Metro: Last Light är gratis på Epic Game Store

Robot
Metro: Last Light är gratis på Epic Game Store

Det blir postapokalyptiskt i helgen!

#Metro-last-light


Medlem

Första gången Last Light varit gratis på EPiC. Endast 2033 har varit det tidigare flera gånger.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Oj har bara spelat 2033 och Last light. Men ser ut som att det är dags att ta tag i Exodus enligt omröstningen!

Avstängd

Tänker inte sponsra kinesfinansierade Epic. Inte ens om det är gratis tänker jag peta på deras skitplattform.

Avstängd

Böckerna är klart bäst


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Spelar ingen roll hur mycket epic store ger bort, tänker inte köpa eller använda Epic store något mera. Gjorde misstaget att köpa borderlands 3, skulle jag inte ha gjort för på fingrarna fick jag lort.

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Tänker inte sponsra kinesfinansierade Epic. Inte ens om det är gratis tänker jag peta på deras skitplattform.

Själv är jag inte lika brydd men har vi någon lättförstådd samlad information kring vilka bolag som har något som helst samröre med Kina?

Hade varit intressant att se folk vara konsekventa.

Medlem
Skrivet av Hellspites:

Spelar ingen roll hur mycket epic store ger bort, tänker inte köpa eller använda Epic store något mera. Gjorde misstaget att köpa borderlands 3, skulle jag inte ha gjort för på fingrarna fick jag lort.

Vad hände?

Medlem

Det är gratis nästa vecka från 11/2

Skrivet av humpe1988:

Det är gratis nästa vecka från 11/2

Det är gratis nu ju?


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem
Skrivet av totalwarplayer:

Det är gratis nu ju?

My bad
Såg inte att det var två gratis i veckan

Medlem

Kul att så fort att Epic nämns så dyker alla crybabys upp och måste skriva av sig " tänker bara använda steam alla andra launchers är sämst" "Hata epic" bla bla....
Fantastiskt att de bjussar på spel varje vecka... oavs3tt vad de är , så är de något mer än vad man kan önska ! Har fått några riktigt bra titlar som spelats !

Medlem

Epic äger som vanligt, mycket bra spel för er som missat 👍

Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Tänker inte sponsra kinesfinansierade Epic. Inte ens om det är gratis tänker jag peta på deras skitplattform.

Använder du spotify? Går du på SF Bio? Dricker du Oatly? Spelar du Warhammer: Vermintide 2 eller Warhammer - End Times: Vermintide? Åker du med stockholms lokaltrafik? Spelar du något spel av Paradox Interactive? Undviker alla tusentals företag som har kinesiska ägare i Sverige?

Medlem
Skrivet av Stich:

Vad hände?

Spelet är inte bra! Dom slängde mallen som dom hade som gjorde serien så förbannat bra.!! Epic store är en sån där person som inte bryr sig och tror att alla går och köpa genom att, ge utvecklarna cash för att utveckla sina spel för att sedan ha det exklusive på sin outvecklad launcher och sedan ger bort spel gratis för att locka dit fler kunder. Så att dom kan få in mer cash.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Använder du spotify? Går du på SF Bio? Dricker du Oatly? Spelar du Warhammer: Vermintide 2 eller Warhammer - End Times: Vermintide? Åker du med stockholms lokaltrafik? Spelar du något spel av Paradox Interactive? Undviker alla tusentals företag som har kinesiska ägare i Sverige?

Tänkte precis säga. Det är exakt det jag gör. utan att ens ha tänkt på allt det där du nämnde, sen såg jag Spotify!

Medlem
Skrivet av A1200G:

Epic äger som vanligt, mycket bra spel för er som missat 👍

om det är så bra! köp det istället..

Medlem

Även kraftig rabatt på Exodus just nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Hellspites:

om det är så bra! köp det istället..

??? Vad säger att A1200G inte har köpt det redan? Det är ett rätt så gammalt lir

Medlem
Skrivet av baggso:

??? Vad säger att A1200G inte har köpt det redan? Det är ett rätt så gammalt lir

👍 Inte bara köpt de utan har alla Stalker och Metro spelen i fysiskt format på DVD-skivor (PC och självklart original). Fast den senaste, Metro Exodus, fick man bara Steam klienten på DVD-skivan, de övriga är fullständiga på disc. Har också Metro 2033 på Xbox 360. 🙂

PS Gammal Physical Games Advocate:

PS2 @Hellspites:
Lite mer respekt nästa gång, tack.

PS3 Är inte detta betydligt roligare än att bara ha de i digitalt format? Älskar att bläddra i gamla manualer också. Är det så eller är det bara jag?

PS4 @Hellspites:
Du misstolkade min misstolkning. 🙂

Medlem
Skrivet av A1200G:

👍 Inte bara köpt de utan har alla Stalker och Metro spelen i fysiskt format på DVD-skivor (PC och självklart original). Fast den senaste, Metro Exodus, fick man bara Steam klienten på DVD-skivan, de övriga är fullständiga på disc. Har också Metro 2033 på Xbox 360. 🙂

PS Gammal Physical Games Advocate:
https://i.ibb.co/8cqMh5W/metro.jpg

PS2 @Hellspites:
Lite mer respekt nästa gång, tack.

PS3 Är inte detta betydligt roligare än att bara ha de i digitalt format? Älskar att bläddra i gamla manualer också. Är det så eller är det bara jag?

Respekt är något man förtjänar, det är inget man ber om.
Men ni misstolkade vad jag menade med att man skulle köpa spelet istället. Det var mer åt det hållet att man skulle ge utvecklarna pengarna och köpa spelet istället. skit samma

Avstängd
Skrivet av Chrille_H:

Tänker inte sponsra kinesfinansierade Epic. Inte ens om det är gratis tänker jag peta på deras skitplattform.

Själv har jag inga problem med Kina, men är ändå helt ointresserad av EGS och deras usla plattform. Köper det hellre på Steam för fullpris än gratis på EGS.

Medlem

Tack Sweeney <3


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av General White:

Själv har jag inga problem med Kina, men är ändå helt ointresserad av EGS och deras usla plattform. Köper det hellre på Steam för fullpris än gratis på EGS.

Jag fattar inte. Vad är det med EGS som gör spel så pass ospelbara så att du hellre betalar fullpris?

Avstängd
Skrivet av Påskmust:

Jag fattar inte. Vad är det med EGS som gör spel så pass ospelbara så att du hellre betalar fullpris?

Avskyr idén att de ska tvinga på mig en plattform jag inte vill ha, särskilt när det enda EGS gör är mutar utgivare att vara exklusiva hos dem. Det är inget annat än fulspel. Steam är min plattform of choice, får jag inte köpa det där så blir det DRM fritt.

Medlem
Skrivet av General White:

Avskyr idén att de ska tvinga på mig en plattform jag inte vill ha, särskilt när det enda EGS gör är mutar utgivare att vara exklusiva hos dem. Det är inget annat än fulspel. Steam är min plattform of choice, får jag inte köpa det där så blir det DRM fritt.

Fast till skillnad från Steam som håller ens spelbibliotek gisslan så fort internet går ner (om man har inte har tur och lyckas få offline mode att fungera) så är väldigt många spel på EGS helt DRM-fria, Metro inklusive, och kräver inte ens att du har launchern igång för att starta spelen. Så bara att installera och sedan lägga till i Steam-biblioteket så är man set. Eller starta från en skrivbordsgenväg om man föredrar det.

Grafikfejs
Paradox Interactive
Skrivet av Hellspites:

Men ni misstolkade vad jag menade med att man skulle köpa spelet istället. Det var mer åt det hållet att man skulle ge utvecklarna pengarna och köpa spelet istället. skit samma

Nu får ju visserligen utvecklarna massa pengar i kompensation för att ligga gratis på Epic ett par dagar.


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Avstängd
Skrivet av Påskmust:

Fast till skillnad från Steam som håller ens spelbibliotek gisslan så fort internet går ner (om man har inte har tur och lyckas få offline mode att fungera) så är väldigt många spel på EGS helt DRM-fria, Metro inklusive, och kräver inte ens att du har launchern igång för att starta spelen. Så bara att installera och sedan lägga till i Steam-biblioteket så är man set. Eller starta från en skrivbordsgenväg om man föredrar det.

Det är ju ingen lösning... Släpp spelen på alla plattformar istället så får kund välja vart man vill köpa det...

1
Skriv svar