Respawn tonar ner varningar efter påstått Titanfall 2-hack

Robot
Respawn tonar ner varningar efter påstått Titanfall 2-hack

Ett försök att skrämma iväg spelarna, menar uvecklaren.

#apex-legends, #nyhetstips, #respawn, #titanfall


Gnällkuk

Ingen rök utan eld, tänker jag. Det vore ju så klart bra om det enda som skulle ske är att spelet kraschas, samtidigt är det ju en rätt märklig exploit att hitta. Men ja, bäst att lyssna i första hand på officiella källor.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag gillade verkligen multiplayer i Titanfall 2, men jag lyckades aldrig få med mig några då det begav sig. Efter denna exploit är tilltäppt så kanske man ska ge sig på det igen.
Kan säkert hitta några här på FZ som lirar det i alla fall!


signatur

/MJ

Medlem

Alltså dessa kids som sitter och ddosar ett dataspel, varför?!
Känns som det mest meningslösa man kan göra.

Kan bara tänka hur nån sitter på sitt rum med sitt ddos-program, "nu jäklar ska jag ddosa Titanfall 2... nu händer det *kollar serverbrowser om man kommer fram* nedstängt, perfekt! Nu kan jag sitta här och småle att jag sabbar för alla spelare".

Hur mycket glädje och nöje kan man få av ett sådant tilltag?

ELF
Medlem

Tråkigt om det stämmer.
Men helt klart ett spel värt att spela. Hoppas starkt på ett tredje som släpps med bravur när inget annat storspel släpps.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Alltså dessa kids som sitter och ddosar ett dataspel, varför?!
Känns som det mest meningslösa man kan göra.

Kan bara tänka hur nån sitter på sitt rum med sitt ddos-program, "nu jäklar ska jag ddosa Titanfall 2... nu händer det *kollar serverbrowser om man kommer fram* nedstängt, perfekt! Nu kan jag sitta här och småle att jag sabbar för alla spelare".

Hur mycket glädje och nöje kan man få av ett sådant tilltag?

Kanske drivs av samma mekanismer som får folk att hata Iphone/Xbox/Saabför att de föredrar Andriod/PS/Volvo, osv. Eller så är det bara den där vanliga förstörelselustan hos vissa. Trist hursomhelst, särskilt för stackars Titanfall 2.


signatur
1
Skriv svar