Ännu en svettig spelhelg väntar! Vad lirar du?

Medlem

Shenmue II


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Total war: warhammer 2 nya DLC blir det nog, kanske lite Rimworld. Har en sån enorm backlogg så jag vet inte vad jag ska göra. Det är ju sommar oxå, hinner inte med allt. Måste bestämma att jag måste spela klart spel innan jag får installera ett nytt snart.

Medlem

Jag tar det ganska lugnt med judgement. Spelar lite arkad, hjälper japanska damer att spionera på deras perversa män och emellanåt slåss mot yakuza 🙂

Medlem

Hammerting (pc)
World of tanks (pc)
Call Of Duty: Modern Warfare (pc)
Legend of blacksilver (c64)
Questron II (amiga)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Duke nukem 20th utgåvan.
Star trek elite force
Control
Möjligen horizon zero dawn


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

FF7 Remake på ps5an , en andra sväng i brist på annat !

Medlem

Efter ha tagit platinum (typ, en world quest är buggad) och gjort allt i DLC på AC Valhalla (158h) så har jag börjat på DLCs till Immortal Fenyx Rising (tog platinum innan jag började med Valhalla).


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Dead Cells.

Nyligen påbörjat The Last of Us 2, får se om jag kör vidare. Har svårt att fokusera just nu känner jag.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Avstängd
Skrivet av Freakon:

Dead Cells.

Nyligen påbörjat The Last of Us 2, får se om jag kör vidare. Har svårt att fokusera just nu känner jag.

Säg till om det var värst sen. Är liten sugen på en än.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av breahl:

Säg till om det var värst sen. Är liten sugen på en än.

Kan meddela att det lilla jag har provat bådar väldigt gott.

Gillade du ettan?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Zelda Skyward Sword imorn och några dagar framöver

Medlem

Spelar the Curse of the Monkey Island för första gången. Jäklar vilka bra ljud/tal dialoger. Gillar spelet skarpt

Medlem

Watch Dogs: Legion.

Tröttnade cirka en tredjedel in i spelet i höstas. Tog upp det igen och har haft ganska kul, men efter ännu en tredjedel så är det dags för något annat nästa vecka.

Utöver brist på variation så är spelmekanikens stora problem att spiderboten är så otroligt overpowered när man förstått hur man ska använda den. Det blir ingen utmaning.

Medlem
Skrivet av HejKajj:

Spelar the Curse of the Monkey Island för första gången. Jäklar vilka bra ljud/tal dialoger. Gillar spelet skarpt

Finfint lir!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blir väl mest ångest & tristess men jag vill spela
https://store.steampowered.com/app/12810/Overlord_II/
https://store.steampowered.com/app/278360/A_Story_About_My_Un...
+ Day of Defeat 1+2 (valves ww2 shooters)
Har även övervägt köra om Call of Juarez: Gunslinger.

12
Skriv svar