(

Medlem
Skrivet av Khaar:

Grattis! Redan slut dock =(

Tog slut på 17min 50st. 😂

Medlem

Jag missar allt. Känns som man får sitta dygnet runt här och reloada om sidan för att få en PS5...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem
::::EDiT:::: SLUT NU.

RetroSpelButiken har PlayStation 5 Digital Edition inne just nu för 6599:-.

Playstation 5 Console Digital Edition 825GB + Extra Dualsense Controller (Midnight Black).
"Köp denna produkt och du får 320 kr rabatt på din nästa beställning"

http://retrospelbutiken.se/store/produkt.php?produkt=40840
____________________________________________________________________
Köpte en PS5 Disc Edition i somras från RetroSpelButiken och är nöjd med shoppen. Har beställt massor (över 25st) av PS3, PS4, PS5 spel sedan i somras från butiken med snabba leveranser.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Medlem

Elgigantengaming på Instagram kör nu utlottning utav PS5 Standard edition. Man har fram tills imorgon kl 12:00 att skicka in anmälan för att få vara med i utlottningen.

Medlem

Media Markt Nacka Forum ringde mig idag. Hämtade min PS5 idag Jag beställde 4/10 därifrån.

Medlem
Medlem

Såg mailet från Elgiganten nyss om att jag vann utlottningen om en Ps5 Standard Edition från tävlingen igår. Bara två timmar sent🤥

Skribent
Skrivet av Funkymook:

Såg mailet från Elgiganten nyss om att jag vann utlottningen om en Ps5 Standard Edition från tävlingen igår. Bara två timmar sent🤥

Ouch, lider med dig 😢

Medlem
Skrivet av Funkymook:

Såg mailet från Elgiganten nyss om att jag vann utlottningen om en Ps5 Standard Edition från tävlingen igår. Bara två timmar sent🤥

Gjorde samma, mailet hade lagt sig i Gmails "kampanj"-mapp... satt ändå och kollade mailen igår, även skräp. Tack Google för den smarta funktionen.

Medlem
Skrivet av mediocreman:

Gjorde samma, mailet hade lagt sig i Gmails "kampanj"-mapp... satt ändå och kollade mailen igår, även skräp. Tack Google för den smarta funktionen.

Precis det som hände mig men hade tur för hos Mediamarkt här i Örebro kunde man beställa så det bra ändå.

Medlem
Skrivet av Funkymook:

Såg mailet från Elgiganten nyss om att jag vann utlottningen om en Ps5 Standard Edition från tävlingen igår. Bara två timmar sent🤥

Ajaj det var illa, lider med dig!

Medlem

PS DE tillgänglig på Webhallen, men inte för min "medlemsnivå"?? Why?
https://www.webhallen.com/se/product/320479-Playstation-5-Dig...

Medlem
Medlem

Aja, de öppnar väl kanske upp det för alla nivåer snart om det inte säljer slut. Så ni som vill ha en DE får väl hålla utkik.

Edit: Slut/Borttagna

Medlem

Kanon tips. Citerar för att meddela andra att den nu är slutsåld. Funderade ett tag i går på att köpa en Xbox Series X trots att jag äger en PlayStation 5 men det blev inte av.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag har en bit till Mediamarkt tyvärr, vet ni om det fortfarande går att förboka en i butik?

Medlem

Series X - 50+ i lager hos webhallen (för medlemmar)
https://www.webhallen.com/se/product/302846-Xbox-Series-X

9 st kvar

Skriv svar