Första spelhelgen i augusti! Vad spelar du?

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Jag har testat Back 4 Blood betan och är milt sagt besviken. Detta är nog bland det mest mediokra jag någonsin spelat. Hur fan tänkte utvecklarna egentligen? Betan osar dåliga idéer och giriga beslut.

Jag installerade den precis och tänkte testa det imorgon


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Köpte mig ett PS5, så sitter och spelar God of War.

Avstängd
Skrivet av Ankh:

Jag installerade den precis och tänkte testa det imorgon

Ett tips, när du tjänat på dig lite RÖD valuta... gå till in-game butiken och köp de 5 st objekten. Kolla på de spray-paints du låst upp. Det är som om utvecklaren suttit i paint och ritat i 4 min. Hahaha

Medlem

Beroende av noita just nu, lätt den bästa roguelike jag spelat.
Ett under att det inte finns en enda recension på fz

Medlem
Skrivet av KeyserSoze:

Beroende av noita just nu, lätt den bästa roguelike jag spelat.
Ett under att det inte finns en enda recension på fz

https://www.youtube.com/watch?v=0cDkmQ0F0Jw

+1 på Noita. Sjukt bra och lika torsk på spelfysik jag.

I övrigt så har jag toksnöat in på Flight Simulator till xboxen. Faktum är att jag fick släpa med mig xboxen till min morsas 75 åriga gubbe 21 mil bara för att visa honom. Han älskar flyg och håller på med radiostyrda plan. Slutade med att till och med morsan på 77 bast satt och flög på ställen hon semestrat I ungdomen. Lite imponerande ändå..
Simulatorn har tagit över allt spelande känns det som. Jag hade gått och sett fram emot The Ascent sedan första screenshotsen som släpptes och var helt inställd på det. Men de failade rejält med att släppa spelet samtidigt som flight sim på game pass. 😅

Medlem

Chillspelar Genshin, 2.0-uppdateringen är trevlig. Platade FF7R Intergrade för ett par veckor sedan och kommer inte köpa något nytt förrän Tales of Arise eller eventuellt Tsushima-DLC:t.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Blir absolut Microsoft Flight Simulator, sen blir det nog en del Horizon Zero Dawn också!

Medlem

Blir Cyberpunk. Har också väntat på lite hårdvara som nu landar här hemma. Gillar det! Dock har jag stött på några grejer som får mig att höja på ögonbrynet - men överlag och än så länge är det mums!

Annars Overwatch och Cities.

Laddad inför New World också.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av perihelion74:

+1 på Noita. Sjukt bra och lika torsk på spelfysik jag.

I övrigt så har jag toksnöat in på Flight Simulator till xboxen. Faktum är att jag fick släpa med mig xboxen till min morsas 75 åriga gubbe 21 mil bara för att visa honom. Han älskar flyg och håller på med radiostyrda plan. Slutade med att till och med morsan på 77 bast satt och flög på ställen hon semestrat I ungdomen. Lite imponerande ändå..
Simulatorn har tagit över allt spelande känns det som. Jag hade gått och sett fram emot The Ascent sedan första screenshotsen som släpptes och var helt inställd på det. Men de failade rejält med att släppa spelet samtidigt som flight sim på game pass. 😅

Jamen visst är det! Haha, det låter riktigt härligt!

Medlem

Gav ett nytt försök till Just Cause 4 som jag fick gratis via Epic Store för ca. 1 år sedan. Spelet crashade hela tiden vilket fick mig sluta. Nu tack vare internet hjälp, sätter man "high priority" via Task Manager så kan jag spela det utan crasher.

Medlem

Dark Souls 2 blev det för min del.

Medlem

Ska försöka spela igenom Mass Effect Andromeda en gång för alla...
Vilka side quests kan man skippa?

Medlem

Endast World of Warcraft som jag började med för någon vecka sedan.

Avstängd

Hypen inför Bf2042 har (tyvärr) slagit rot, så jag och ligan har hittat tillbaka till BFV. Annars blir det en del ARK (lirar pve på Extinction unofficial, d som vet d vet...)

Medlem

Wreckfest på PS5. Otroligt kul, älskar fysiken, har inte haft så här kul sen Destruction Derby på PSX. Och nyligen har det kommit en uppdatering med Carmageddon-tema, vilken skön nostalgi. Rekommenderas

Medlem

Nier Automata Yorha edition, spelas för första gången. Kör på PS5 och det känns riktigt bra!

Medlem

Spider-Man remastered på ps5, väldigt kul so far! Som Arkham spelen ungefär!

Medlem

Har inte heller något main game för tillfället så tänkte jag skulle hämta lite inspiration från tråden

Medlem

Har precis kört igång Ratchet & Clank på PS4 Pro i väntan på att få tag i en PS5a. Så basic, välgjort och riktigt kul.

Medlem

Blir en omgång till av rännande i Boletaria Palace.

Medlem

Jag kör cyberpunk, 3e gången gillt på ps5an. Riktigt kul nu när det är lite mer stabilt.

Efter att ha lekt med en hel del olika titlar på Quest 2 så har jag nu fastnat i Fallout 4 som ja nog nästan har flutit upp och blivit den bästa upplevelsen bredvid Half Life Alyx. De flesta andra spel har jag börjat, spelat lite, tycket "fan va kul", inte kommit längre. Fallout där emot satt (stod...) jag klistrad i 1h 2h 3h och nu 25h senare är jag djupt inne i världen och bara vill se mer (igen, spelat igenom det en 10 ggr innan eller så). En del problem helt klart, men kul är det.

Annars blir det lite Warhammer total war 2 i väntan på 3an. Blir väll nästa stora tidstjuv gissar jag på.

Medlem

Tänkte försöka hinna med lite Back 4 Blood

Medlem

Jobbar vidare på backloggen och plöjer pillars of eternity 2. Därefter blir det kanske att testa the ascent i coop med två kompisar.

KoP
Medlem

Ska nöta lite dlc till Control.

Skrivet av SamuelSvensson:

Efter att ha lekt med en hel del olika titlar på Quest 2 så har jag nu fastnat i Fallout 4 som ja nog nästan har flutit upp och blivit den bästa upplevelsen bredvid Half Life Alyx. De flesta andra spel har jag börjat, spelat lite, tycket "fan va kul", inte kommit längre. Fallout där emot satt (stod...) jag klistrad i 1h 2h 3h och nu 25h senare är jag djupt inne i världen och bara vill se mer (igen, spelat igenom det en 10 ggr innan eller så). En del problem helt klart, men kul är det.

Annars blir det lite Warhammer total war 2 i väntan på 3an. Blir väll nästa stora tidstjuv gissar jag på.

Jag skrev av det helt på grund av alla problem som folk sa att de hade. Hur mycket strul upplever du att det är? Har du en hög tolerans?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Erunas:

Min semester började precis för 4 timmar sedan...

Skrivet av Snusmumrik3n:

Det blir att fortsätta på ratchet & clank till ps5, men idag blir det nog bara chilla går själv på 3 veckors semester idag! Glad semester!

Grattis till oss! 🎈


signatur

En Bamseponny av folket

Avstängd

Har inte blivit så mycket spel för mig men blir nog lite FIFA idag. Kanske lite valhalla med!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Wolcen blir det denna helg.

Medlem

För mig blir det Chrono Cross som jag har haft i backloggen en lång tid.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Skriv svar